I minibus si trasformanu in un autobus publicu privatu in Malatya

I minibus si trasformanu in autobus publichi privati ​​​​in Malatya: u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya, Ahmet Çakır, hà dettu chì u cambiamentu è a trasfurmazioni chì anu cuminciatu à accade cù u prucessu metropolitanu hà ancu cuminciatu à accade in i minibus.

U muvimentu di cambiamentu è trasfurmazioni chì hè statu sperimentatu in Malatya in l'ultimi anni hà ancu cuminciatu à esse sperimentatu in minibuses, chì anu un postu impurtante in u trasportu urbanu.

A Municipalità Metropolitana di Malatya, chì prima cunvertiva i D4 chì trasportavanu in i distretti rurali à i piatti J, hà avà implementatu u prughjettu di cunvertisce i minibus chì operanu in u centru di a cità in Bus Public Privati.

In a prima fase di u prugettu, l'applicazione di l'Autobus Publicu Privatu hè stata cuminciata invece di i minibus chì operanu nantu à a linea di Mercatu Industriale è Animale.

Una cerimonia hè stata tenuta u marcuri 23 di maghju per marcà a messa in cumissioni di 10 autobus publichi privati.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır, è ancu u Sicritariu Generale Ercan Turan, i secretari generali diputati, i capi di dipartimentu, i direttori di filiale, i direttori generali di a cumpagnia, u presidente di a Camera di i Drivers di Minibus Mesut İnce, i pruprietarii di linea è i rapprisentanti di l'impresa anu assistitu à a cerimonia tenuta davanti à Municipalità Metropolitana.

U sindaco Çakır hà risoltu u prublema chì ùn pudemu micca truvà una soluzione.

Facendu un brevi discorsu di ringraziu à a cerimonia, u presidente di a Camera di i Conduttori di Minibus, Mesut İnce, hà dichjaratu chì a linea di Mercatu Animale Industriale di 50 anni ùn era micca utilizzabile è operabile, è hà dettu chì u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Ahmet Çakır hà risoltu stu prublema per quale elli ùn pudia truvà una suluzione per anni.

Dichjarà chì u sindaco Çakır sustene sempre i cummercianti, İnce hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià u sindaco metropolitanu Ahmet Çakır è a so squadra chì ci sustene sempre è i nostri cummercianti. Chi diu ti benedica. Chì Diu benedica u nostru Sindaco Metropolitanu chì hà sempre apertu a so porta à i nostri cummercianti, ùn hà mai alluntanatu i nostri cummercianti da a so porta, è hà cunsideratu i prublemi di i nostri cummercianti cum'è i soi. Cum'è cummercianti di cunduttori, simu sempre à fiancu è sustenitori di u nostru presidente Ahmet. Chi diu ti benedica. Spergu chì sta trasfurmazioni serà una tappa è continuerà. "Vogliu bona furtuna à tutti i nostri cummercianti", disse.

Çakır: Un bellu prughjettu di trasfurmazioni

Dichjarà chì a trasfurmazioni di i minibus in autobus publichi privati ​​​​hè un bonu prughjettu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya, Ahmet Çakır, in u so discorsu, hà desideratu chì u prugettu sia benefiziu per Malatya è i cummercianti di minibus.

Nutendu chì u prucessu di cambiamentu è trasfurmazioni chì hè accadutu cù u prucessu metropolitanu hà ancu cuminciatu à esse sperimentatu in i minibus, u sindaco Çakır hà dettu: "In verità, avemu fattu un novu principiu in ogni campu. Facemu assai cambiamenti, soprattuttu in i piani maestri, in quantu à preparà a nostra cità per l'avvene, furnisce un serviziu di qualità è aumentendu u cunfortu di a vita. Unu di questi hè u trasportu. U trasportu hè diventatu unu di i temi più impurtanti di i guverni lucali in ogni locu, da u più chjucu stabilimentu à e grande metropoli. Cum'è a municipalità metropolitana di Malatya, in più di u rinnuvamentu di i veiculi di trasportu di a nostra municipalità è di MOTAŞ in l'ultimi anni, avemu messu u prughjettu Trambus in serviziu per a prima volta in Turchia è avemu fattu investimenti estremamente còmode, sicuru, bassi costi operativi è furnisce a satisfaczione. Avà cunvertamu i minibus in Bus Public Privati.

Cum'è una municipalità, ùn furnimu micca solu servizii di trasportu publicu in a nostra cità. Avemu dinò veiculi cù piastra M è piastra D. Hanu ancu bisognu di furnisce un serviziu di qualità è cunfortu. Hè per quessa chì trasfurmemu i minibus. Spergu chì serà benefica. Spergu chì u guadagnu di i nostri cummercianti serà fruttu è abbundante. Finu a data, avemu cunvertitu più di 580 D4 in piastre J in i nostri distretti. Attualmente, a trasfurmazioni di lochi cum'è Yeşilyurt, Bostanbaşı, Yakınca è Akçadağ hà righjuntu un certu stadiu. "Trasformeremu questi in i prossimi mesi", disse.

Dichjarà chì i veiculi rinnuvati è cunvertiti sò veiculi bassi è cunfortu chì sia i disabili è l'anziani ponu facilmente aduprà, u sindaco Çakır hà dettu: "Diu li benedica. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Pudemu furnisce servizii senza accidenti".

Grazie placca à Çakır

Durante a cerimonia, una placca d'apprezzazione hè stata data à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Ahmet Çakır da u rappresentante di a cumpagnia da a quale sò stati acquistati l'Autobus Public Privati ​​è u presidente di a Càmera di Operatori di Minibus, Mesut İnce.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*