Signature sò state firmate per a linea di tram OMÜ

Signature sò state firmate per a linea di tram OMU: U protocolu di custruzzione di a linea di u sistema di ferrovia leggera di 6 mila 31 metri di lunghezza chì passerà per u campus di l'Università Ondokuz Mayıs (OMU) hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Samsun, OMU è a cumpagnia di l'imprenditori.

E firme, l'ultimu passu di u prugettu per u sistema di ferrovia ligera per ghjunghje à l'università, sò stati firmati in una ceremonia tenuta in a Municipalità Metropolitana di Samsun. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Yusuf Ziya Yılmaz, u rettore di l'OMU Prof. Dr. Un cuntrattu di custruzzione hè statu firmatu trà Sait Bilgiç è i funzionari di a cumpagnia Metroray. A cumpagnia, chì custruirà un totale di 12 mila 862 metri di ferrovia, realizarà una ceremonia di rivoluzione a settimana prossima.

Parlendu prima di a firma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "U sistema di ferrovia leggera di Samsun hè statu messu in serviziu in u 2010. A linea ferroviaria di 16 km, chì principia cù 17 treni in prima, hà righjuntu una capacità di 50 mila passageri per ghjornu cù u tempu. Quandu i treni ùn eranu micca abbastanza, avemu compru 5 treni novi in ​​più di questi. U numaru di i nostri passageri hà aumentatu à 58 mila per ghjornu. Dopu avemu allargatu a nostra linea à Tekkeköy per altri 14 km è diventate una linea di trenu di 31 km. Quandu i treni ùn eranu micca abbastanza, avemu compru 8 treni novi. Attualmente servemu cù 29 treni. Quandu e nostre linee sò sviluppate, u Rettore OMU Prof. Dr. U mo maestru Sait Bilgiç hà dettu: "U sistema di ferrovia leggera deve estendersi in a nostra università". Tuttavia, u costu di a linea à l'università ci spingeva à esse prudenti. U nostru Rettore hà dettu ch'elli ci aiuteranu in tutti i modi per affruntà queste difficultà è ch'elli impediscenu à e linee di minibus esistenti chì portanu à l'università da esse cumpetitive cù i treni, è chì ùn permettenu micca i minibus in l'università. Dicenu chì quandu i minibus ùn entranu micca in l'università, ponu riduce i costi di fabricazione, di custruzzione di strada è di operazione. Ùn avemu micca firmatu indifferenti à i sforzi fatti in questu sensu. Se i minibus ùn entranu micca quandu mettemu a linea in serviziu in u futuru, un studiente universitariu puderà andà à a porta di u dormitoriu quandu si mette in u tram da ogni puntu di a cità. Questu hà da incuragisce u viaghju in trenu è riduce i costi operativi di u trenu. Cù issi pinseri, simu ghjunti à osà stu prughjettu. Avemu offerta u prughjettu chì avemu preparatu ", disse.

"Custruiremu 12 METROS DI STRADA TRENO PER L'UNIVERSITÀ"

Sottulineendu chì custruiranu una ferrovia di 6mila 31 metri di lunghezza, duie corsie, 12mila 862 metri per l'università, u presidente Yılmaz hà dettu: "A nova strada di u sistema di ferrovia leggera universitaria serà di 6mila 31 metri di binari doppiu. In altre parolle, custruiremu 12 mila 862 metri di ferrovia quì. Puderemu 2 transformatori. Puderemu 10 stazioni. Custruiremu diverse strutture elettromeccaniche. 53 mila metri di cavi d'installazione MV è DSI seranu posti. 60 mila metri di cavi di corrente debule LV seranu posti. Quessi aumenteranu significativamente u costu. 192 pali di catenaria seranu custruiti ", disse.

RETTORE BİLGİÇ: "MANDRE A LINEA hè COSTRUITA, SPERIAMU CHE U TISSU ESTETICU SARA BELLA"

Enfatizendu ch'ellu spera chì a trama di l'università ùn serà micca sguassata è chì serà ancu più bella cù a calligrafia, Bilgiç hà dettu: "Aghju assistitu à un mumentu felice pocu dopu chì aghju pigliatu u postu. In a nostra prima reunione cù u nostru presidente, avemu righjuntu un cunsensu cumuni. Cù i nostri 56 mila studenti, 6 mila 500 impiegati, mobilità di i pazienti è di i visitori ogni ghjornu, un trasportu sanu, civilizatu è còmode serà furnitu à una zona assai attiva. I nostri studienti è i citadini sò assai furtunati in questu sensu. Semu felici chì u sistema di ferrovia ligera passa per u nostru campus universitariu. Speremu chì a struttura estetica di u nostru campus serà cunservata è ancu abbellita cù picculi tocchi. Avemu studienti da 101 paesi di u mondu. Vivenu assai assai in u nostru campus. Stu locu duveria lascià una marca in a so memoria cum'è un spaziu di vita esemplare in u so avvene. Spergu chì a sensibilità di u nostru presidente è a cumpagnia chì vincìu l'offerta facilità è abbellisce u trasportu, mentre chì conduce à a bellezza di u nostru campus. Ti pregu bona furtuna ", disse.

Dopu à i discorsi, i partiti firmavanu u cuntrattu. A cumpagnia di l'imprenditori pensa à finisce a custruzzione da u 2018th mese di 10.

U Sicritariu Generale di l'OMU Menderes Kabadayı, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Coşkun Öncel, i Vice Secretarii Generali di a Municipalità Metropolitana di Samsun Sefer Arlı è Mustafa Yurt anu assistitu à u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*