Ci sarà ancu una cunnessione di tram à l'Opera di Izmir

Ci sarà ancu una cunnessione di tram à l'Opera House di Izmir: L'offerta per a custruzzione di u primu edifiziu di "l'opera di Turchia speciale per l'arte di l'opera" da a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata cunclusa. U cuntrattu per a custruzzione di l'opera, chì serà u locu d'arte più ambiziosu in Turchia, hè statu vintu da un cunsorziu cumpresu l'austriacu Waagner-Biro, chì hà realizatu opere di prima classe cum'è Sydney, Londra, Berlinu è Copenhagen. .

A municipalità metropolitana di Izmir hà cunclusu l'offerta per a nova casa di l'opera, chì serà trà i pochi esempi in Europa cù a so architettura è l'equipaggiu tecnicu, u so prughjettu hè statu determinatu cù u "Concursu Architetturale Naziunale". Dopu à a prima licitazione, chì hè stata tenuta in dicembre di l'annu passatu, ma a Cummissione di Tender ùn hà micca truvatu validu l'offerte presentate, a seconda offerta hè stata fatta in April. In u risultatu di l'esami, Çağdan Eng., chì i so ducumenti sò cumpleti è adatti. Mut.San.ve Tic.A.Ş. & Waagner-Biro Austria Stage Systems AG Consortium hà vintu l'offerta cù una offerta di 429 milioni di TL. Dopu à a fine di i prucessi legali è a trasmissioni di u locu, a custruzzione di a prima opera di Turchia hà da principià.

163 anni di gigante mundiale
Waagner-Biro, una sucietà di custruzzione di 163 anni cù sede in Viena, hè una parte di u cunsorziu chì intraprenderà a custruzzione di a nova opera di Izmir, chì hè destinata à spiccà trà l'esempii in u mondu cù a so architettura, scena. disignu è locu unicu. Spicializatu in settori cum'è a tecnulugia di scena, a tecnulugia di l'acciaio-vetru, i ponti è e macchine speciali, Waagner-Biro hà creatu spazii d'arte iconichi in u mondu sanu da u 1854.

L'opera è u teatru di e cità cum'è Sydney, Venezia, Viena, Berlinu, Copenhague, Mosca, Buenos Aires, Rio, Seoul, Shanghai sò trà l'opere più famose di a ditta austriaca.

U cumpagnu turcu di u cunsorziu, Çağdan Mühendislik Müteahhitlik Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi, hè stata fundata in u 1985. A cumpagnia hà fattu diversi travaglii di custruzzione cum'è strutture sportive, piscine, impianti di trattamentu d'acqua potabile è acque reflue, edifici di fabbrica, sistemi di tetti spaziali, edifici di abitazioni di massa, strutture sanitarie, edifici di dormitori, strutture di furmazione è sale di cuncertu. Trà i travaglii in corso di a cumpagnia hè a custruzzione di l'Orchestra Sinfonica Presidenziale di u Centru Culturale Atatürk.

Vista di a baia, cunnessione di tram
Pruprietà di a Municipalità Metropolitana KarşıyakaL'Opéra qui sera construit sur le terrain en , sera la première installation construite spécifiquement pour l'art de l'opéra dans la Storia de la République. In u scopu di u prugettu, chì hè stata ottenuta da u metudu di u cuncorsu architettonicu naziunale, ci sò a sala principale è u palcuscenicu cù una capacità di 1435 utilizatori, una piccula sala è un palcuscenicu cù una capacità di 437 spettatori, sale di prova, una opera. sezione è una sezione di ballet. A facilità, chì hà una superficie di custruzzione di 73 mila 800 metri quadrati, include un cortile - una zona di spettaculu aperta cù una capacità di 350 spettatori, attelli è magazzini, unità di serviziu principali, sezione amministrativa, strutture generale, centru tecnicu è parcheghju. assai per 525 veiculi.

L'opera si distinguerà trà l'esempii in Auropa in quantu à l'equipaggiu tecnicu, in particulare u disignu di scena. U so foyer accoglierà una libreria, una tenda d'opera, un bistrot è una biglietteria. Parcheghju, fermata di trasportu publicu, sacchetti di vittura è taxi sò stati disposti nantu à a strada chì passava davanti à u foyer. Hà duie entrate separate da a piazza è a strada affacciata à u mare. L'opera averà ancu una cunnessione di linea di tram. L'opera hè stata pensata per esse usata attivamente à tutte l'ore di u ghjornu, micca solu in i ghjorni di spettaculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*