E soluzioni eranu à l'agenda à UTIKAD-Turkish Cargo Workshop

Soluzioni eranu nantu à l'agenda à u Workshop UTIKAD-Turkish Cargo: Un attellu cumunu hè statu tenutu u 4 di maghju da l'Associazione Internaziunale di Forwarding and Logistics Service Provider è Cargo Turcu. THY Deputy General Manager for Cargo Turhan Özen, Turkish Cargo senior executives, UTIKAD President of the Board Emre Eldener, UTIKAD Board Members è rapprisentanti di l'agenzii di merci aeree membri di UTIKAD anu assistitu à u workshop, induve i prublemi sperimentati da l'agenzie di merci aeree di UTIKAD è suggerimenti di suluzione. sò stati discututi.

Dopu à l'attellu, in u quale i prublemi in u listinu di 27-item di prublemi preparati da UTIKAD sò stati discututi, inseme cù e pruposte di suluzione, duie presentazioni sò state fatte chì dà infurmazioni nantu à i prublemi doganali di u trasportu aereu è l'investimenti di carichi aerei, facilità è infrastrutture. THY à u Novu Aeroportu. I membri di UTIKAD anu avutu l'uppurtunità di esaminà attentamente a facilità è a zona di carica di Cargo Turcu. À a fine di l'attellu produtivu, hè statu decisu di cuntinuà a ricerca di suluzioni cumuni.

L'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche UTIKAD è Turkish Cargo anu tenutu un attellu cumuni. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD Emre Eldener, Vicepresidente di UTIKAD Turgut Erkeskin, Membru di u Cunsigliu di Gestione di UTIKAD è Presidente di u Gruppu di Travagliu Aereo Mehmet Özal, Membri di u Cunsigliu di UTIKAD İbrahim Dölen, Serkan Eren, Rıdvan Haliloğlu, membru di UTIKAD Airline Cavit Uğur è Direttore Generale UTIKAD l'agenzii di carica anu assistitu.

I membri di u Cunsigliu di UTIKAD anu visitatu u Direttore Generale di THY, Bilal Ekşi, in u so uffiziu u 6 di dicembre di u 2016, anu presentatu i so desideri di successu è spiegà i prublemi di l'agenzii di merci aeree membri di UTIKAD. À a dumanda di THY General Manager Ekşi, i prublemi di l'agenzii di merci aeree sò stati signalati à THY in scrittura. Dopu à u General Manager Ekşi, a Delegazione UTIKAD hà visitatu ancu Turhan Özen, chì hè statu numinatu cum'è Vice Direttore Generale in carica di THY Cargo u 5 di ghjennaghju 2017, in u so uffiziu.

A Delegazione UTIKAD presieduta da u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener, in più di presentà i so desideri di successu à Turhan Özen, hà ancu spartutu i prublemi è i suggerimenti di suluzione di l'agenzii di trasportu aereu membri di UTIKAD. À a fine di a riunione, hè statu decisu di urganizà un attellu cumuni trà UTIKAD è THY Cargo.

L'attellu, chì hà fattu u 4 di maghju è hà suscitatu un grande interessu da l'agenzii di merci aeree membri di UTIKAD, hà iniziatu cù u discorsu di u Diputatu General Manager di THY Turhan Özen. U Diputatu General Manager di THY, Özen, hà sottolineatu chì l'agenzii di merci aeree sò di grande impurtanza per THY; "Stu attellu, chì avemu tenutu in cuuperazione cù UTIKAD, hè di grande impurtanza per noi. Avemu travagliatu inseme per truvà suluzioni à i prublemi identificati per un tempu. Oghje, sparteremu i passi di suluzione chì avemu fattu cum'è Cargo Turcu per a lista di prublemi preparata in cunsultazione cù l'agenzii membri di UTIKAD.

