Apaydın: Avemu successu Inseme cù i Ferroviari

İsa Apaydın
İsa Apaydın

Apaydın: "Avemu successu Inseme cù i Ferroviari": "Cù l'adopzione di e ferrovie cum'è una pulitica statale dapoi u 2003, a corsa di cavalli di ferru nantu à i rails hà cuminciatu di novu.

Hà servitu cum'è Vice Direttore Generale è Membru di u Cunsigliu per 30 anni in TCDD, induve hà travagliatu da 10 anni. İsa ApaydınEra l'architettu daretu à i prughjetti chì ci rammentavanu e ferrovie, in particulare i treni d'alta velocità. Apaydın, chì hè statu numinatu cum'è Direttore Generale di TCDD è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione in 2016, hè statu elettu à una pusizione internaziunale assai impurtante cum'è Vicepresidente UIC cù u so travagliu successu in pocu tempu.

Hà vintu ancu premii internaziunali in stu periodu. İsa ApaydınAvemu parlatu cù i novi scopi di TCDD è u travagliu impurtante attualmente realizatu.

Caru Direttore Generale, avete servitu cum'è subdirector generale per parechji anni in una di e istituzioni più grande è stabilite di u nostru paese. Avà site in a sedia di u direttore generale. Comu sapete, ci sò grandi sviluppi in u campu di a ferrovia in u mondu è in u nostru paese. Prima di tuccà à queste, pudete cuntà brevemente a storia di 1856 anni di e ferrovie da u 160 à l'oghje, per sapè da induve venemu ?

U primu cuntattu di u populu anatolianu per ferrovia era in u 1856. I cavalli di ferru, chì pusonu u pede nantu à e terre anatoliane cù a custruzzione di a linea Izmir-Aydın di 23 chilometri u 1856 di settembre di u 130, diventenu una tappa in a furmazione ecunomica, suciale è culturale di Turchia. Una grande impurtanza hè stata data à e ferrovie durante u periodu Ottumanu. Un totale di 8.619 4.136 km di ferrovie sò stati custruiti, in particulare a Linea Hejaz, chì hà avutu un grande impattu in u mondu in e cundizioni di quellu ghjornu. In ogni casu, solu XNUMX XNUMX km di elli fermanu in i nostri cunfini attuali.

Trà u 1923 è u 1950, in i primi anni di a Republica, sò custruiti 3.764 chilometri di ferrovie. Duranti stu pirìudu, e ferrovie eranu cunsiderate cum'è un prughjettu di mudernizazione cù tutti i so aspetti suciali, cumprendi a crescita è u sviluppu. E linee operate da cumpagnie straniere sò state acquistate è naziunalizate trà u 1928 è u 1948.

U periodu di più di mezu seculu, da l'anni 1950 à u 2003, hà pigliatu u so postu in a storia cum'è u periodu quandu i ferrovii eranu trascurati. Duranti stu periodu, solu 945 chilometri di ferrovia sò stati custruiti. Cù l'adopzione di e ferrovie cum'è pulitica statale in u 2003, a corsa di cavalli di ferru nantu à i rails hà cuminciatu di novu.

Cù u sustegnu di i nostri Guverni, un grande investimentu chì supera i 60 miliardi di lire hè statu fattu in e ferrovie, chì sò state trascurate per parechji anni. Cù questi investimenti, decine di prughjetti sò stati implementati, da a mudernizazione di e linee esistenti, in particulare i prughjetti di treni d'alta velocità, à i centri logistichi, i studii di R&D è a custruzzione di sistemi ferroviari urbani. U travagliu nantu à u sviluppu di l'industria ferroviaria è a produzzione domestica è naziunale cuntinua.

Chì hè accadutu in l'ultimi 14 anni in u scopu di i prughjetti di ferrovia d'alta veloce è rapida, di i prughjetti di u Trenu Naziunale è di rinnuvamentu è mudernizazione di e strade esistenti? Cumu hè stata a transizione à a mudernizazione ?

A transizione da a percepzione di u "Trenu Negru" à a gestione di u trenu mudernu ùn era micca faciule. Prima di tuttu, una vulintà in favore di e ferrovie era necessariu in u trasportu. In u 2003, u nostru vantaghju maiò era chì avemu avutu un primu ministru è un ministru chì era un entusiasta di a ferrovia. Cù a dirigenza di u nostru presidente attuale, l'architettura di u nostru Primu Ministru è u sustegnu di u nostru Ministru, cambiamenti impurtanti cum'è a transizione da l'invernu à a primavera è da a bughjura à a luce sò accaduti in e ferrovie.

