L'atelier di logistica di BTSO mette in luce u futuru di l'industria

L'Atelier di Logistica di BTSO mette in luce u futuru di u settore: a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), chì aghjunghje valore à a crescita di Turchia è Bursa cù i so prughjetti, hà urganizatu un'altra urganizazione impurtante per u settore logisticu. I rapprisentanti di l'istituzione publica, l'accademici è i rapprisentanti di u settore logisticu si sò riuniti per u futuru di u settore in u "Attellu di Logistica" tenutu in BTSO.

Cuntinuendu i so muvimenti versu l'ecunumia di Turchia è Bursa, BTSO cuntinueghja i so sforzi per a crescita qualificata di i settori. BTSO, chì hè diventatu un centru di sapè fà, hà ospitatu u "Atelier di Logistica" chì aghjunghje valore à u settore logisticu in Bursa. Parlendu à l'attellu urganizatu cù i cuntributi di u Cunsigliu di Logistica, u membru di u Cunsigliu di BTSO İlker Duran hà dettu chì, cum'è BTSO, anu mobilizatu a mente cumuna di a cità per avanzà a vita cummerciale è industriale di Bursa. Enfatizendu chì anu rinfurzatu a visione di Bursa cù i prughjetti implementati, İlker Duran hà dichjaratu chì Bursa guida i scopi ecunomichi di Turchia. İlker Duran hà dettu: "U settore logisticu, chì hè un elementu impurtante in u sviluppu di l'ecunumia di a nostra cità, cuntribuisce ancu assai à a crescita di a nostra cità. In questu cuntestu, u prughjettu TEKNOSAB, chì a so infrastruttura di stabilimentu hè stata cumpletata sottu a dirigenza di a nostra Càmera è avarà vantaghji logistichi, formerà u futuru di a nostra cità. Grazie à i prughjetti di trasportu implementati da u nostru guvernu, l'integrazione di a nostra cità cù a regione, in particulare Istanbul, hè assicurata. "Noi, cum'è u mondu cummerciale di Bursa, continueremu à cuntribuisce à a crescita di i nostri settori da avà", disse.

"U CAMBIAMENTE È A TRASFORMAZIONE HAN EXPERIENCE IN U CUMMERU MONDIALE"

U presidente di u Cunsigliu di Logistica di BTSO, Hasan Çepni, hà enfatizatu chì ci hè un cambiamentu significativu è un prucessu di trasfurmazioni in u cummerciu mundiale secondu l'evoluzione economica è suciale. Dichjarà chì a visione di l'ecunumia di a cità hà cambiatu da u cummerciu à l'industria, da a produzzione à l'esportazioni, sottu a dirigenza di BTSO, Hasan Çepni hà dettu: "A nostra cità, chì hà aumentatu a so destinazione d'esportazione à 75 miliardi di dollari cù un prughjettu gigante cum'è TEKNOSAB, hè realizatu prughjetti impurtanti cù a visione di a nostra Camera. "Vogliu sprime a mo gratitudine à u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, u signore İbrahim Burkay, è à i preziosi membri di u Cunsigliu, chì guidanu a trasfurmazioni di l'ecunumia di a cità cù un approcciu di gestione chì face prevalere u sensu cumunu", disse.

"YENİŞEHİR puderia diventà una basa per a carica aerea"

Dichjarà chì, cum'è Cunsigliu di Logistica di BTSO, anu determinatu e carte stradali in linea cù i scopi strategichi di a cità, Çepni hà cuntinuatu cusì: "Avemu da creà una reta logistica integrata cù l'autostrada è u trasportu marittimu, induve High Speed ​​​​​​E linee di trenu (YHT) ponu esse realizate inseme cù u trasportu di merci è di passageri. Avemu avutu iniziatu u travagliu necessariu, sottu a guida di a nostra Camera, per apre l'aeroportu di Yenişehir à u trasportu di carichi aerei. A nostra sucietà BTSO Logistics hè stata creata recentemente. "Cù BTSO Logistics Inc., vulemu fà di Bursa una basa impurtante in u trasportu di carichi aerei in tutta a nostra regione, minimizendu i costi logistichi di u mondu cummerciale di Bursa è cuntribuiscenu à e so esportazioni".

