A Roadmap di TÜDEMSAŞ hè stata determinata in a piattaforma di a mente cumuna di attori esterni

A Roadmap di TÜDEMSAŞ hè stata determinata in a Piattaforma Common Mind di Stakeholder Esterni: u workshop "TÜDEMSAŞ External Stakeholder Common Mind Platform" hè statu tenutu cù a participazione di l'urganisazioni chì dirigenu e Ferrovie Turche, i burocrati, l'accademici è i rapprisentanti di u settore privatu. À a fine di l'attellu, a mappa stradale chì deve esse seguita da Tüdemsaş hè stata determinata.

U workshop "TÜDEMSAŞ External Stakeholder Common Mind Platform" hè statu tenutu cù a participazione di urganisazioni principali, burocrati, accademichi è rapprisentanti di u settore privatu chì formanu e Ferrovie Turche. In l'attellu, l'idee sò state scambiate per determinà i scopi strategichi di TÜDEMSAŞ è per creà una mappa stradale.

"TÜDEMSAŞ External Stakeholder Common Mind Platform" urganizata in u scopu di u "Progettu di Gestione Strategica, Gestione di Processi è Sistemi di Controlu Internu" iniziatu cù TUBITAK / TÜSSIDE per u sviluppu è u migliuramentu di u sistema di gestione corporativa di TÜDEMSAŞ hè stata tenuta in Sivas Termal & Spa Hotel. .

Facendu un discorsu principale prima di l'attellu, u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà ringraziatu tutti quelli chì anu participatu à a piattaforma TÜDEMSAŞ External Stakeholder Common Mind organizata cù TÜSSIDE, un subordinatu di TUBITAK, nantu à a gestione strategica, a gestione di i prucessi è u sistema di cuntrollu di l'impresa.

Mehmet Akif Köseoğlu, Capu di u Dipartimentu di Monitoraghju di Programmi, Valutazione è Imprese Economiche Statali di u Ministeru di u Sviluppu, hà ancu enfatizatu l'impurtanza di a pianificazione strategica è a gestione strategica in u so discorsu.

U Diputatu General Manager di TCDD Murat Kavak hà enfatizatu chì Cer Atölyesi, chì hè statu stabilitu in u 1939, hà cuntribuitu significativamente à u sviluppu di u paese, è hà dettu chì a locomotiva a vapore chjamata Bozkurt hè stata prodotta in TÜDEMSAŞ è era u primu veiculu ferroviariu naziunale. Dichjarà chì stu sviluppu hè diventatu stagnante in l'anni successivi, Kavak hà dichjaratu chì e ferrovie ùn anu micca datu impurtanza per circa 50 anni, è chì e ferrovie sò state di novu aduttate cum'è un veiculu di trasportu ferroviariu prioritariu dopu à u 2002. Ricordendu chì a mobilizazione naziunale è lucale hè stata annunziata, Kavak hà dettu chì quasi 60 miliardi di dollari sò stati spesi in ferrovie finu à avà.

Dichjarà chì TÜDEMSAŞ hè una urganizazione chì rompe a so cunchiglia è si sviluppa sempre più ogni ghjornu chì passa, u guvernatore di Sivas Davut Gül hà ancu dichjaratu chì l'istituzione hè diventata capace di risponde à i bisogni di u futuru in u scopu di a mobilizazione naziunale è lucale in l'ultimi anni. Enfatizendu chì TÜDEMSAŞ, chì hè stata implicata in a vita di Sivas è di i so residenti dapoi u 1939, travaglia cum'è una scola è furmà u persunale qualificatu è cuntribuisce à l'ecunumia di u paese è à u sviluppu di a pruvincia, Gül hà dettu: "Da avà, un nova pagina deve esse aperta. Un avanzamentu deve esse fattu in Sivas, induve parlerai di quella pagina è chì hè furmatu da u settore privatu chì produce produzzione domestica è naziunale sottu a guida di TÜDEMSAŞ, chì hè stata preparata per 3-4 anni, è pruduce per TÜDEMSAŞ. . Spergu chì Sivas è Turchia facenu questi risparmi sottu a guida di TÜDEMSAŞ sottu a guida di e nostre ferrovie statali ".

In u Workshop di Piattaforma Common Mind Stakeholder External TÜDEMSAŞ, chì hà iniziatu dopu à i discorsi di apertura, cù a cuntribuzione di i stakeholder, orientatu versu TÜDEMSAŞ; Studi pratichi sò stati realizati nantu à sughjetti cum'è l'analisi SWOT, l'analisi ambientale, a visione, a determinazione / aghjurnamentu di a missione, a determinazione di scopi strategichi, a determinazione di e carte stradali per ghjunghje à i scopi, è a determinazione di pruposte per a suluzione di e zone problematiche.
Dopu à u workshop, i participanti anu avutu l'uppurtunità di vede a faccia cambiante è sviluppata di TÜDEMSAŞ. Durante u viaghju in TÜDEMSAŞ, anu visitatu e zone di scorta di materiale rinnuvatu è uttene infurmazioni nantu à u sistema di seguimentu di i stock. Durante a so visita à a Fabbrica di Produzzione di Carru, anu vistu in situ e fasi di produzzione di i carri di merci di nova generazione cù certificatu TSI. Dopu avè visitatu a Fabbrica di Riparazione di Vagoni, u gruppu di l'attellu hà visitatu u Centru di Formazione è Tecnulugia di Saldatura è hè statu infurmatu nantu à e furmazione datu quì.

Governatore di Sivas Davut GÜL, Vice Direttore Generale di TCDD, Murat KAVAK, Ministeru di u Sviluppu è Sottosegretariatu di u Tesoru, Presidenza di u Sviluppu di Strategia UDHB, TCDD, TCDD Taşımacılık AŞ, TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ, fabricatori di vagoni di u settore privatu, cumpagnie di logistica è Sindacati Sivas. , I rapprisentanti di l'Università Cumhuriyet è Karabük è i subcontrattori in tutta a Turchia chì facenu affari cù TÜDEMSAŞ anu participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*