Duranti stu prucessu, da una banda, avemu realizatu u rinuvamentu di e strade chì sò state intaccate dapoi 100-150 anni, è da l'altra parte, avemu principiatu à travaglià per fà ssi linee elettrificate è signalisate. I nostri sforzi per aumentà a velocità è a capacità di i treni è minimizzà u cunsumu d'energia cuntinueghjanu.

Avemu custruitu a linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) trà Ankara è Eskişehir è a messu in serviziu in 2009. L'apertura di sta linea hè stata un puntu di svolta per e ferrovie di u nostru paese. Avà simu capaci di operà YHT1s, chì furniscenu opportunità di viaghju veloci, sicure è estremamente còmode in i paesi sviluppati. Allora, l'operazione YHT chì avemu principiatu nantu à e linee Ankara-Konya, Ankara-Istanbul è Konya-Istanbul cuntinueghja cù successu. Finu a data, avemu avutu più di 31 milioni di passageri chì viaghjanu in YHT.

Avemu pianificatu centri logistichi in 20 locu per aumentà a competitività di i nostri industriali è fà u nostru paese a basa logistica di a regione. Di questi, Samsun, Istanbul-HalkalıAvemu finitu a custruzzione di u centru logisticu in Eskişehir (Hasanbey), Denizli (Kaklık), Kocaeli (Köseköy), Uşak è Balıkesir (Gökköy) è l'avemu messu in serviziu.

Custruzzione di centri logistichi in Kars, Bilecik (Bozüyük), Erzurum (Palandöken), Mersin (Yenice), Kahramanmaraş (Türkoğlu) è İzmir (Kemalpaşa); L'offerta, i prughjetti è i prucessi di espropriazione di i centri logistichi in Istanbul-Yeşilbayır, Mardin, Şırnak (Habur), Kayseri, Sivas, Konya (Kayacık) è Bitlis (Tatvan) cuntinueghjanu.

A fundazione di u Centru Logisticu Kars in a nostra cità di cunfini, chì serà unu di i centri logistichi più impurtanti di u nostru paese, hè stata stabilita da u nostru Ministru u 7 d'aprile di u 2017.

Una ferrovia di 300 km è una linea di junction di 175 km seranu custruite in u nostru centru logisticu, chì hè custruitu nantu à una superficie di 412 mila metri quadrati, hà una superficie di stoccaggio di container di 16 mila metri quadrati è una capacità di trasportu annuale di 6,2 mila tunnellate, è una linea di junzione di XNUMX km per a so cunnessione à a reta ferroviaria naziunale.

Kars Logistics Center, induve 500 persone seranu impiegate, serà un candidatu per u centru logisticu micca solu di a so regione, ma ancu di u Caucasu cù a so linea di treni d'alta veloce è a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku.

"AIAMU CREATU UNA DISTANZA SIGNIFICATIVA IN A PRODUZIONE DOMESTICA È NAZIUNALE"

Cuntinuemu à travaglià intensamente per pruduce u nostru Trenu Naziunale, chì hè unicu à u nostru paese in ogni aspettu. Rejuvenemu a nostra flotta di veiculi di rimorchiu è di rimorchiu chì serve nantu à e nostre linee convenzionali cù veiculi chì risparmianu carburante è altamente efficienti. Avemu fattu un prugressu significativu per portà a tecnulugia ferroviaria domestica in u nostru paese. Oghje, pudemu avà pruduce i nostri propri rails, i nostri propri vagoni, materiali ferroviari, vagoni è locomotive.

Avemu pruduciutu prughjetti per trasfurmà i viaghji urbani è interurbani da esse un dolore à un piacevule. Cù i nostri treni diesel lucali, i nostri passageri sò avà scegliendu i nostri treni per viaghjà intercity. In cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir, avemu stabilitu u sistema ferroviariu più longu è mudernu in u nostru paese è l'operamu cun successu. Marmaray, u prughjettu di u seculu chì riduce u tempu di viaghju trà l'Asia è l'Europa à 4 minuti, hè diventatu indispensabile per i Istanbuliti.

Avemu prughjetti di u sistema ferroviariu Başkentray in Ankara, Gaziray in Gaziantep è Balray in Balıkesir. U nostru travagliu cuntinueghja. Stabbiliemu ancu un sistema suburbanu in Kayseri.

Dopu à Marmaray in Istanbul è Egeray in Izmir, Başkentray divintò un raghju di speranza per u populu di Ankara. Aspittannu impazienti chì stu prughjettu sia implementatu. Pudete elaburà un pocu di più nantu à stu prughjettu chì entusiasma i citadini ?

