Karşıyaka E spedizioni cuminciaru à u tram

Karşıyaka E spedizioni cuminciate in u tram: i voli pre-operazioni cù i passageri cuntinueghjanu Karşıyaka U malfunzionamentu tecnicu chì hè accadutu in u tram in a matina hè stata risolta. I voli ripiglianu à 14.45. Dopu chì a putenza hè stata tagliata nantu à a linea, i squadre anu verificatu tutte e catenarie una per una, identificanu a fonte di u prublema è anu fattu l'intervenzione necessaria.

Suspettu di furtu
I funzionari di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu dichjaratu chì hè normale di sperienze prublemi minori durante a fase di pre-operazione, ma enfatizzanu a pussibilità chì u malfunzionamentu in quistione hè accadutu per una intervenzione esterna in i cavi nantu à a linea per u scopu di furtu.

L'ufficiali anu dichjaratu chì un cortu circuitu hè accadutu appena a linea hè stata energizata prima di i primi voli di a matina è anu dettu: "I cavi elettrici eranu probabilmente destinati à u furtu. Pensemu chì anu apprufittatu di u fattu chì ùn ci era micca putere nantu à a linea di notte per via di u travagliu di mantenimentu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu iniziatu l'iniziativi necessarii per investigà l'incidentu. "Ci scusemu à i nostri concittadini per l'interruzzione à breve termine in i voli", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*