Pigliendu a parolla dopu u Diputatu General Manager Özen, u presidente di UTIKAD, Emre Eldener, hà primu enfatizatu l'impurtanza di l'attellu. Indittendu chì u prucessu hà acceleratu dopu chì Turhan Özen hà unitu à THY Cargo per a suluzione di i prublemi tecnichi è operativi sperimentati da i membri di UTIKAD, u presidente di UTIKAD Eldener hà dettu: "Vogliu ringrazià ellu è tutta a so squadra per u so sustegnu. L'impurtanza ch'elli attachenu à u sughjettu hè evidenti da u fattu chì anu un staffu cumpletu di gestione quì oghje. Inoltre, u fattu chì l'agenzii di carica membri di UTIKAD sò quì cun una larga participazione mostra chjaramente l'impurtanza data à u sughjettu ".

Eldener hà dichjaratu chì una lista di prublemi di 27 articuli hè stata preparata cù i suggerimenti di i gestori di carichi aerei di e cumpagnie membri è di u staffu di l'uffiziu di l'aeroportu in u Gruppu di Lavoru di l'Airline UTIKAD, "Questi elementi sò stati discututi unu per unu, avemu tenutu riunioni interim. Cum'è UTIKAD, avemu vistu quantu proattivu THY Cargo era in risolve i prublemi in queste riunioni. In questa riunione, daranu infurmazioni detallate nantu à i prublemi chì avemu trasmessu à elli è e so suluzioni. Di novu in questa riunione, averemu l'uppurtunità di parlà di ciò chì aspetta l'agenzii di carica è THY Cargo cù a transizione à u novu aeroportu versu a fine di u 2018 ".

Dichjarà chì l'agenzii di carichi aerei membri di UTIKAD sò di grande impurtanza per THY Cargo, Eldener hà dettu: "Secunnu u nostru calculu, circa u 95% di e spedizioni totali di carichi aerei in Turchia sò urganizati da l'agenzii membri di UTIKAD. À questu puntu, cum'è un trasportatore aereo naziunale, credemu chì a cuncurrenza libera deve esse assicurata in cundizioni ghjuste è chì l'imparzialità trà l'agenzii deve esse prutetta da THY Cargo. Cridemu chì e funzioni di l'agenzii di merci aeree devenu esse osservate in questu prucessu. Cum'è UTIKAD, simu pronti à travaglià in partenariatu cù THY Cargo per caccià ogni tipu di punti interrogativi nantu à questi prublemi ", disse.

Dopu à u discorsu di u presidente UTIKAD Emre Eldener, u vicepresidentu di Cargo turcu Halit Tellan hà fattu una presentazione basata nantu à i principii di travagliu è i dati annuali di Turkish Cargo. Apuntendu chì u numeru di aerei di carica aumenterà in u periodu à vene, Tellan hà ancu spartutu l'infurmazioni chì e novi destinazioni seranu aperte in particulare in Africa.

Turcu Cargo Cargo Operations Control Manager Ahmet Kaya hà moderatu l'attellu, chì hà cuminciatu dopu à i discorsi di apertura. Cum'è parlanti à l'attellu, Mehmet Özal, membru di u Cunsigliu di Cunsigliu di UTIKAD è u presidente di u Gruppu di Travagliu di a Compagnia Aerea, u Manager di Marketing è di Vendita di Cargo Turcu Ömer Faruk Kılıç, Manager di Carichi Speciali Bahadır Büyükkaymaz, Responsabile di Coordinazione di Prughjetti di Carga Volkan Solmaz, Manager di Istanbul Murat Yalçın Kırca Capacity Planning and Cargo Furkan Ozudogru, u manager attore, hà participatu.

I pruposti di suluzione à i prublemi inclusi in a lista di 27 articuli di prublemi preparati da UTIKAD sò stati annunziati da i senior executives di Turkish Cargo. Mentre chì i piani d'azzione di Turkish Cargo per risolve i prublemi sò stati annunziati, infurmazione dettagliata hè stata data nantu à u marketing di Turkish Cargo, l'operazioni speziale è di carica. Duranti l'attellu interattivu, e dumande di i rapprisentanti di l'agenzii di merci aeree membri di UTIKAD nantu à i prucessi è i prublemi sò ancu risposti.

