U Trenu di a Fratellanza andò in Elazig cù 2 mila ghjovani

U Trenu di a Fratellanza si n'andò in Elazig cù 2 mila giovani: U Trenu di a Fratellanza, urganizatu in cuuperazione cù u Dipartimentu di Cultura è Affari Sociali di a Municipalità Metropolitana di Malatya è l'Associazione di u Cunsigliu di a Ghjuventù, andò in Elazig cù 2 mila giovani.

Cù a cerimonia tenuta in a Stazione di Malatya, u Trenu di a Fratellanza partì per Elazig. Parlendu à a cerimonia, u Capu di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali di a Municipalità Metropolitana İhsan Gencay hà dettu: "Avemu mandatu u Trenu di a Fratellanza à Sivas Divrigi l'annu passatu. Quist'annu, l'avemu mandatu in una altra pruvincia vicina, Elazig. Chì u vostru modu sia chjaru ", disse.

U presidente di l'Associazione di u Cunsigliu di a Ghjuventù Ahmet Bayduz hà dichjaratu ch'elli sò andati à Elazığ cù 2 mila studenti universitari è di liceu è hà dettu: "Ringraziemu u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır è tutti quelli chì participanu à i so sforzi. Ciò chì u nostru paese hà bisognu hè unità è inseme. Travagliemu ancu in questa direzzione. Quist'annu andemu à u nostru vechju amicu Elazig cù u Trenu di a Fratellanza. "Ci saranu diversi avvenimenti quì", disse.

U coordinatore di TCDD İşletme A.Ş Malatya, Muzaffer Koç, hà dichjaratu chì hà ringraziatu quelli cuncernati per l'urganizazione è hà desideratu à tutti i ghjovani un viaghju sicuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*