Birdal: Una nova era hè principiata in i Ferroviari

Birdal: Una nova era hè cuminciata in i Ferroviari: A 4a Conferenza Internaziunale di l'Industria è e Tecnulugie Ferroviaria hè stata tenuta in a Stazione YHT di Ankara cù a participazione di Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

Birdal hè statu accumpagnatu da i Diputati General Managers TCDD İsmail H.Murtazaoğlu è Ali İhsan Uygun à a cunferenza.

In u so discorsu à a Cunferenza, u Sottosegretariu Orhan Birdal hà dichjaratu chì a Stazione YHT di Ankara, chì hè trà l'opere prestigiose di Turchia, mette una luce impurtante nantu à induve sò venuti i ferrovie è chì hà trovu significativu è adattatu per accoglie a cunferenza nantu à a Conferenza. ferrovia.

Dichjarà chì una nova mobilizazione ferroviaria hà iniziatu in u 2003 nantu à e ferrovie chì sò state trascurate per mezu seculu, Birdal hà dettu chì 2003 miliardi di lire turche sò state investite in ferrovie dapoi u 60. Dichjarà chì cù questi investimenti, prughjetti maiò, in particulare i prughjetti YHT, chì anu fattu a nostra ghjente amare di novu e ferrovie, Birdal hà dettu: "A data, avemu introduttu un numeru significativu di passageri, cum'è 32 milioni, à u cunfortu di i nostri high- treni veloci". disse.

Nutendu chì a custruzzione di prughjetti di treni d'alta velocità adattati per a velocità di 200 km, chì ponu purtà sia merci è passageri da Bursa à Bilecik, Konya à Adana, Mersin è Gaziantep, Birdal hà dettu, linee rinnuvate, travaglii di mudernizazione, prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu è ​​Hà datu ancu infurmazioni nantu à i prughjetti di u centru logisticu.

"U CAMPI hè PRONTU, ASPETTEMU UNA SUCCESSA PER SPARTA SEMI"

Sottulineendu chì a Liberalizazione di u Settore Ferroviariu hè unu di i prughjetti più impurtanti realizati dapoi u 2003, Birdal hà dettu chì una era completamente diversa hà iniziatu in i ferrovie cù a promulgazione di a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu è hà dettu: lege, in cortu; Mentre TCDD hè statu assignatu cum'è operatore di l'infrastruttura, a Sussidiaria di TCDD TCDD Taşımacılık A.Ş. hè stata creata per eseguisce u trasportu di merci è di passageri. hè statu stabilitu è ​​messu in opera. Tutta a legislazione secundaria hè stata promulgata in u scopu di a lege. Avà, in più di a nostra cumpagnia publica TCDD Taşımacılık A.Ş., e nostre cumpagnie private puderanu ancu operare cum'è operatori di treni ferroviari. Vulemu dì; U campu hè prontu, aspittemu una cumpagnia per suminà e sumente. hà dettu.

PRODUZIONE DOMESTICA E NAZIUNALE MOBILE À RAILS

Birdal hà nutatu chì in u scopu di a mubilizazione di a produzzione domestica è naziunale chì hà iniziatu in u nostru paese, "I travaglii per a produzzione domestica è naziunale sò stati realizati espansione l'industria ferroviaria avanzata in u nostru paese apprufittannu di l'opportunità è e capacità di e filiali di TCDD". è aghjunse: "Anatolian Rail Transportation, chì hè furmatu da i nostri industriali chì sustenenu a furmazione di l'industria ferroviaria domestica è naziunale." Supportemu e nostre urganisazioni cum'è Systems Cluster (ARUS). continuò.

Birdal hà dichjaratu chì e filiali sò state stabilite in Çankırı, Adapazarı è Sivas sottu a dirigenza di TCDD, rails, switches, treni domestici è traversine sò stati pruduciuti, è u travagliu prototipu di u Prughjettu Naziunale di Signalizazione Ferroviaria hè statu realizatu in cooperazione cù TÜBİTAK BİLGEM è İTÜ. Ellu disse chì u travagliu di stallazione hà iniziatu trà Denizli è Partners.

Dichjarà chì a locomotiva di manovra E-1000 hè stata messa nantu à i binari in TÜLOMSAŞ è u travagliu nantu à a locomotiva elettrica principale E-5000 hà iniziatu, hà dettu: "A produzzione di u primu vagone di merci naziunale di a nova generazione hè stata realizata cù successu à TÜDEMSAŞ. "Avemu scopu di pruduce 150 unità di u nostru vagone di merci naziunale questu annu". disse.

Dichjarà chì 19 setti sò attualmente servuti nantu à e linee YHT chì sò messe in opera, è chì i sforzi cuntinueghjanu à aghjunghje 106 set più à a flotta YHT, Birdal hà dettu: "I set chì saranu pruduciuti in u nostru paese seranu pruduciuti cù 53 per centu à 74 per centu di pruduzzione lucali ". disse. Birdal hà dettu: "Avemu introduttu un requisitu di località di 53 per centu in i prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu realizatu da u nostru Ministeru". aghjunse.

À a fine di u so discorsu, u Sottosegretariu di l'UDHB Orhan Birdal, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i studii di R&D ferroviari, hà dettu: "In u scopu di i studii di R&D ferroviari, u Centru di Ricerca Ferroviaria (DATEM) hè statu stabilitu in TCDD per agisce cum'è un ponte trà l'industria domestica è l'università è per implementà e tecnulugia novi. Stu centru, situatu in Behiçbey, hè dotatu di i laboratorii necessarii è tutti i testi ponu esse realizati. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*