U pannellu di treni d'alta velocità hè statu tenutu à l'Università di Düzce

U pannellu di treni d'alta velocità hè statu tenutu à l'Università di Düzce: Università di Düzce, ospitendu u prugramma intitulatu "Panel di treni d'alta velocità - Prosperità per i generazioni futuri: cunfortu" urganizatu in cooperazione cù a municipalità di Düzce è a guvernazione di Düzce, iniziata. un altru studiu impurtante per u sviluppu regiunale.

U prugramma tenutu in Mehmet Akif Ersoy Education and Culture Center İstiklal Conference Hall; Düzce Deputy Ayşe Keşir, Düzce Mayor Mehmet Keleş, Rector Prof. Dr. Nigar Demircan Çakar, Diputatu General Manager di a Republica di Turchia State Railways İsmail H. Murtazaoğlu, membri di u protocolu, invitati lucali è stranieri chì sò esperti in i so campi, i nostri lettori, studienti è membri di a stampa.

Trà dui grandi metropoli cum'è Istanbul è Ankara; U discorsu d'apertura di u prugramma in quale hè statu discutitu u pussibbili prucessu d'investimentu di treni d'alta velocità chì pò furnisce un trasportu sicuru, còmode, ecunomicu è veloce, hè statu fattu da u Rettore Prof. Dr. Fattu da Nigar Demircan Çakar. Enfatizendu l'impurtanza di a questione di u trenu d'alta velocità, u Rettore hà dichjaratu chì e dimensioni scientifiche, accademiche è tecniche di u tema seranu trasmesse à traversu u prugramma. Dichjarà chì l'università hà realizatu travaglii impurtanti per u sviluppu durevule di a regione, u Rettore hà citatu prughjetti cum'è u Prughjettu di Differenciazione di Missione Orientata à u Sviluppu Regiunale, rinfurzà l'infrastruttura di u Laboratoriu Centrale di Ricerca è sustene a produzzione di ghjoculi naziunali, lucali è universali per a Zona Industriale Organizzata di Giocattoli hè prevista à esse stabilita in Düzce.

Rector, chì hà dichjaratu chì l'università hà righjuntu u numeru di 30 mila studienti è chì prevedenu un potenziale di 5 mila studenti in 50 anni, hà aghjustatu chì Düzce hè un candidatu per diventà una cità studentesca cù questi figuri. Rimarchendu chì Düzce, cù a so storia, a so situazione geografica, l'aspetti tecnichi è di sicurità, hè a cità più adatta per u prughjettu di u trenu d'alta velocità, u rettore Prof. Dr. Nigar Demircan Çakar hà desideratu chì u panel porta boni risultati per Düzce.

Parlendu in u prugramma, u sindaco di Düzce Mehmet Keles hà iniziatu u so discorsu ringraziendu l'Università per a cura di u prublema di u trenu d'alta velocità. Esprimendu chì anu realizatu prughjetti impurtanti cù l'università, Keleş hà dichjaratu chì u prugramma hè statu urganizatu per sensibilizà seriamente u prugettu. Descrivendu a strada cum'è civilisazione, Mehmet Keleş hà sottolineatu chì Düzce hè in un puntu vantaghju, è hà signalatu chì questi prublemi anu da esse discututi per realizà prughjetti cum'è l'aeroportu, u portu marittimu è u trenu d'alta velocità in Düzce. Esprimendu chì volenu chì una linea di treni d'alta velocità passa da Düzce, Keleş hà dettu chì a megliu linea per u prughjettu di u trenu à alta velocità trà Istanbul-Ankara hè a linea Düzce-Bolu, è chì mostraranu u so megliu sforzu in questu sensu. .

