A linea ferroviaria Nairobi-Mombasa principia l'operazione

A linea ferroviaria Nairobi-Mombasa hà iniziatu l'operazioni: In Kenya, u paese di l'Africa orientale, a linea ferroviaria Standard Gauge Railway (SGR), chì cunnetta a capitale di Nairobi, chì hè descritta cum'è u più grande prughjettu in a storia di u paese, è a cità costiera. di Mombasa, hè stata aperta.

A ferrovia, a custruzzione di quale hè stata iniziata 3 anni fà da China Road and Bridge Corporation è custa $ 90 miliardi, u 3,2% di quale hè stata creditata da China Eximbank, cunnetta u Sudan di u Sud, l'est di a Republica Democràtica di u Congo, Rwanda, Burundi è Etiopia cù l'Oceanu Indianu.

Nantu à a linea ferroviaria Nairobi-Mombasa di 480 km, chì hè stata aperta personalmente da u presidente kenyanu Uhuru Kenyatta, u primu viaghju di carica hà cuminciatu u 30 di maghju, è u 31 di maghju, Madaraka Express hà iniziatu à trasportà u so primu passageru trà a capitale Nairobi è a cità costiera. di Mombasa.

Hè infurmatu chì a ferrovia, chì riduce a distanza trà Mombasa è Nairobi, chì pò piglià finu à 12 ore, à 5 ore, serà operata da a Cumpagnia di Custruzzione di Comunicazioni Chine. Hè dichjaratu chì u primu trenu di merci chì porta 59 containeri (200 à piena capacità) riducerà u costu di trasportu di un containeru 20″ da 30%, à u livellu di 500 dollari. A nova linea ferroviaria hè prevista per riduce a carica portu di Mombasa, mentre chì a stessa linea hè destinata à esse cumpletata finu à l'Uganda da u 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*