Iftar Da u Ministru Arslan à u persunale di trasportu chì hà scrittu epica in 14 anni

Iftar da u Ministru Arslan à u Personale di u Trasportu chì hà scrittu una epica in 14 anni: u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà accoltu iftar à u persunale chì travaglia in l'istituzioni è l'urganisazioni affiliate à u Ministeru è e so famiglie in Demirspor Facilities in Ankara Behiçbey u ghjovi 22 di ghjugnu 2017.

Esprimendu a so gratitudine à tuttu u persunale di u Ministeru per u so travagliu è a participazione à u so discorsu dopu à l'iftar, Arslan hà dettu: "Semu inseme cum'è membri di una squadra chì hà scrittu una storia epica in a nostra storia di trasportu, in particulare in l'ultimi 14 anni. . Da u passatu à u presente, u nostru Ministeru hà un successu chì hè à a discrezione di i nostri citadini da a mo parte, ma prima, ci hè un successu arregistratu. Stu successu hè statu vistu per l'ultima volta in l'inchiesta di satisfaczione in 2016, cù più di 78 per centu di i citadini chì anu dichjaratu ch'elli eranu soddisfatti di u settore di u trasportu. "Tutti avete cuntribuitu à stu successu registratu". disse.

Mentre tocca à i prughjetti di trasportu realizati in u nostru paese in l'ultimi 15 anni, Arslan hà enfatizatu l'investimenti fatti in ferrovie è a pusizione attuale, è cuntinuò e so parolle cusì; "U nostru paese hè statu introduttu per a prima volta in u trenu d'alta velocità in u settore ferroviariu in 14 anni. Avemu righjuntu a sesta pusizioni in Auropa è l'ottava pusizioni in u mondu. Hè statu dettu chì stu paese ùn pò micca fà u Prughjettu Marmaray. Ma avemu diventatu un paese chì furnisce u trasportu ferroviariu è i treni sottu u mare. Spergu chì prestu compie u grande Tunnel d'Istanbul, chì u mondu guarderà cun invidia. I nostri travaglii YHT è HT, chì continueranu finu à Ankara-İzmir, Ankara-Sivas, Konya-Karaman-Ulukışla è Mersin-Adana-Gaziantep-Şanlıurfa, cuntinueghjanu.

Arslan, chì hà ancu enfatizatu a produzzione naziunale è lucale in u campu di u trasportu è di a cumunicazione, hà datu a bona nova chì serà implementata dicendu: "U nostru travagliu cuntinueghja à pruduce treni d'alta velocità in u locu è naziunale in u settore ferroviariu".

Dichjarà chì 240 mila persone, cumpresu u Ministeru, i cuntratturi è i prestatori di servizii, anu agitu cù u spiritu di squadra è hà fattu ogni parte di u paese accessibile è accessibile, Arslan hà dettu chì ci hè ancu assai travagliu da fà per u paese.

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà finitu u so discorsu felicitendu u persunale è tutti i citadini per Eid al-Fitr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*