A deputata di Düzce Ayşe Keşir, chì hè stata invitata à u podium per fà u so discorsu, hà dichjaratu chì Düzce hè una cità assai adatta per l'investimentu in treni d'alta velocità cum'è locu. Keşir hà dichjaratu chì u prugettu offre opportunità impurtanti à Düzce in parechji aspetti cum'è u turismu, l'insediamentu è l'agricultura, è hà spressu chì vulianu valutà a pusizione di Düzce in questu sensu. Dicendu chì si preoccupa di a cooperazione di l'università cù altre istituzioni è urganisazioni, Ayşe Keşir hà cunclusu u so discorsu cù a speranza chì i risultati di u prugramma cuntribuiscenu significativamente à u prughjettu di u trenu d'alta velocità.

Dopu à i discorsi di apertura, a parti di sessione di u prugramma hè stata cuminciata. U prugramma, in quale u sughjettu di i treni d'alta velocità, chì ponu megliu risponde à i bisogni di trasportu in u nostru paese per via di a rapida crescita di a pupulazione, u sviluppu di u voluminu industriale è i bisogni suciali, cuntinuau cù e presentazioni di l'esperti.

Düzce University Facultà di Ingegneria Dean Prof. Dr. In a sessione intitulata "Esperienze in Giappone in Tecnulugie di Treni d'Alta Velocità è Rischi di Terremoti" presieduta da İlyas Uygur, Prof. da l'Istitutu di Tecnulugia di Tokyo. Dr. Shigeru Kakumoto è ritirata Eiji Nakatsu da a cumpagnia di Ferroviari giapponesi hà spartutu esperimenti impurtanti nantu à u prughjettu di u trenu à alta velocità implementatu in Giappone 50 anni fà è l'opere di treni à alta velocità realizati in diverse cità di u mondu. I scientisti stranieri, chì anu evaluatu i prughjetti esemplarii da parechji aspetti cum'è a tecnica, l'indagine in terra, a sicurità è u costu, trasmettenu a so cunniscenza scientifica nantu à u sughjettu à i participanti.

L'ultimu parlante di u panel, Kandilli Observatory Earthquake Engineering Department Retired Lecturer Prof. Dr. Mustafa Erdik hà fattu una presentazione nantu à "Trenu d'Alta Velocità è Terremoti". Dà infurmazione nantu à i danni causati da i terrimoti nantu à e ferrovie, u Prof. Dr. Erdik hà enfatizatu chì i ponti, i viadutti è i tunnelli duveranu esse cuncepiti assai bè è chì e precauzioni necessarie devenu esse pigliate contr'à i terrimoti.

À a fine di u prugramma, u Diputatu General Manager di TCDD İsmail H. Murtazaoğlu hà fattu un discorsu. Murtazaoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu parlendu di u sviluppu storicu di e ferrovie, hà datu infurmazioni nantu à a struttura istituziunale di TCDD è hà spartutu l'infurmazioni chì u nostru paese hà un totale di 12.532 2004 km di linee ferroviarie. İsmail H. Murtazaoğlu, chì hà dettu chì 1213 km di linea di treni d'alta velocità sò stati custruiti da u 2016, hà aghjustatu chì circa 6 milioni di passageri sò stati trasportati da treni d'alta velocità in XNUMX.

Esprimendu chì a custruzzione di 1906 km di linee di treni d'alta velocità è 1042 km di linee di treni d'alta velocità cuntinueghja, u Vicedirettore Generale di TCDD hà dettu chì in a visione di 2023, 3500 km di treni d'alta velocità, 8500 km d'alta velocità. treni è 1000 km di linii cunvinziunali, hà nutatu chì u so scopu hè di ghjunghje à una linea ferroviaria tutale di 25.000 XNUMX km. İsmail H. Murtazaoğlu, chì hà toccu ancu i sforzi per sustene l'industria ferroviaria naziunale è i prughjetti di R&D, hà cunclusu u so discorsu dendu infurmazioni nantu à i cuntributi ecunomichi è suciali di e ferrovie.

U prugramma intitulatu "Pannello di treni d'alta velocità - Prosperità per i generazioni futuri: cunfortu", in quale u prublema di u trenu d'alta velocità hè stata evaluata cù e so dimensioni naziunali è internaziunali, hè finita dopu a presentazione di rigali è certificati di apprezzazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*