Fortuna di l'industria ferroviaria per Sivas

Fortuna di l'industria ferroviaria per Sivas: U presidente di a succursale di MUSIAD Sivas, Mustafa Coşkun, hà valutatu a probabilità di a ferrovia chì Sivas avia da diventà una cità industriale.

Mencionendu u travagliu chì deve esse fattu per fà di Sivas una cità industriale, u presidente di a succursale di MUSIAD Sivas, Mustafa Coşkun, hà attiratu l'attenzione à e Ferrovie è hà mintuatu l'impurtanza di TÜDEMSAŞ.

Ricordendu chì u stabilimentu di e instalazioni industriali in Sivas era i primi anni di a repubblica, Coşkun hà dettu; Hè pussibule di vede Cer Atelier è Ciment Factory cum'è esempi di e facilità stabilite à quellu tempu. In quelli anni, Sivas hè stata prughjettata cum'è una cità industriale, ma in l'anni dopu, questu ùn pudia esse cuntinuatu. Finu à chì a pruposta di a fabbrica di ferru è di l'acciaio in Sivas vene à u primu, sicuru, questu ùn pò esse realizatu ancu. Invece, a situazione hè glossed over with a rolling mill, chì ùn hè micca adattatu per Sivas. Saria un investimentu più apprupriatu se sta facilità hè stata custruita micca in Sivas, ma in Divriği, induve a minera hè stata estratta, è più tardi, furnace è altre facilità ".

Attendendu l'impurtanza di TÜDEMSAŞ è u prugressu chì hà coperto recentemente, Coşkun hà dettu: "A nostra fabbrica di vagoni ferroviari, chì hè stata chjamata TÜDEMSAŞ, ùn hè micca stata sviluppata di novu. A fabbrica di vagoni TÜDEMSAŞ, chì era una di e fabbriche chì serve l'industria ferroviaria finu à l'ultimi anni, hè stata quasi lasciata à putreri. In fatti, i pulitichi ùn pudianu chjude a fabbrica, chì era pensata per esse chjusa in l'ultimi anni, perchè anu a paura di a reazione di u populu di Sivas, ma dopu à u cambiamentu di gestione recente è l'appuntamentu di u direttore generale, i movimenti cuminciaru. da esse fattu in a fabbrica durante u periodu di Yıldıray Bey. Risultava chì cù una bona gestione, squadra è prughjetti, a fabbrica pò esse resuscitata è diventà una facilità chì fabrica pochi vagoni in Turchia è in u mondu. Avemu veramente vistu a luce à a fine di u tunnel avà ".

Coşkun hà dettu chì, se u travagliu cuntinueghja in questu modu, Sivas puderia diventà una cità cù fabbriche di vagoni in dimensioni assai diverse è risponde à bisogni assai diffirenti in l'industria ferroviaria; "Cusì, Sivas hà a pussibilità di diventà una cità industriale di novu in a so storia, in particulare a cità di l'industria ferroviaria. Avemu bisognu di fà un bonu usu di sta chance. Perchè, in l'ultimi anni, una grande impurtanza hè stata data à e ferrovie in u mondu. E linee di treni d'alta velocità sò custruite in tutta a Turchia, è parechji sistemi ferroviari sò sviluppati. A ferrovia hè diventata assai impurtante in u trasportu di merci è di passageri. In questu cuntestu, a furtuna pò sorrisu à Sivas una volta di più ", disse.

Dichjarà chì i sviluppi in u mondu ponu ancu esse in favore di Sivas, Coşkun hà dettu; "Sivas serà una di e pruvince cintrali più impurtanti di sta linea, chì purterà carichi è passageri da a Cina à Londra, l'altra estremità di l'Europa. In questu casu, u trasportu di carichi è di passageri serà ancu realizatu da Sivas. Rialisendu chì ci sarà una situazione in favore di Sivas, u prublema deve esse pigliatu in seriu, l'arrangiamenti necessarii è i seguimenti deve esse fattu, è i modi per diventà più prominenti in l'industria ferroviaria deve esse cercatu. Cumu avemu suggeritu in u passatu, avemu bisognu di accelerà i nostri sforzi per fà a Seconda Zona Industriale Organizzata di Demirağ u centru di l'industria ferroviaria è attirà più investitori. TÜDEMSAŞ stabiliscerà un centru principale quì. Se damu un esempiu di l'industria di l'automobile, ci hè una fabbrica in u Centru è ci sò facilità grandi è chjuche chì fabricanu pezzi o serve a fabbrica. Avemu da riunite queste facilità in l'OIZ di novu stabilitu in Sivas. Avemu da invià qualsiasi cumpagnie chì ponu investisce è pruduce in questu campu à Sivas, cullà a terra u più prestu pussibule è furnisce ogni tipu di cunvenzione à l'imprese investitori.

U travagliu fattu deve esse apprezzatu

Dichjarà chì seguitanu da vicinu i studii nantu à questu sughjettu, Coşkun hà dettu: "E persone chì travaglianu cù u mottu chì l'ingegnu hè sottumessu à cumplementari anu ancu esse incuraghjiti. Avemu visitatu u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ è a so squadra, chì anu fattu una forte impressione cù u so travagliu in l'ultimi ghjorni. Ancu quì, u nostru scopu era di incuragisce l'accelerazione di sti travaglii più di l'onore di l'individui. Perchè in questu sensu, pò esce in altre pruvince cuncurrenti. Avemu bisognu di stà davanti à a cumpetizione. Vogliu attirà l'attenzione di tutti i nostri dirigenti nantu à questu tema. Avemu bisognu di rinunzià l'incuragimentu è l'apprezzamentu, è duvemu invià e persone chì travaglianu in ferrovie in u mondu à Sivas, è urganizà pannelli, seminarii è prugrammi di furmazione in cuuperazione cù a nostra Università. Cridemu chì a mossa industriale iniziata in Sivas in i primi anni di a Republica ghjunghjerà à una cunclusione in un futuru vicinu, è Sivas diventerà unu di i centri principali in u campu di e tecnulugia ferroviaria in Turchia è in u mondu. Avemu speranza per u futuru ", disse.

Surghjente: http://www.sivasmemleket.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*