Apaydın avia Iftar cù i Ferroviari in Malatya

Apaydın Had Iftar With Railwaymen in Malatya: Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, participò à u prugramma fast-breaking urganizata da TCDD Malatya 7th Direzzione Regiunale u marcuri 2017 di ghjugnu 5.

Apaydın, chì si n'andò à Malatya cù u Vice Direttore Generale, Sicritariu Privatu, Capu di u Cunsigliu di Inspeczione, Cunsigliu di Pressa è Relazioni Pùbliche è Capi di Dipartimenti, hà assistitu à u prugramma iftar.

"VIVImu in un periudu induve l'impurtanza hè data à e ferrovie"

Facendu un discorsu dopu à a cena rapida, Apaydın hà dettu ch'ellu preferì tene u primu di i prugrammi iftar previsti in i Direzzione Regiunale quist'annu in a 5a Direzzione Regiunale, chì hè a so zona di rispunsabilità finu à e fruntiere miridiunali. induve e cundizioni difficili prevalenu.

Apaydın, chì hà ringraziatu u persunale chì hà rializatu cù successu i so duveri cù l'autosacrificiu malgradu e cundizioni difficili di a regione, hà dettu chì l'unità è a sulidarità hè assai impurtante è hà enfatizatu chì u mese di Ramadan rinforza i sentimenti di unità è fratellanza.

Nutendu chì e ferrovie cuminciaru à esse mobilizate cun grande impurtanza da i nostri guverni è 2003 miliardi di lire sò stati investiti in e ferrovie dapoi u 60, Apaydın hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti in corso, in particulare e linee di treni d'alta velocità è d'alta velocità. Enfatizendu chì assai pochi periodi anu datu impurtanza à e ferrovie in u prucessu storicu, Apaydın hà dettu: "Grazie à Diu, vivemu in un periodu in quale l'impurtanza necessaria hè data à e ferrovie. Questu ùn hè micca pussibule per ogni generazione. Dunque, duvemu cunnosce bè u valore di stu periodu. Avemu bisognu di ricuperà l'anni persi è chjude a distanza trà noi è i paesi sviluppati. Per quessa, ci vole à travaglià più inseme in u spiritu di unità è sulidarità. Solu allora rializeremu a nostra rispunsabilità versu e Ferrovie è u nostru paese in u megliu modu pussibule ". disse.

TCDD 5th Direttore Regionale Üzeyir Ülker, in u so discorsu, Direttore Generale TCDD İsa Apaydın è quelli chì l'accumpagnavanu per a so participazione, è dichjaravanu ch'elli eranu felici di inizià u primu prugramma rapidu in a 5a Regione.

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınDopu à i discorsi, si sò riuniti cù quelli chì travaglianu in gruppi è rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, sohbet hà fattu. Hà datu struzzioni à l'autorità pertinenti per risolve i prublemi spressi da l'impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*