Turchia hà lasciatu a so marca nantu à u Forum Internaziunale di Trasportu

Turchia hà lasciatu a so marca in u Forum Internaziunale di Trasportu: u Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Oghje, avemu lasciatu a nostra marca in u Forum Internaziunale di Trasportu cum'è Turchia. Pudemu felice di dì chì ". disse.

Dopu u so discorsu à u pannellu nantu à a connettività glubale in u Cumitatu Annuale 2017 di u Forum Internaziunale di Trasportu (ITF) tenutu in Leipzig, Germania, u Ministru Arslan hà visitatu u stand apertu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in a fiera tenuta in u scopu di u foru. Durante a so visita, u Ministru Arslan hè statu accumpagnatu da Yusuf Akçayoğlu, Chief Executive (CEO) di l'Aeroporti IGA.

Facendu valutazioni à i membri di a stampa quì, Arslan hà dichjaratu chì Turchia hà lasciatu a so marca nantu à l'ITF 2017 è hà dettu: "Pudemu dì questu cun piacè. Avemu spiegatu a nostra pusizione, ciò chì vulemu fà è i nostri scopi futuri in quantu à ciò chì avemu fattu finu à avà, sia cum'è paese sia cum'è ministeru ". disse.

Dichjarà chì i prughjetti di Turchia in u campu di u trasportu sò stati spiegati in u foru, Arslan hà dettu: "E cose chì avemu presentatu per integrà i sistemi ferroviari, cumpresu Marmaray, chì avemu realizatu in Istanbul inseme cù a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). ), è per facilità a vita di l'Istambuli, più impurtante, realizà parechji prughjetti à u stessu tempu in pocu tempu. A nostra municipalità metropolitana riceverà ancu una menzione d'onore quì. Hà fattu a so marca ancu in questu tema ". usatu e frasi.

"U mudellu 'custruisce, opera, trasferisce' hè avà cunnisciutu cum'è mudellu turcu in u mondu sanu"

Inoltre, in a sessione principale di i ministri di i trasporti in u scopu di u foru, Arslan hà dichjaratu chì u novu aeroportu custruitu in Istanbul hè statu ancu spiegatu è hà dettu:

"Di sicuru, sapemu a so dimensione, ma in un ambiente induve ci sò tanti ministri quì, era assai impurtante di rinvià à l'agenda nantu à una piattaforma internaziunale. È più impurtante, u moderatore vulia spiegà u mudellu di "custruisce, opera, trasferisce" in Turchia à i ministri quì, è per elli à implementà in i so paesi, chì avemu attribuitu una grande impurtanza. Perchè in Turchia, tramindui u Ministeru di i Trasporti, u Ministeru di a Salute è u Ministeru di l'Energia realizanu pratiche assai riesciute, soprattuttu cù u mudellu "custruisce, opera, trasferisce". È u mudellu di "custruisce, opera, trasferisce" chì noi, cum'è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, implementatu sia in aeroporti, in rotte terrestri è in porti marittimi, hè avà chjamatu u mudellu turcu in u mondu.

Dichjarà chì u mudellu "custruisce, operate, trasferisce" hè vinutu à u primu pianu in e riunioni d'oghje è chì i dettagli di stu mudellu sò stati interrugati, Arslan hà dettu: "Avemu soprattuttu enfatizatu questi è hà dettu chì u scopu di "custruisce, operate, trasferisce". Prughjetti mudeli in Turchia hè à tempu benefiziu suciale è valore aghjuntu à u paese. Quessi sò i prughjetti chì avemu presentatu è realizatu per creà disse.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì quasi tutti i paesi di u mondu seguitanu i prughjetti realizati cù u mudellu "custruisce, operanu, trasferisce" in Turchia cù invidia è dumandanu infurmazioni detallate per implementà in i so paesi.

"In precedenza, durante u ministeru di u nostru Primu Ministru, avemu prisentatu è spiegatu sia u metudu di i prughjetti chì avemu realizatu cù u mudellu 'custruì, operate, trasferisce', e difficultà scontri è cumu avemu risoltu sti difficultà in parechji paesi. L'avemu ripetutu quì oghje. Vogliu dichjarà dinò cun piacè chì Turchia hà lasciatu a so marca nantu à l'ITF. Hà piacè è ci hà fattu fieri cum'è paese è nazione ".

Per d 'altra banda, u Ministru Arslan hà tenutu una riunione bilaterale cù u Ministru di l'Infrastruttura ucraina Volodymyr Omeljan dopu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*