Hè pussibule di aumentà l'esportazioni d'acciaio per ferrovia

Tutti i paesi in u mondu cercanu modi alternativi per espansione i so mercati d'esportazione è aumentà a so parte di u cummerciu glubale. In particulare i paesi europei anu recentemente allargatu a so rete ferroviaria, chì furnisce vantaghji in u trasportu. Per invià i so prudutti à parechje parte di u mondu, Turchia hà bisognu di fucalizza nantu à e ferrovie, chì riuniscenu assai vantaghji cum'è a sicurità, u tempu è u costu. I rapprisentanti di l'industria di l'acciaio, chì anu aumentatu recentemente e so esportazioni in i paesi di u Far Eastern, sustenenu l'investimenti in questu campu.

U trasportu ferroviariu hè particularmente attraente per l'industriali perchè hè sicuru, adattatu per u trasportu di carichi pesanti, tempu di transitu fissu, costu assequible è micca affettatu da e cundizioni climatichi. Tuttavia, micca ogni regione in u nostru paese pò esse ghjunta per via di a reta ferroviaria, è u trasportu per questa strada solu ùn hè micca pussibule. I trasferimenti intermedii per strada sò richiesti. U settore di u trasportu chì avanza rapidamente hà bisognu di espansione a so rete ferroviaria è di terra, aria è mare. I rapprisentanti di l'industria siderurgica turca, chì hà pocu attiratu l'attenzione cù e so esportazioni à i paesi di u Far Eastern, volenu aduprà a ferrovia è prufittà di i vantaghji chì offre. U settore aspetta di aumentà l'investimenti in questu campu è espansione a reta. Cusì, sottolinea chì ci saranu aumenti significativi in ​​l'espurtazioni fatti da e piccule è medie imprese, è ancu da e grande imprese. Ellu dichjara chì a creazione di una tale opportunità serà di grande benefiziu per tutti i settori fora di l'industria siderurgica.

Dichjarà chì a Turchia duveria agisce cù novi obiettivi per aumentà a so cumpetitività in l'esportazioni, Mehmet Eyüboğlu, membru di u Cunsigliu di Supervisione di l'Associazione di Esportatori d'Acciaio, hà dettu: "Finu à oghje, l'Africa, l'Europa è i Stati Uniti sò stati determinati cum'è mercati di destinazione durante l'esportazione. Queste geografie sò mercati indispensabili per Türkiye. Tuttavia, duvemu esse capace di sviluppà diversi sistemi in modu chì pudemu esportà in ogni angulu di u mondu. Oghje, i prudutti britannichi esportati da l'Inghilterra à a Cina passanu per un trasportu "Freight Train" di 17 ghjorni, mentre chì ci hè u solitu trasportu marittimu è aereu di carichi. Avà i paesi cercanu di ottimisà e cundizioni di u cummerciu per mezu alternativu. Cum'è un paese in via di sviluppu, avemu bisognu di pensà seriamente è di valutà è di passà oltre a pianificazione di l'esportazione classica. "Hè ora chì noi, cum'è un paese, seguimu tutti i fatturi di l'esportazione, micca solu i prudutti è i fatturi di prezzu, ma ancu a logistica boutique, spot è staggione, in un prugramma", disse.

Spieghendu chì avà hè diventatu una necessità per travaglià in opportunità logistiche alternative è sviluppà suluzioni logistiche per aumentà u prezzu di l'esportazioni da Turchia à a Cina è per creà una diversità di produttu, Mehmet Eyüboğlu hà dettu: "Dopu à i voli lanciati da Turkish Airlines à diverse paesi di u mondu, I nostri spurtazioni à altri paesi cresce. Avemu vistu chì a Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà ancu un grande potenziale per trasportà a carica in u nostru paese.

Ùn avemu micca dubbitu chì pò avè una parte di u mercatu significativu, soprattuttu in Cina, chì hè spargugliatu nantu à una grande geugraffia, è altri paesi cù zoni remoti di trasportu marittimu, è chì pò apre a strada per l'esportatori turchi oltre l'aspettattivi per a Cina è i mercati di altri paesi. Di sicuru, a stallazione di l'infrastruttura logistica di TCDD, chì simu sicuru pò stabilisce l'infrastruttura logistica per l'approvvigionamentu di merchenzie, à a Republica Turca di l'Asia Centrale serà assai più faciule. "In questu modu, serà assicuratu chì l'esportazioni sò fatte intensivamente da e piccule è medie imprese, è ancu da e grande cumpagnie esportatrici turche", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*