Ferrovia nostalgica à Çaycuma

Ferrovia Nostalgica à Çaycuma: A municipalità di Çaycuma hà iniziatu a custruzzione di a linea ferroviaria, chì furnisce u trasportu in e mine cù faetoni.

A municipalità di Çaycuma hà iniziatu à stabilisce a linea ferroviaria chì permetterà di viaghjà per u fiumu Filyos cù i faetoni utilizati in u trasportu di i travagliadori in e mine. Cù u travagliu chì partenu da a fine di u mercatu in Köprübaşı, una linea di un chilometru serà posta in u primu locu. A linea ferroviaria ghjunghjerà à i quartieri Pehlivanlar è Karalar in u futuru. U phaeton furnisce l'accessu à u mercatu per e persone in a regione da Köprübaşı à Karalar Mahallesi, è ancu per scopi turistici.

FEMME A VITA IN ÇAYCUMA UN PACERE

Fornendu infurmazioni nantu à u sughjettu, u sindaco di Çaycuma, Bülent Kantarcı, hà dettu: "U nostru travagliu di regulazione in i zoni guadagnati chjudendu u fiumu Filyos in u terrapienu cuntinueghja. Dopu à a migliione di a terra, i nostri travaglii di paisaghjolu cuntinueghjanu. Avemu cuminciatu à mette a linea di ferrovia nantu à quale u faetone per esse usatu per scopi di tour caminarà. In a prima tappa, custruiremu una ferrovia di 1 chilometru. In a tappa dopu, allargemu a linea à i quartieri di Pehlivanlar è Karalar. Mentre creemu l'opzioni per i nostri citadini chì vivenu quì per andà in u mercatu è da u mercatu, pruvemu di mantene a cultura minera di a nostra regione viva sopra a terra. Facemu a vita in Çaycuma un piacè. "A linea ferroviaria aghjunghje valore à a nostra cità cù u so aspettu paisaghjolu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*