Apaydın: "U travagliu cuntinueghja intensamente nantu à a linea Ankara-Sivas YHT"

Direttore Generale TCDD İsa Apaydıncuntinueghja i prugrammi iftar chì hà iniziatu in e so Direzzione Regiunale. Apaydın hà assistitu à u prugramma iftar tenutu in TCDD Sivas 16th Regional Directorate u 2017 di ghjugnu 4.

Parlendu à u prugramma assistitu da Vice Direttori Generali, Sicritariu Privatu, Vice Segretariu Privatu, Presidente di u Cunsigliu di Inspeczione, 1u Cunsigliu Legale, Cunsigliu di Pressa è Relazioni Pùbliche è Capi di Dipartimenti, Apaydın hà dettu: "Avemu rializatu l'obiettivi 2023 inseme".

Ricordendu chì e Ferrovie di u Statu hè una istituzione di 160 anni, Apaydın hà dichjaratu chì dopu à i travaglii realizati in i primi anni di a Republica, hè stata trascurata dopu à l'anni 1950, è una nova mobilizazione ferroviaria hà iniziatu in u 2003. Ellu hà enfatizatu chì in u scopu di a mobilizazione ditta, un totale di 1.805 km di novi ferrovie, cumprese linee d'alta veloce, veloci è cunvinziunali, sò stati custruiti finu à avà, è chì anu operatu cù successu e linee YHT chì anu messu in serviziu trà Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Istanbul. Apaydin hà dettu:

"A custruzzione di e nostre linee YHT, HT è cunvinziunali, u rinnuvamentu di e linee esistenti, è u travagliu di fà signalà è elettrificate cuntinueghjanu. Mentre facemu questi travaglii, operamu ancu i nostri treni. Questu hè bisognu di un grande sacrificiu. Ti ringraziu per i sacrifici chì avete fattu. Grazie, grazie. Spergu chì ghjunghjemu i nostri scopi per u 2023 cun voi è cù u vostru travagliu diligente ".

Trà ANKARA È SİVAS hè di 2 ore

Rimarchendu chì a 4a Direzzione Regiunale di TCDD hà cundizioni geografiche dure è toccu à e difficultà di travaglià in questa regione, Apaydın hà dettu chì u travagliu nantu à a linea YHT trà Ankara è Sivas, chì hè in custruzzione, cuntinueghja intensivamente, è chì pensanu à mette a linea in opera à a fine di u 2018, riducendu cusì u viaghju trà Ankara è Sivas, hà dichjaratu chì a durata serà ridutta à 2 ore. Apaydın hà annunziatu chì a linea ferroviaria Kars-Tbilisi-Baku sarà prestu in opera, è aghjunse chì l'impurtanza di Sivas aumenterà quandu sti prughjetti sò finiti.

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınDopu à u so discorsu, una placca hè stata presentata à ellu da i rapprisentanti di l'urganisazioni Non-Guvernamentali. Apaydın è u so entourage anu cunsultatu cù u persunale è i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali dopu u prugramma iftar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*