L'urbanizazione rapida, a crescita di a pupulazione è i prublemi di trasportu sperimentati in u nostru paese in l'ultimi anni si prisentanu davanti à noi. A capitale Ankara hè una di e cità cù una populazione in rapida crescita. Realizzemu u Prughjettu Başkentray nantu à a linea di 36 km trà Sincan è Kayaş per furnisce una soluzione à u prublema di u trafficu urbanu di Ankara è per furnisce servizii di trasportu sicuri, convenienti è còmode à a ghjente di Ankara.

Per separà a linea suburbana da l'operazioni di treni d'alta velocità è convenzionali, 2 novi linee ferroviarie sò state aghjunte à a linea esistente trà Sincan-Ankara-Kayaş, facendu Ankara-Kayaş 4-line, Ankara-Marşandiz 6-line, è Marsandiz. -Sincan 5-line. serà purtatu. Facemu tutte e nostre stazioni nantu à a linea adattate per l'usu di i citadini disabili.

In stazioni Sincan, Lale, Etimesgut, Hipodrom, Yenişehir, Mamak è Kayaş, induve u trafficu di passageri hè pesante, i passageri ponu cumprà cibo, libri, ghjurnali, etc. I spazii di stazione chjusi seranu creati induve ponu facilmente risponde à i so bisogni. In u scopu di u prugettu, una stazione YHT serà ancu custruita in Etimesgut-Emirler. Un trenu operarà ogni 5 minuti trà Sincan-Kayaş-Sincan. U trafficu di Ankara respirarà faciule cù Başkentray, chì servirà 200 mila passageri à ghjornu. Facemu i travaglii di custruzzione di Başkentray, chì cuntinuemu ghjornu è notte, senza disturbà u trafficu, per mettelu à u serviziu di i residenti di Ankara u più prestu pussibule.

Chì sò e caratteristiche di l'Ankara YHT Station, chì hè stata recentemente messa in serviziu? Chì purtarà stu travagliu à a Capitale ?

Ankara YHT Station, chì vedemu cum'è unu di i prughjetti impurtanti per Ankara è Turchia, hè stata messa in serviziu da u nostru presidente è u primu ministru u 29 ottobre 2016. A Stazione YHT di Ankara, chì era prevista per cunnette à i metro di Başkentray, Ankaray è Keçiören è riflette l'intelligenza architettonica d'oghje, hè stata custruita in una dimensione chì pò serve 50 mila passageri ogni ghjornu. In YHT Station, chì hè custituita da 8 piani in totale è tutti i bisogni di i disabili ponu esse facilmente soddisfatti; Ci sò strutture suciali è culturali cum'è un parcheghju per i veiculi 1.910, spazii cummirciali, caffè-ristoranti, uffizii d'affari, sale polivalenti, una sala di preghiera, unità di primi aiuti è di sicurità è un hotel. Ankara YHT Station, chì hà 3 piattaforme è 6 linee YHT, hà digià cuminciatu à piglià un postu impurtante in a vita suciale è culturale di Ankara, in più di offre opportunità di viaghju còmode à i nostri passageri.

Ùn seranu micca necessarii novi set YHT per serve nantu à e linee di treni d'alta velocità di novu custruite è ancu di e linee di treni d'alta velocità esistenti? Avete qualchì travagliu in questa direzzione?

Per serve nantu à e nostre linee di treni d'alta velocità, avemu acquistatu è messu in opera 250 set YHT adattati per a velocità di 12 km / h è 300 set YHT adattati per a velocità di 7 km / h. In più di questi, simu realizatu un prughjettu. per acquistà un totale di 106 novi set YHT. U prucessu di licitazione per i primi 10 set da esse acquistati urgentemente per bisognu hè in corso. I nostri preparativi per l'offerta per i restanti 96 setti cuntinueghjanu attraversu u mudellu di u Programma di Cooperazione Industriale (SİP). Di i 96 set YHT in quistione; Avemu previstu di pruduce i primi 20 set direttamente da l'imprenditore, 60 set YHT da esse pruduciuti da TÜLOMSAŞ cun un tassu di localizazione di 53 per centu, è i restanti 16 set YHT da esse pruduciuti da TÜLOMSAŞ cum'è Trenu Naziunale cù un tassu di localizazione di 74 per centu.

Chì tappa hè stata ghjunta in u prucessu di liberalizazione di u Settore Ferroviario è a ristrutturazione di TCDD ? Chì duveri duverà TCDD in u novu periodu?