Pigliendu a parolla à a fine di l'attellu, u membru di u Cunsigliu di UTIKAD è u presidente di u gruppu di travagliu di l'Airline Mehmet Özal hà dettu: "Vogliu definisce stu attellu chì avemu tenutu cum'è a mamma di futuri attelli, è in questu cuntestu, sustene u suggerimentu di u sgiò Turhan. per riunite almenu una volta à l'annu. Sta cuuperazione è u travagliu trà THY è UTIKAD hè assai impurtante, perchè simu in un periodu di trasfurmazioni micca solu per i cambiamenti pulitichi in a nostra regione è u nostru paese, ma ancu cum'è settore. Cum'è UTIKAD, seguimu parechji prublemi chì formanu i nostri mudelli di cummerciale in u periodu à vene, è rapprisentemu a nostra industria nantu à e piattaforme naziunali è internaziunali.

Mencionendu i prublemi chì sò nantu à l'agenda di UTIKAD è l'iniziativi pigliati, Mehmet Özal hà dettu: "Seguemu attentamente i prublemi di l'Industria 4.0, a digitalizazione, e-Freight, i prucessi e-AWB, è assicurendu u flussu di l'infurmazioni digitale sepandu cumplettamente a carica. è documenti. U Novu Aeroportu affetterà l'industria di l'aviazione turca è i so prucessi, induve l'IGA è tutti i stakeholders, servizii di assistenza in terra, compagnie aeree, IATA etc. In cunsultazione, cuntinuemu i nostri cuntatti per aumentà l'efficienza di i prucessi di carica. Cù u Prughjettu One Road One Belt di China, i servizii di treni da a Cina à l'Europa ghjunghjenu à l'Europa in 14 ghjorni, è questu periodu hè previstu per esse ridutta à 11 ghjorni. Questu inevitabbilmente affetterà ancu l'industria di l'aviazione, è avemu bisognu di sviluppà servizii più veloci, più flessibili, più affidabili è più competitivi ".

Dichjarà chì UTIKAD cuntinueghja à travaglià cum'è un membru permanente è permanente di u Cunsigliu di Facilitazione di u Cummerciu, Özal hà dettu: "À u listessu tempu, avemu un rolu attivu in i travaglii ligati à a preparazione di a Nova Legge Doganale è i Documenti d'Autorizazione di u Ministeru. di trasportu. Semu in cooperazione cù THY per furmà una opinione cumuna nantu à u sviluppu di i prucessi doganali. Participemu à l'attività di SHGM è SHT 17.6 è altri regulamenti in nome di u settore. U SOP d'Istanbul hè statu accettatu à a riunione tenuta ieri cù i rapprisentanti di u settore di ACC, IATA è UTIKAD in quantu à E-AWB. Invitemu tutti i nostri membri à fà accordi multilitterali cù l'IATA è à esse inclusi in u sistema. Averemu ancu e riunioni d'informazione e-AWB in i ghjorni à vene ".

Dopu à l'attellu, u Manager Turcu di Cargo Doganale Seyfullah Topal hà fattu una presentazione nantu à i prublemi doganali di trasportu aereu. Topal hà dettu: "U nostru travagliu cù UTIKAD hè di grande impurtanza per noi". Parlendu dopu à Topal, u Manager di l'Operazioni di Carga Turca Adnan Karaismailoğlu hà spartutu cù i participanti l'ultimu puntu chì Cargo Turcu hà righjuntu in a stallazione è l'infrastruttura in u Novu Aeroportu.

Dopu à l'attellu produtivu, i participanti anu pranzu à l'installazione di Cargo turcu è avianu l'uppurtunità di visità a facilità è u campu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*