Turkish Transportation-Sen hà tenutu a so 3a Assemblea Generale Straordinaria

Trasportu Turcu-Avete tenutu a 3a Assemblea Generale Straordinaria di u Statutu: Türk Transportation-Avete tenutu a 19a Assemblea Generale Straordinaria di i Regolamenti, cù a participazione di Presidenti è Delegati di Branch, in Ankara Kizilcahamam, trà 21-2017 May 3.

U primu ghjornu di a riunione, chì hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è l'innu naziunale, u presidente Şerafettin DENİZ, chì hà pigliatu a parolla per u discorsu d'apertura, hà fattu dichjarazioni nantu à l'agenda di u paese, a cunniscenza di a lotta sindacale di u trasportu turcu-Sen, u cullettivu. Accordu, prublemi in istituzioni è u periodu d'autorizazione 2017.

Allora cù i capi di Branch; U periodu d'autorizazione 2017 è l'Assemblee Generali di Filiale da esse tenute in l'ultimu trimestre di u 2017 sò stati discututi.

U sicondu ghjornu, a 3a Assemblea Generale Straordinaria di i Statuti hè stata cun a participazione di i Capi di Branche è i Delegati, è i Statuti di l'Unione sò stati harmonizati cù a Legge N ° 4688 nantu à i Sindicati di i Funzionari Pùblichi è a Negoziazione Cullittiva.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*