E donne è i zitelli nantu à l'autobus EGO puderanu scendere trà duie tappe à a sera

In l'autobus EGO, e donne è i zitelli puderanu scendere trà duie fermate à a sera: In u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè statu decisu di organizà chì e donne è i zitelli scendenu in ogni puntu trà e duie fermate dopu un certu tempu. a sera in autobus EGO.

In u Cunsigliu Municipale, chì si riunì sottu à a presidenza di u Vicepresidente di l'Assemblea, Nail Çimen, hè statu discutitu per organizà l'autobus EGO secondu e stagioni di l'estiu è di l'invernu. U Cumitatu per l'Uguaglianza di l'Opportunità per e donne è l'omi, "Per assicurà a sicurità di e donne è di i zitelli, ancu s'elli sò chjuchi, sò fatti i dispusitivi necessarii per chì e donne è i zitelli ponu scendere à u puntu trà duie tappe di a municipalità. autobus dopu à una certa ora à a sera, tenendu in contu a diffarenza di l'ora d'estate è di l'inguernu. " U rapportu hè statu risoltu à l'unanimità.

In l'Assemblea, a lettera di a Presidenza in quantu à a vendita di residenze 674 appartene à a Municipalità Metropolitana, chì hè stata prodotta in u scopu di u Prughjettu di Trasfurmazione è Sviluppu Urbanu di Güneypark, hè statu ancu discutitu.

A lettera di a Presidenza chì esige chì i prezzi di 674 residenze chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana sò determinati da a Cummissione di Valutazione di a Municipalità o l'impresa di valutazione immubiliare licenziata da u CMB è l'autorizazione per esse fatta per a vendita à l'ingrossu in cash o in rate dopu l'appruvazioni. di u Cumitatu Municipale, hè statu risolta in u votu.

In l'altra lettera di a Presidenza presentata à l'Assemblea, hè statu dichjaratu chì i nomi è i metri quadrati di 6 chioschi di bevande gassate, chì sò stati affittati per 10 anni per via d'offerta, in stazioni di Metro è Ankaray, ùn superanu micca 60 metri quadrati, sò stati cambiati. . In u votu, hè statu decisu chì u nome di i kiosks deve esse "beverage and food kiosk" è a so dimensione ùn deve esse più di 9 metri quadrati.

A TARIFA di u Parcu di Divertimenti AUMENTATA DA 25 CENTS À 50 CENTS
À a riunione, in cunfurmità cù u rapportu di a Cummissione di Legge è Tariffe, a tarifa di u prezzu 2017 di i parchi di divertimentu hè stata ancu accettata. Per quessa, hè statu unanimu decisu di aumentà a tarifa d'ingressu, chì era di 50 centesimi prima, à 25 centesimi in u Parcu di a Ghjuventù, u Parcu di Wonderland, u Parcu di Divertimenti Demetevler è u Parcu di Divertimenti 50th Anniversary.

Ancu in u Cunsigliu Municipale, "Chì vi vene in mente quandu dite Ankara è Municipalità Metropolitana di Ankara?" Hè statu ancu decisu d’urganizà un cuncorsu di pittura è puesia trà i sculari di u primariu nant’à u sughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*