Kayseri Metropolitan offre soluzioni intelligenti in u trasportu

A municipalità metropolitana di Kayseri offre soluzioni intelligenti in u trasportu: a municipalità metropolitana di Kayseri Kayseri Transportation Inc. Hè cambiatu à i sistemi di cuntrollu in linea è mobile in sistemi di cuntrollu di trasportu urbanu. U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Çelik, hà visitatu u centru di cuntrollu stabilitu in a Direzzione di l'Operazione di l'Autobus è hà fattu ispezioni. U presidente Mustafa Çelik hà dettu chì u sistema hè sempre novu; in ogni modu, hà dettu ch'ellu hà aumentatu a satisfaczione riducendu assai e lagnanze.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana Mustafa Çelik, in quantu à u Sistema di Controlu di u Trasportu stabilitu in a Direzzione di l'Operazione di Bus in Talas Road, Transportation Inc. Hà ricevutu informazioni da u General Manager Feyzullah Gündoğdu. Gündoğdu hà dichjaratu chì tutti l'autobus sò seguiti da trè camere è hà dettu: "Ci sò 390 autobus in a nostra flotta di trasportu, cumprese 210 autobus publichi è 600 autobus municipali. Ognunu di i 600 autobus hà 3 camere è sistemi di registrazione di càmera. Inoltre, ci sò trasmettitori d'imaghjini chì cuntanu queste camere per esse monitorate da u centru. Pudemu vede istantaneamente l'imaghjini di i cunduttori è i passageri di l'autobus chì vulemu è almacenà queste imagine. Feyzullah Gündoğdu hà dichjaratu chì, grazie à u sistema, hè diventatu pussibule avvistà immediatamente i cunduttori di veiculi.

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik, mentre ottene infurmazioni nantu à u sistema, hà pruvatu personalmente u sistema. U presidente Çelik, pusatu à u desk di cuntrollu, hà ricevutu infurmazioni detallate nantu à u cunduttore di quellu autobus quandu hè ghjuntu annantu à qualsiasi autobus chì era in corso.

AUMENTU CONTROL, RECLAMI DECREASED

Facendu dichjarazioni nantu à i sistemi di cuntrollu in linea è mobile lanciati per l'autobus, u sindaco di a municipalità metropolitana Çelik hà dichjaratu chì u sistema hè ancu a basa di u sistema di stop intelligente, è hà dettu: "Avemu custruitu un centru per aumentà a qualità tutale, per minimizzà. lagnanza di i passageri è per cullà dati di sistemi di stop intelligenti, in particulare in a gestione di l'autobus. In u centru, pudemu guardà e camere in tutti l'autobus in linea. Archivamu queste imaghjini è fighjemu e camere chì mostranu i passageri, u cunduttore è a fronte di u veiculu in i veiculi. Hè passatu un mese chì aghju messu u sistema in usu; in ogni modu, e lagnanze di i passageri sò diminuite da a mità. Pensu chì quandu tuttu u sistema hè finitu, e lagnanze seranu minimizate ".

GRADU ISPETTORE DI STRADA

Dichjarà chì anu ancu iniziatu l'applicazione di forme di cuntrollu di qualità di serviziu in autobus per aumentà a satisfaczione in u trasportu, u sindaco Çelik hà dettu: "Avemu ispettori di strada in i nostri autobus chì i cunduttori ùn cunnosci micca. Issi amichi di i nostri sò in l'autobus è dà qualificazioni à l'autobus è i cunduttori circa 40 sugetti. Tutti questi sò arregistrati in u registru di i cunduttori. Siccomu hè assuciatu cù i rivenuti chì facenu, un secondu autocontrollu hè furnitu ".

Dichjarà chì anu ricevutu i dati di basa di l'applicazione di stop intelligente grazie à u sistema di cuntrollu, u presidente Mustafa Çelik hà dettu: "Cù u sistema, pudemu vede induve sò tutti l'autobus è quale li usa. Grazie à stu sistema, pudemu passà à u sistema di stop intelligente. Cù a fermata intelligente, i nostri passageri puderanu entre in l'applicazione nantu à i so telefoni mobili è vede quanti minuti l'autobus ghjunghjerà à a fermata ch'elli aspettanu. Per avà, u travagliu demo cuntinueghja. Videmu stu sistema cum'è una di e parti più impurtanti di u sistema di cità intelligente. Speremu di implementà in pocu tempu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*