Novu sistema di sicurità in u trasportu stradale

Novu sistema di sicurità in u trasportu stradale: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u guvernu hà preparatu un regulamentu impurtante per disciplinarà e strade è hà dettu: "E strade seranu più sicure cù u novu sistema chì chjuderà e lacune di sicurezza e strade è registra ogni tipu di passageri è carichi ". disse.

U Ministru Arslan hà parlatu di u "Sistema di Seguimentu è Inspeczione Elettronica di u Trasportu (U-ETDS)" chì mantene a traccia di u trasportu di passageri, carichi è merchenzie in autostrade.

Enfatizendu chì e strade seranu disciplinate cù u novu sistema, in quale i dettagli di i veiculi chì portanu passageri, carichi è carichi, da u puntu di partenza, à a strada chì seguitanu, da a quantità di carica chì portanu à u numeru di I passageri è a destinazione seranu disciplinati prima di a partenza, Arslan hà dettu: Cù u sistema, e strade diventeranu più sicure. disse.

Apuntendu chì u sistema permetterà l'accessu in tempu reale è precisu à i dati di u settore per a prima volta, Arslan hà dettu chì in termini di sicurezza naziunale, a spartera immediata di questi è a pianificazione futura basata nantu à l'analisi di dati serà pussibule.

  • "U travagliu prototipu di u sistema hà iniziatu"

Arslan hà dichjaratu chì cù l'U-ETDS, chì i preparativi sò in corso in u scopu di u Progettu di Regolamentu di Trasportu Stradale, un regulamentu hè statu preparatu per a prima volta in Turchia in quantu à u seguimentu di i movimenti di passageri, carichi è merchenzie, è hà nutatu. chì u prughjettu hè statu iniziatu da i dipartimenti di l'informatica è i primi studii prototipi sò stati realizati pigliendu l'opinioni di u settore è di i stakeholder.

Arslan hà rimarcatu chì cù u regulamentu, chì hè ancu impurtante per a sicurità naziunale, tutti i veiculi chì portanu passageri, carichi è carichi nantu à l'autostrade seranu monitorati da u puntu di partenza, "L'infurmazioni di i dettagli cum'è a strada chì i veiculi saranu. usu, a quantità di carica chì portanu è a destinazione cù u numeru di passageri seranu incluse in u sistema in tempu reale. In casu di una pussibuli suspettà o rilevazione di un prublema cù u veiculu, l'infurmazioni di u veiculu seranu sparte immediatamente cù e unità di sicurezza è di intelligenza ". usatu e frasi.

  • "U numeru di documenti diminuirà da 53 à 13"

Mencionendu chì u numeru di certificati d'autorizazione da A1 à T3 richiesti per u trasportu di passageri è di merci serà ridutta, Arslan hà nutatu chì u numeru di documenti chì e cumpagnie TIR, camioni è autobus riceveranu secondu e so attività domestiche è internaziunali serà ridutta da 53. à 13.

Arslan hà parlatu ancu di u so travagliu per l'usu più attivu di l'e-Government, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì anu assicuratu chì i certificati d'autorizazione P è G emessi in nome di persone reali in u trasportu di merchenzie è di carichi sò stati emessi via e-Government.

Dichjarà chì 365 mila certificati d'autorizazione sò attualmente emessi in nome di e persone reali è sta figura currisponde à 65% di u numeru di certificati d'autorizazione, Arslan hà dichjaratu chì u rinnuvamentu di sti documenti pò esse fattu via e-Government se a persona ùn hà micca. un casu penale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*