U guvernatore Şahin hà apertu a Fiera Mondiale di Smart Cities 2017

U guvernatore Şahin hà apertu a Fiera Mondiale di Smart Cities 2017: u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, è ancu u guvernatore d'Istanbul Vasip Şahin è u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Istanbul, Hayri Baraçlı, anu assistitu à l'apertura di l'urganizazione internaziunale tenuta à u Centru di Cungressu Golden Horn è ospitu assai. Invitati lucali è stranieri anu participatu ancu.

Parlendu à u prugramma tenutu à u Centru di Congressu di Haliç, u guvernatore Vasip Şahin hà dettu: "Vogliu sprime u mo piacè di scuntràvi à l'Expo World Cities Istanbul, chì riunisce l'idee è l'esperti chì guidanu a trasfurmazioni di e nostre cità in Istanbul. cità intelligenti; Salutu i nostri stimati invitati di casa è di l'esteru cù amore è rispettu. Oghje, ci hè un cambiamentu rapidu in ogni campu, u putenziale di e cità ùn hè micca solu creatu da e bellezze storichi è naturali; Investimenti in l'infrastruttura muderna cum'è l'industria è a tecnulugia, a gestione di capitale è capitale, essendu u centru di i circuli di l'affari, u trasportu, e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione, i sistemi di rete facenu e cità più vivibili. Istanbul, una cità mundiale induve diverse culture, società è individui anu campatu dapoi seculi, cù a so topografia unica; U ponte Yavuz Sultan Selim, Marmaray, u metro è u terzu aeroportu sò trà e cità "intelligenti" chì alimentanu un sviluppu ecunomicu sustenibile è una alta qualità di vita.

Parlendu à l'apertura di u World Cities Expo Istanbul'17 (World Smart Cities Fair 2017), u sindaco Kadir Topbaş hà dettu chì, cum'è a municipalità metropolitana di Istanbul, seguitanu da strettu a tecnulugia è sò un pioniere in u mondu in parechje aree. Sottulineendu chì producenu u so propiu software è chì avà esportanu questi software à l'esteru, u presidente Topbaş hà dettu: "L'infurmazione hè a pruprietà cumuna di l'umanità è hè assai preziosa".

Dichjarà chì travaglianu per aumentà a qualità di vita di i residenti di Istanbul, u sindaco Topbaş hà dettu: "Se l'applicazioni chì facemu sò benefiche per u nostru populu, spartemu queste pratiche cù altre cità.

U presidente Topbaş hà dichjaratu chì i participanti stranieri in l'urganisazioni internaziunali ponu sente a traduzzione in a so propria lingua grazia à l'applicazione sviluppata cù l'aiutu di i dispositi mobili, è hà dettu: "Pudete sente a traduzzione simultanea in a vostra lingua scarichendu una applicazione in u vostru propiu lingua. telefuninu. Ùn importa micca quanti millaie di persone ci sò, ognunu hà da pudè sente e traduzioni simultanee nantu à i so telefunini. In fatti, millaie di persone in i stadi puderanu sente ciò chì si dice nantu à i so telefunini senza avè bisognu di annunzii.

-IMM Navi-
Enfatizendu chì l'applicazione hè stata fatta da i so culleghi è chì era unica in u mondu, u sindaco Topbaş hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Vimu di tantu in tantu, se l'interpretazione simultanea hè fatta in diverse lingue in i punti induve site. , Se i dispusitivi distribuiti ùn sò micca abbastanza, vi vede chì certi pirsuni ùn ponu sente è ùn seguitanu micca. Ispiratu da questu, vulia un studiu chì permette l'interpretazione simultanea in un telefuninu. I nostri amichi anu fattu questu è anu successu ".

Sindaco Topbaş Esprimendu chì cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, anu sviluppatu un gran numaru di software per facilità a vita di i citadini, u sindaco Topbaş hà dettu chì l'applicazione "İBB Navi" hè una di l'applicazioni più scaricate in i mercati di u software mobile.

U presidente Topbaş, chì hà dichjaratu chì l'umanità, chì si trasfirìu da a sucietà di cacciatori à l'ordine stabilitu, hà cuminciatu à sente diverse bisogni dopu à sta tappa, hà dettu: "A ghjente hà cuminciatu à ottene novi successi per risolve i prublemi. Stu prucessu hà cuntinuatu finu à oghje. In autri paroli, s'è e cità ùn si sò state cusì cuncentrate, ùn si sò sviluppate tantu, ùn si sò suscitatu tantu bisognu, i sviluppi tecnologichi ùn avarianu micca ghjuntu à sti livelli. In un mondu induve a pupulazione urbana cresce è s'intensifica rapidamente, vedemu i segni chì andemu in diverse dimensioni. U ghjornu chì campemu oghje serà assai diversu dumane. Era assai diversu ieri. Ogni ghjornu, assistemu à i sviluppi tecnologichi chì mostranu un aumentu in quasi un ordine aritmeticu assai rapidamente.

