Gemini cù Sivas Demirspor hè u Campione di Turchia

I gemelli di Sivas Demirspor sò Campioni Turchi: I fratelli gemelli Mehmet Can Üngör è Abdulsamed Üngör, chì anu fattu in nome di Sivas Demirspor in u Campionatu di Lutta Turca di Freestyle Junior, sò diventati Campioni Turchi.

Sivas Demirspor club Wrestling team, chì hà participatu à u Junior Freestyle Wrestling Turkey Championship tenutu in Antalya Kemer trà 17-22 May, hà ottenutu un grande successu.

Mehmet Can Üngör, un lottatore di 6 kg chì hà cumpetitu in 75 partite in u campionatu è hà vintu tutti i so partiti, è Abdulsamed Üngör, un lottatore di 59 kg, hè diventatu u Campione Turcu.

U direttore generale di TÜDEMSAŞ è u presidente di u club Sivas Demirspor, Yıldıray Koçarslan, hà ricevutu i campioni di lotta Mehmet Can Üngör è Abdulsamed Üngör in u so uffiziu è li hà premiatu cù equipaghji sportivi. Koçarslan hà dettu: "Felicitate u cunsigliu di direzzione di u nostru club, l'entrenatori è i fratelli atleti per ottene questi successi. U nostru scopu hè di pruduce i Taha Akgüls di u futuru quì. "Per purtà in atleti chì serve u nostru Ata Sport, Wrestling, per un bellu pezzu". disse.

Dichjarà chì u Sivas Demirspor Club hà quasi 200 atleti licenziati è chì stu successu ottenutu in Antalya ùn hè micca una coincidenza, Wrestling Coach İbrahim Üngör hà dettu chì ci hè statu un muvimentu visibile in Sivas recentemente. L'entrenatore Üngör hà dettu: "Vulemu ringrazià u direttore generale di TÜDEMSAŞ è u presidente di u club Yıldıray Koçarslan, chì ama assai a lotta è apprezza l'atleti è l'allenatori di noi, cum'è u mutivu di a rinascita di a lotta in Sivas in l'ultimi anni. "dissi.

U club di Sivas Demirspor Club Wrestling hè statu rapprisintatu in u Campionatu di Lutta Turca Libera Junior da u Coach di Wrestling İbrahim Üngör è i fratelli Üngör, chì vultonu da u campionatu cù una medaglia d'oru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*