U turismu d'Alanya riviverà cù a funivia

U Turismu d'Alanya Rinascirà cù a Telecabina: U countdown hà iniziatu per a Telecabina di Alanya, chì darà un novu soffiu à u turismu di Alanya. U mastru è l'equipaggiu di u telefuninu, chì hè unu di i prughjetti più impurtanti chì u sindaco di Alanya, Adem Murat Yücel, purterà in Alanya, sò stati muntati cù un elicotteru di fabbricazione russa per ùn dannà a struttura naturali di u Casteddu Alanya candidatu à l'UNESCO. .

YÜCEL: "A VACANZA SERA BONA VOLUNTA"
Alanya Cable Car Project, chì hà custatu 9 milioni d'EURO, hè finitu è ​​messu in serviziu in ghjugnu. U sindaco di Alanya, Adem Murat Yücel, hà dettu: "Avemu finitu u bramosu di Alanya per una funivia di 30 anni in ghjugnu è l'apremu prima di a festa di Ramadan, è sperendu chì u presentemu à i nostri citadini cum'è un rigalu di vacanze".

Sindaco Adem Murat Yücel, Teleferik Holding A.Ş. U CEO İlker Cumbul è i membri di a stampa anu realizatu investigazioni in l'area induve si trovanu l'ultimi masti, 8e è 3 masti è a stazione superiore, cù u sustegnu di un elicotteru speciale bi-elica è bimotore chjamatu MİL MİL 5. U presidente Yücel è Cumbul anu fattu una dichjarazione à a stampa nantu à l'ultimu statutu di u Prughjettu di Cable Car dopu l'esaminazioni.

30 ANNI DI bramosia per ALANYA FINE IN GIUGNU
Sottulineendu chì u countdown hà iniziatu per Alanya Cable Car, chì purterà vitalità à u turismu turcu è u turismu di Alanya, u sindaco di Alanya, Adem Murat Yücel, hà dettu chì a brama di 30 anni di Alanya finisce in ghjugnu.

"Avemu un supportu di l'elicotteri da u nostru rispettu à a storia è a natura"
"Avemu travagliatu intensamente cù elicotteri per 3 ghjorni. Avemu purtatu i materiali di l'ultima stazione è l'ultimi masti in a regione Ehmedek in elicottero per 3 ghjorni, per via di a prutezzione di u nostru Castellu Alanya, chì hè candidatu à l'UNESCO, è u nostru rispettu per a natura è a nostra storia. U nostru travagliu, chì hà cuminciatu in nuvembre, hè finalmente ghjuntu à questu puntu. À a fine di stu mese, i funi seranu tirati è e cabine seranu posti daretu à elli. Puderemu a funivia cù una capacità di 17 persone à u serviziu di u nostru populu à a fine di ghjugnu cù 1.130 cabine.

A TEXTURA NATURALE DI U CASTELLU ALANYA SERA CONSERVATA PER PREVENIR I DANNI À U PATRIMONIU CULTURALE
Dopu chì a linea di funivia stabilita trà Damlataş è Ehmedek hè stata cumpletata, u trafficu di u castellu, chì s'intensifica in i mesi d'estate, serà alleviatu, è i grandi autobus turistici chì dannu a struttura storica ùn saranu micca permessi di esce da u Castellu. Cusì, a struttura naturali di u Castellu d'Alanya serà cunservata è u patrimoniu culturale serà impeditu da esse danatu.

U TRANSPORTU SERÀ L'ACQUA VITA
Dichjarà chì u prugettu purterà un soffiu sfarente à u settore turisticu, u presidente di u Cunsigliu di Teleferik Holding, İlker Cumbul, hà dettu: "Rivivemu u turismu cù i nostri investimenti. Puderemu una sperienza nova è sfarente à i residenti è i turisti in Alanya, chì hè famosa per u turismu. Stu investimentu farà una grande cuntribuzione à u turismu domesticu è u turismu straneru.

1 MILIONI DI POPPI UTILIRANU ALANYA TELEFERIK À L'ANNU
U scopu di furnisce i passageri cù trasportu è una sperienza speciale, Alanya Cable Car servirà cù una capacità di 400-500 passageri per ora è 1 milione di passageri annu.

CUSTURA SENZA DISTRUTTURA DI NATURA CUN HELICOPTER
A vita naturale hè stata cunservata in u Prughjettu di Alanya Cable Car, micca un arbulu hè statu tagliatu. 2 masti giganti chì portanu e gondole di a funivia è tutti i materiali di a stazione, è un supportu speciale di l'elica doppia è un elicotteru bimotore, MİL MİL 8 di fabbricazione russa, sò stati eretti in u Castellu di Alanya per ùn distrughje a natura. . Stu elicotteru speciale, chì era ancu usatu in u prughjettu di u funiculu di Bursa, hà participatu ancu à l'assemblea di Alanya Cable Car. U pilotu slovacu Ostrolucky Jozef, chì hè unu di i piloti 10 in u mondu chì ponu utilizà stu tipu di elicotteru è eseguisce stu tipu d'assemblea, hà travagliatu in l'assemblea di l'helicopter. Una squadra di circa 40 persone, inseme cù esperti di Svizzera, Germania, Italia, Bulgaria, Pulonia è Austria, hà participatu à l'assemblea di u mastru è l'equipaggiu di a funivia.