U 15 di lugliu u ponte di i Martiri serà rinnuvatu

U 15 di lugliu di u ponte di i Martiri serà rinnuvatu: u Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dichjaratu chì a superstruttura di u Ponte di i Martiri di u 1991 di lugliu, chì u so asfaltu di mastice hè stata rinnuvata l'ultima volta in u 15, serà rinnuvata, cumprese l'asfaltu, l'isolamentu è i giunti di espansione, è chì i travaglii di mantenimentu è di riparazione di u ponte, chì principiaranu u 12 di ghjugnu, seranu rinnuvati u 31 di ghjugnu, hà dettu ch'ellu serà finitu in Aostu.

U Ministru Arslan hà dichjaratu in a so dichjarazione chì anu rilevatu un deterioramentu significativu in l'asfaltu masticu in l'anni 15 da l'ultima rinuvazione di u Ponte di i Martiri di u 26 di lugliu. Spieghendu chì i travaglii di mantenimentu è di riparazione di u ponte cumincianu u 12 di ghjugnu, Arslan hà nutatu chì u travagliu di rinnuvamentu di a superstruttura serà realizatu in 4 tappe.

Arslan hà dichjaratu chì tutta a superstruttura di u ponte, cumpresi l'asfaltu, l'insulazione è i giunti di espansione, serà rinnuvata è hà dettu: "Rinuveremu a superficia di u span principale di 36 mila 86 metri quadrati in totale è in una zona di 14. milla 580 metri quatratu. Ùn hè micca un compitu faciule. "In ogni tappa, 2 carrughji di u ponte seranu chjusi à u trafficu è u trafficu esistente serà dispostu cum'è 2 partenze è 2 arrivi cù a strada supplementaria presa da a direzzione opposta, è assicureremu chì u trafficu cuntinueghja bè". disse.

  • "U travagliu serà finitu u 31 d'Aostu"

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì i travaglii di mantenimentu è riparazione di u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu seranu finiti u 31 d'Aostu è hà dettu:

"Se ùn facemu micca u mantenimentu è a riparazione di u ponte oghje, u costu serà assai più pesante à u tempu. Avemu da piglià u risicu di prublemi tempuranee per un cunfortu permanente. Avemu digià cunsideratu u periodu più adattatu quandu sceglite u tempu di travagliu. E date più adattate sò trà ghjugnu è settembre. Hè u periodu quandu tutti in Istanbul partenu in permessu è in vacanze, è a congestione di u trafficu hè minimizzata per via di u bonu clima è di e cundizioni climatichi è e scole sò chjuse. "Avemu da travaglià senza stop, 82 ore à ghjornu, 3 ghjorni à settimana, in 7 turni, cù una squadra di 24 persone in u campu, è avemu finitu u travagliu à u più tardi u 31 d'Aostu".

  • "I mesi di mantenimentu finiscinu"

Ricordendu chì l'asfaltu esistenti in u span principale di u ponte hè di 40 millimetri, Arslan hà dettu chì cù u travagliu da esse fattu, u novu asfaltu serà stallatu in dui strati, 25 millimetri di mastice è 25 millimetri di asfaltu di petra in cima.

Dichjarà chì u spessore tutale aumenterà à 50 millimetri, Arslan hà dichjaratu chì a posa di l'asfaltu in dui strati li darà un grande vantaghju da avà.

Indicà chì u travagliu di mantenimentu da esse realizatu nantu à i ponti quist'annu serà l'ultimu travagliu di rinnuvamentu à longu andà, Arslan hà dettu: "Cù a metodulugia chì avemu sviluppatu di novu, in u futuru mantenimentu di i ponti, puderemu sguassate solu a capa superiore cù una macchina di raschiu di asfaltu per a notte è rinnuvà l'asfaltu in a stessa notte ". disse.

Dichjarà chì i travaglii di mantenimentu chì durò mesi finiscinu cù stu metudu, Arslan hà dettu: "Dopu chì sti travaglii sò finiti, ùn ci sarà più bisognu di chjusu à longu andà di u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu. In u futuru mantenimentu, puderemu solu caccià a capa superiore cù una macchina di raschi di asfaltu per a notte è rinnuvà l'asfaltu in a stessa notte. "Cusì, i travaglii di mesi seranu compie durante a notte è u trafficu nantu à i ponti ùn serà micca disturbatu per via di travaglii di mantenimentu è di riparazione". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*