"TRASPORTU È LOGISTICA APRI E PORTI DI A PRODUZIONE"

Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dichjaratu chì l'investimenti di trasportu è logistica sò di grande impurtanza per ottene una ecunumia sana, forte è cumpetitiva per un paese. Dichjarà chì i settori di trasportu è logistica, chì cumplementanu l'un l'altru, sò a chjave d'oru per a crescita è u sviluppu, Birdal hà dettu: "Tu dui aprenu a porta à a produzzione".

"AMU FATTU UN INVESTIMENTU DI 5 MILIARDI DI LIRA IN BURSA"

Orhan Birdal hà dettu chì u Ministeru hà spesu circa 2003 miliardi 5 milioni di TL in infrastruttura per i servizii di trasportu è accessu di Bursa dapoi u 100. Dichjarà chì attribuisce una impurtanza particulare à l'implementazione di i centri logistichi, Birdal hà dettu: "L'attore principale di u trasportu integratu hè l'autostrade, cum'è in u mondu sanu. In particulare l'autostrada Istanbul-Bursa-Izmir hè di grande impurtanza per Bursa. "Questa autostrada farà u trafficu stradale trà e regioni di Marmara è di l'Egeu veloce è sicuru", disse. Enfatizendu chì sò cuscenti di quantu l'investimenti ferroviari sò impurtanti per u settore logisticu, Birdal hà dettu: "Quandu a linea di 108 km trà Bursa-Yenişehir-Osmaneli hè finita, sia Bursa-Ankara sia Bursa-Istanbul seranu circa 2 ore 15 minuti. da YHT. I treni di merci ponu ancu esse operati nantu à sta linea. "Quandu a linea entra in opera, i nostri prudutti seranu più facilmente trasportati à i mercati domestici è internaziunali", disse.

VOLEMU L'AEROPORTU YENISEHIR SIA INTEGRATU CU YHT

Birdal hà dichjaratu chì volenu chì l'Aeroportu di Yenişehir furnisce servizii integrati cù YHT è hà dettu: "Una di e nostre pulitiche più impurtanti hè di cunnetta i porti, i centri logistichi è l'aeroporti cù e linee di treni. Avemu u scopu di integrà u nostru aeroportu Bursa-Yenisenir cù e linee esistenti via trenu. "Se tutti questi sò fatti, a faccia di Bursa migliurà ancu di più", disse.

I RISULTATI DI L'ATTEGGIU FETERANU LUMI À U SECTORE

Dichjarà chì u slogan di BTSO "Se Bursa Cresce, Turkey Grows" hè assai impurtante, Birdal hà dettu: "U nostru scopu hè di cultivà e nostre 81 pruvince inseme cù Bursa. In questu modu, cresce in Turchia. Ùn ci hè micca fine à a crescita è u sviluppu. Cum'è u Ministeru, circhemu di fà a nostra parte. Semu pronti à furnisce tuttu u sustegnu chì pudemu riguardu à e vostre richieste. I risultati ottenuti in attelli nantu à tali sughjetti seranu innovativi è aghjunghjenu un valore seriu. Credu chì stu attellu hà da fà cuntributi significativi è chì l'idee chì esceranu da ellu metteranu in luce nantu à u futuru di Bursa è Turchia in quantu à l'industria logistica. "Felicitate ancu à BTSO per l'urganizazione di sta urganizazione", disse.

L'INDUSTRIA LOGISTICA S'A DISCUSSATA

Dopu à i discorsi, i rapprisentanti di l'istituzioni pubbliche, l'imprese è l'accademici scambiavanu idee in riunioni in 4 gruppi separati. I rapprisentanti, chì si sò riuniti in u scopu di i temi "Bursa è Regione Air Cargo Transportation", "Infrastruttura di Trasportu di a Regione", "Bursa è Regione Logistics Village" è "Logistica in u Cummerciu Esteru di a Regione", brainstormed è hà fattu determinazioni nantu à u travagliu chì deve esse fattu in Bursa in u campu di a logistica è hà suggeritu suluzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*