3u Aeroportu per stabilisce a Strada di a Seta da l'aria

U 3u Aeroportu stabiliscerà a Strada di a Seta da l'Aria: Apertura e porte di u futuru in l'aviazione. L'accordi sò cuminciati à esse fatti in diverse linee di cummerciale da a linea aerea à a carica, da i servizii di terra à i spazii di vendita in Istanbul New Airport. L'aeroportu, chì servirà quasi 100 cumpagnie aeree, stabiliscerà a Strada di a Seta "da l'aria".

U Novu Aeroportu di Istanbul, chì accoglierà e compagnie aeree chì venenu in Turchia per a prima volta, si prepara à esse a vetrina di Turchia à u mondu. U Novu Aeroportu di Istanbul, chì accoglierà quasi 100 cumpagnie aeree, hè cuncepitu cù applicazioni senza tempo in i campi di l'esperienza di u passageru, u cunfortu è a tecnulugia.

À u Novu Aeroportu di Istanbul, induve i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu rapidamente à esse messu in serviziu in 2018, sò ancu implementati accordi cummerciale. In questu sensu, accordi impurtanti sò stati firmati cù carichi, servizii di manutenzioni in terra, spazii cummerciale è cumpagnie aeree in maghju.

Hüseyin Keskin, Chief Executive Officer di İGA Airport Operations, hà parlatu cusì nantu à questi accordi: "U nostru travagliu nantu à e nostre cullaburazioni cuntinueghja rapidamente per purtà l'Istanbul New Airport à a nostra ghjente. In maghju, avemu riunitu cù i nostri partenarii cummerciale in parechji spazii cum'è a zona di carica, i servizii di terra è e cumpagnie aeree è hà fattu accordi impurtanti. L'interessu intensu in u nostru aeroportu ci eccita. Cuminceremu à annunzià sti accordi prestu. Grazie à i ponti chì custruemu trà u nostru paese è e novi regioni di u mondu, rinfurzà u putere cummerciale di Turchia è cusì acceleremu u nostru sviluppu ecunomicu cù l'effettu farfalla. U nostru aeroportu stabiliscerà a Strada di a Seta "da l'aria" permettendu à paesi cum'è l'India è a Cina, chì ùn anu micca avutu voli diretti in Turchia finu à avà, per cunnette à Istanbul. "Crearemu novi opportunità per l'attori glubali chì u cummerciu cumuni data di seculi, è purteremu un novu soffiu à a cumpetizione micca solu in Turchia, ma in tuttu u mondu".

U Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè à tempu un puntu di trasferimentu naturali è una destinazione assai attrattiva in l'aviazione, accoglierà ancu impurtanti marchi di vendita chì ùn sò micca stati in u mercatu turcu finu à avà. U Novu Aeroportu di Istanbul, chì averà a più grande zona di duty free di u mondu, accoglierà circa 400 marche mundiali, ognunu più impurtante chè l'altru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*