I novi cunduttori di treni furmatu da Metro Istanbul anu ricevutu i so badge

22 cunduttori chì anu finitu u 88u Terminu di Training Drivers urganizata da Istanbul Metropolitan Municipality Metro Istanbul sò stati dati i so badge. U secretariu generale di a municipalità metropolitana di Istanbul, Hayri Baraçlı, hà assistitu ancu à a cerimonia di consegna di badge.

Prof. Dr. U secretariu generale Hayri Baraçlı, u direttore generale di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kasım Kutlu, i machinisti chì anu ricivutu i so badge è e so famiglie anu assistitu à a cerimonia tenuta in u Centru Culturale Adem Baştürk.

Parlendu à a ceremonia di consegna di badge, Hayri Baraçlı hà dettu chì hè eccitante di fà parte di una istituzione chì furnisce serviziu cù i so travagliadori è sforzi.

Enfatizendu chì sò persone chì sò cresciute in a cultura di "pagà i travagliadori prima chì a sudore si secca" è chì sanu quantu hè impurtante u travagliu, Baraçlı hà dettu: "Hè un grande onore è cultu di serve Istanbul. "In questu rispettu, i nostri amichi servenu à quellu puntu è agiscenu cun cuscenza di questu", disse.

Ricordendu chì 88 persone più riceveranu badge à a ceremonia è chì u numeru di persone chì anu ricevutu badge finu à a data hè 644, Baraçlı hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Semu un intesu chì agisce cù i cunsiglii è l'ordine di acquistà cunniscenze da u culla à a tomba. Ancu s'è a cunniscenza hè in Cina, truveremu. Agiremu per migliurà constantemente noi stessi. Avemu da cuntrullà u nostru stress à u travagliu è in casa. Perchè tutti purtemu a vita è queste vite sò affidate à noi.

Dichjarà chì a Turchia serà trà i paesi cù e prime 2023 ecunumie in u mondu in 10, Baraçlı hà dettu: "Cuntinuemu a nostra strada cù a nostra determinazione è eccitazione sottu a guida di u nostru presidente". Enfatizendu chì a nazione hà dimustratu resistenza contr'à u tentativu di colpu di lugliu di u 15 di lugliu è chì u populu s'hè oppostu à i putissi, Baraçlı cuntinueghja cusì: "Avemu resistutu à u tentativu di colpu senza dì nunda. Cù u referendum di u 16 d'aprile, avemu dettu chì da avà ùn ci sarà più nè colpi nè coalizioni in stu paese. Hè per quessa, cum'è l'architetti di a nova Turchia, avemu da agisce inseme cù una intelligenza per purtà u paese in u futuru. Dunque, mentre chì u travagliu chì avete fattu è i sforzi chì avete messu avanti portanu u nostru paese à u 2023 è u 2071, ci sarà veramente onore, micca s'ellu vedemu quellu mumentu o micca, ma s'ellu i nostri figlioli è e generazioni future vedenu quelli mumenti è anni".

Dichjarà chì u mondu guarda a Turchia attentamente è chì a Turchia hè un paese di punta, Baraçlı hà dettu: "U paese di punta hà un presidente di punta. "Cerchemu di esse degni di ellu", disse.

Enfatizendu chì Metro Istanbul hà investitu 12 miliardi di lire in l'ultimi anni è continuerà i so investimenti senza rallentà, Baraçlı hà dettu: "Metro Istanbul hè una grande marca. Sia in Turchia è in u mondu. Avemu fiducia in a nostra urganizazione. "In questu rispettu, i vostri sforzi sò assai impurtanti per noi", disse.

Dopu à i discorsi, u Direttore Generale di Metro Istanbul, Kasım Kutlu, hà presentatu a "Spilla Onoraria di Istanbul" à u Sicritariu Generale Baraçlı.

In seguitu, i badges sò stati dati à 22 cunduttori chì anu cumpletu u 88u Terminu di Training Drivers urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul Metro Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*