Quandu u 3u aeroportu hè messu in serviziu, 350 destinazioni seranu volati.

Quandu u Novu Aeroportu d'Istanbul entra in serviziu, i voli seranu fatti versu 350 destinazioni: u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu chì hè previstu di aumentà u numeru di destinazioni di Turchia in u mondu, chì hè attualmente 282, à 350, cù u apertura di u Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè guardatu cù invidia da u mondu.

U Ministru Arslan hà fattu valutazioni annantu à u terzu anniversariu di a ceremonia di inaugurazione di u novu aeroportu in Istanbul.

Esprimendu chì u settore di l'aviazione in Turchia hà fattu assai strada dopu a so liberalizazione, Arslan hà dettu chì un prugressu impurtante hè statu fattu in u quadru di l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım in Turchia, "Ùn deve esse nimu. quellu chì ùn vola, chì a compagnia aerea sia a strada di a ghjente ".

Arslan hà spiegatu chì u numeru di aeroporti attivi hè cresciutu da 10 à 25 in l'ultimi 55 anni, facendu pussibule di vulà in ogni parte di Turchia, è enfatizatu chì u numeru di passageri domestici è internaziunali, chì era di 35 milioni annu, hà dettu. righjuntu 180 milioni.

  • "A Turchia averà ancu una parolla in l'aviazione mundiale"

Arslan hà rimarcatu chì Turchia avarà una voce in l'aviazione in u mondu è hà dichjaratu chì in questu cuntestu, hè statu decisu di custruisce un aeroportu chì servirà u mondu sanu è a fundazione di u Novu Aeroportu di Istanbul hè stata stabilita u 7 di ghjugnu di u 2014.

Sottulineendu chì anu drenatu i paludi in un locu induve c'eranu minieri di carbone è hà creatu una nova zona, Arslan hà nutatu chì anu fattu un investimentu di 10 miliardi d'euros in questa zona in forma di cooperazione publica-privata è chì 25 miliardi d'euros di ingressu. serà ottenutu da l'operazione da esse realizatu per 22 anni.

Arslan hà dichjaratu chì u Novu Aeroportu di Istanbul, custruitu nantu à una superficie di 76,5 milioni di metri quadrati nantu à a costa di u Mar Neru trà i stabilimenti Yeniköy è Akpınar in u latu europeu di Istanbul, purterà l'impurtanza strategica di Istanbul in parechji punti diffirenti è hà dettu. , "Questu hè u più grande prughjettu mai fattu in Turchia." pruprietariu. disse.

  • "U mondu guarda cun invidia"

In riferimentu à l'impurtanza di l'aeroportu in quistione, Arslan hà dettu: "Tutti noi è u mondu ci importa di u Novu Aeroportu custruitu in Istanbul, è qualchì volta u fighjanu cù invidia è à volte cù gelosia. "Cù l'apertura di l'aeroportu, chì serve à 200 milioni di passageri annu, avemu pensatu à aumentà u numeru di destinazioni in u mondu, chì hè attualmente 282, à 350". disse.

Arslan hà dettu chì u Novu Aeroportu, cù u 52,5 per centu di prugressu à a fine di maghju, serà un "aeroportu di trasferimentu" è hà dettu:

"L'aviò veneranu da ogni locu in u mondu è facenu trasferimenti in u vostru paese. Guadagnà ingressu da l'aereo chì sbarca in u vostru aeroportu, ingressu da l'atterrissimu di u passageru, è ingressu da e compra chì facenu. L'aeroporti di trasferimentu ùn solu vi facenu un centru in l'aviazione mundiale, ma cuntribuiscenu ancu à a crescita di u paese in quantu à creà un valore aghjuntu seriu è generà ingressu ".

Arslan hà sottolineatu chì u Novu Aeroportu d'Istanbul darà una cuntribuzione significativa à a crescita, u sviluppu è l'ecunumia di Turchia, è hà dichjaratu chì l'aeroportu in quistione permetterà à l'investitori di vene in Turchia facilmente, da ogni parte di u mondu, cuntrullà i so investimenti è andà in un'altra parte. di u mondu u listessu ghjornu.

  • "U numaru di l'impiegati righjunghji 30 mila"

Dichjarà chì circa 3 mila 500 persone, 26 mila 700 di i quali sò travagliadori di collari bianchi, travaglianu in u Novu Aeroportu di Istanbul, chì serà un grande sustegnu à l'ecunumia turca, Arslan hà dettu: "U numeru di l'impiegati ghjunghjerà à 30 mila persone in l'Istambul. periodu à vene". disse. Arslan hà dettu chì prevede chì u Novu Aeroportu di Istanbul custituisce u 2025 per centu di u Produttu Internu Grossu in 4,9.

Arslan hà nutatu chì un ingaghjamentu supplementu di 79 miliardi di dollari serà generatu solu da l'aeroportu, è hà dichjaratu chì cù a fine è l'apertura di a prima fase in 2018, 100 mila persone seranu impiegati annu, è 2025 mila persone seranu impiegati annu quandu ghjunghje à a piena capacità in u 225.

Enfatizendu chì anu u scopu di cultivà l'ecunumia cù u Novu Aeroportu di Istanbul, Arslan hà dettu: "Vulemu mette u nostru paese in e prime 2023 economie di u mondu in 10, è vulemu chì questu aeroportu sia un elementu assai impurtante per ottene stu scopu. " hà fattu a so valutazione.

Arslan, in u scopu di u travagliu "Istanbul New Airport Rail System Line Survey-Project", 34 chilometri di lunghezza Gayrettepe-New Airport è 31 chilometri di lunghezza Halkalı-Hà aghjustatu chì u travagliu nantu à a sezione Gayrettepe-New Airport, chì hè determinata cum'è a prima fase di a linea di u sistema ferroviariu, chì hè prevista per esse 65 chilometri in totale, cumpresu u New Airport, cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*