-Soglia critica di u XXI seculu-
Enfatizendu chì in u mondu d'oghje, a maiò parte di a ghjente vive in cità è questu causa una densità seria in a vita di a cità, u sindaco Topbaş hà cuntinuatu u so discorsu cusì: seculu hè un limitu criticu. E cità sò attrazioni. I sviluppi tecnologichi sò necessariamente accaduti. In u 21, u 2050 per centu di a pupulazione di u mondu vive in cità. Questa ùn hè micca una prufezia, a tendenza mostra. Di sicuru, e grande cità attivanu ancu sviluppi ecunomichi. E cità producenu 70 per centu di u pruduttu glubale. Cusì, e cità diventanu un centru di attrazione per e persone. Stu putere di attrazione porta ancu prublemi suciali. A disoccupazione è i crimini suciali sò in cima di i prublemi. Quelli chì dirigenu e cità anu da fà sempre menu risorse ma più travagliu. Tutti i cunti sò capovolti. U so avvene ùn hè micca sviluppatu a manera chì l'imaginavanu. U futuru vene in prima linea cù parechji prublemi diffirenti ".

Enfatizendu chì e cità intelligenti furniscenu risparmi in tutti i settori è per quessa chì e cità anu da esse cità intelligenti, u sindaco Topbaş hà dettu: "Cù l'urbanizazione, avemu affruntatu alcuni prublemi imprevisti. A manera di cumpensà questu hè di rinfurzà i riflessi ", disse. U presidente Topbaş hà cuntinuatu: "U stilu di gestione statica ùn hè più abbastanza. A manera di trattà cun ella, superà è risolve i prublemi hè di cambià à sistemi intelligenti. Sapemu chì e cità anu da esse cità intelligenti. Perchè e cità intelligenti furniscenu risparmi in tutti i settori. Revela una vita digitale. Fornisce un serviziu assai più sistematicu in parechje duminii cum'è l'energia, u trasportu, u cunsumu d'acqua, i rifiuti, a salute, i servizii publichi è a sicurità. Hè assai impurtante cumu questu sistema serà catturatu è quale deciderà. Tutti i stakeholders, cumpresi i guverni, i guverni lucali, u settore di l'alloghju, è tutte e cumpagnie chì pruducenu tecnulugia, anu da agisce inseme. In altri palori, anu da sparte a cunniscenza, diventanu partenarii è diventanu attori. Altrimenti, ùn hè micca pussibule di truvà una suluzione. Hè necessariu di sparte l'infurmazioni senza cunsiderà a bigottiria istituzionale ".

Enfatizendu chì hè previstu chì e cità duveranu attribuisce una risorsa di 2020 trilioni di dollari per u 1,5, u sindaco Topbaş hà nutatu chì hè stimatu chì circa 2050 trilioni di dollari seranu salvati da u 22 cù applicazioni simplici cum'è sistemi di trasportu publicu intelligenti, edifici intelligenti chì risparmianu energia. , ambiente è gestione di i rifiuti. .

Dopu à i discorsi di apertura, u presidente Topbaş hà tagliatu a cinta di apertura di a fiera, chì hè stata stallata in u giardinu di u Centru di Cungressu di u Guvernatore Şahin Haliç. U sindaco Topbaş, chì hà ancu visitatu i stands stallati in a zona di a fiera, hà vistu e presentazioni in i stand di l'imprese IMM.

Più di 18 cumpagnie glubale è lucali participanu à a fiera, chì durà finu à u 50 di maghju. In u primu ghjornu di l'urganizazione gigante chì hà iniziatu oghje, u futurista di tecnulugia, inventore è pirate di fama mundiale Pablos Holman, chì hà lasciatu a so marca nantu à e tecnulugia di a prossima generazione di u futuru cù i so prughjetti è invenzioni unichi, farà un spettaculu sorpresa chì serà apertu à tutti i participanti. In più di sta sperienza unica, u futurista tecnulugicu Pablos Holman, unu di i principali inventori di Intellectual Ventures, furnisce cunsiglii globale nantu à u futuru di a tecnulugia è a prossima generazione di invenzioni chì cambianu a vita.

À a World Cities Expo Istanbul, ci sò parechje sessioni è avvenimenti impurtanti sottu à temi impurtanti cum'è Tecnulugia è Innuvazione, Ambiente è Vita Sana, Veiculi Intelligenti, Energia, Trasfurmazione Urbana, Big Data è Data Analytics, Cyber ​​​​Security è Smart City Strategies. , chì custituiscenu u cuncettu di l'urbanismu intelligente. pannellu hè inclusu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*