Apaydın: "I nostri Reti YHT sò in espansione"

I nostri Reti YHT sò in espansione: Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "I nostri Reti YHT sò in espansione" hè statu publicatu in u numeru di ghjugnu di a rivista Raillife.

Semu tutti tistimunianze di i sviluppi storichi di e ferrovie, chì cuminciaru cù a linea Izmir-Aydın 160 anni fà.

A corsa rapida di i YHT, chì hà iniziatu trà Ankara è Eskişehir in 2003, cuntinueghja in e ferrovie, chì hà lasciatu una mità di seculu di sfortuna per via di e pulitiche di trasportu prioritarie pruposte da u 2009.

Dopu à a linea Ankara-Eskişehir, chì hà elevatu a Turchia à a liga di i paesi chì operanu HST in u mondu, e linee YHT sò state messe in serviziu trà Ankara-Konya in 2011, Eskişehir-Konya in 2013, è Ankara-Istanbul è Konya-Istanbul in 2014. .

In più di e 32 pruvince nantu à sta strada, induve avemu trasportatu 7 milioni di passageri finu à a data, offremu u serviziu YHT à u 40% di a pupulazione cù servizii di treni è autobus di cunnessione. I nostri passageri chì viaghjanu cù YHT, chì portanu cambiamenti ecunomichi, suciali è culturali in favore di e cità chì visitanu, in più di u serviziu di trasportu, salvanu una media di 62% di u tempu.

E nostre linee YHT, chì furniscenu u nostru populu cù u privilegiu di viaghjà veloce, còmode è di alta sicurezza, ùn saranu micca limitati à questi. Custruemu ancu una ferrovia à alta velocità trà Ankara-İzmir è Ankara-Sivas. Inseme cù a ferrovia d'alta velocità, custruemu ancu linee di treni d'alta velocità adattate per u trasportu di merci da Bursa à Bilecik, da Konya à Karaman-Ereğli-Ulukışla è Yenice, da Mersin à Adana è da Adana à Osmaniye-Kahramanmaraş-Gaziantep. . Travagliemu per aghjunghje 19 setti più à i 106 setti esistenti in a flotta YHT per serve nantu à e linee chì sò state messe in opera è seranu messe in opera in u futuru.

Accoltamu ancu e cumpagnie private
Inoltre, avemu ristrutturatu TCDD cum'è operatore di l'infrastruttura in u scopu di u prucessu di liberalizazione di u nostru Settore Ferroviario. Avemu stabilitu è ​​messu in opera TCDD Taşımacılık A.Ş cum'è una filiale di TCDD per fà u trasportu di passageri è di merci. In più di a nostra cumpagnia publica TCDD Taşımacılık A.Ş., avemu ancu apertu e nostre porte à cumpagnie private; Aspittemu chì operanu treni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*