Un passu assai impurtante hè statu fattu in 2013 in quantu à a liberalizazione di e ferrovie in Turchia. A Legge N ° 6461 nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, chì hè stata preparata cù u scopu di creà un settore ferroviariu chì hè liberu, cumpetitivu, ecunomicu è suciale sustenibile è cumpatibile cù a legislazione di l'UE, hè stata accettata in a Gran Assemblea Naziunale Turca. Avemu finitu cù successu a ristrutturazione di TCDD è a creazione di TCDD Taşımacılık AŞ. in u scopu di a Legge, chì hè cunsiderata a nova tappa di e ferrovie. In u novu periodu, mentre TCDD cuntinueghja a so attività cum'è operatore di infrastruttura ferroviaria, a gestione di i treni hè realizata da "TCDD Taşımacılık AŞ", chì hè stata stabilita cum'è una filiale di TCDD. Hè cuminciatu à esse realizatu da. In più di u publicu, e cumpagnie autorizate da u Ministeru ponu ancu diventà operatori di treni ferroviari.

"A PIÙ GRANDE SOCIETÀ DI U NOSTRE SUCCESSU SONU I NOSTRI IMPIEGATI"

Avemu vistu chì i prughjetti ferroviari anu guadagnatu impulsu da quandu avete pigliatu u postu. Cù u vostru travagliu diligente, in più di a vostra pusizioni cum'è Direttore Generale TCDD, avete statu elettu à novi pusizioni à livellu naziunale è internaziunale è avete ricevutu premii. Pudete parlà un pocu di questi?

I nostri prughjetti, chì simu realizati cù successu, in particulare a ferrovia d'alta velocità, ùn scappanu micca l'attenzione di l'urganisazioni internaziunali. Noi, cum'è una famiglia ferroviaria di 30 mila persone, travagliammu ghjornu è notte cù u spiritu di squadra è riesci inseme. Dunque, vogliu ringrazià i nostri impiegati devoti. Dopu avè pigliatu u postu di Direttore Generale, sò statu prima elettu cum'è presidente di u Cunsigliu Regiunale di u Mediu Oriente di l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC), chì hà membri 5 in 195 cuntinenti, è u 01 di dicembre di u 2016, sò statu elettu cum'è u vicepresidentu di sta urganizazione. Cum'è un Turcu, una persona chì hè statu elettu à un postu senior per a prima volta in a storia di UIC, mi sentu un grande onore è orgogliu in nome di u mo paese è TCDD.

I nostri prughjetti YHT sò stati ritenuti degni di u "Premiu di l'annu Haydar Aliyev" in a categuria "Progetti Transcontinentali in Ingegneria, Architettura è Urbanizazione" urganizata in u scopu di l'Olimpiadi Internaziunali di u Prughjettu Mimar Sinan. Inoltre, m'hà datu u "Premiu di a Medaglia di Serviziu Distinguitu di Civilizzazioni di a Strada di Seta" da l'Unione di Ingegneri è Architetti di u mondu Turcu in nome di a nostra Organizazione. Vogliu ringrazià una volta di più i mo culleghi chì anu ghjucatu u rolu più grande in vince sti premii.

DOVERI DI TCDD

İsa Apaydın, spiegò i duveri di TCDD cù a Legge N ° 6461 nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu cum'è seguente:

-Gestisce u trafficu ferroviariu nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale cum'è un monopoliu,

-Determinà e tasse di gestione di u trafficu nantu à l'infrastruttura ferroviaria à a so dispusizione in modu chì furnisce eguali cundizioni per tutti l'operatori di treni è ùn creanu micca discriminazione, è accurtà è raccoglie à l'operatori ferroviari pertinenti.

-Determinà i tariffi di gestione di u trafficu nantu à a rete di l'infrastruttura ferroviaria naziunale chì ùn sò micca sottu à u so cuntrollu, in una manera chì furnisce uguali cundizioni per tutti l'operatori di l'infrastruttura ferroviaria è ùn creanu micca discriminazione, è di accumulà è raccoglie à l'operatore di l'infrastruttura ferroviaria pertinente. ,

-Uperà, avè operatu o affittatu zone di l'infrastruttura ferroviaria sottu u so cuntrollu chì ùn sò micca ligati à u trafficu ferroviariu,

- Per migliurà, rinnuvà, espansione, mantene o riparà l'infrastruttura ferroviaria à a so disposizione,

-Custruì o avè infrastruttura ferroviaria custruita per u trasportu di treni à alta velocità è rapidu,

- Stabbilimentu, avè stabilitu, sviluppà, operare o fà esse operatu strutture è rete di cumunicazione

-Per fà altre funzioni assignate cù u Status Principale

Chì sò l'Obiettivi 2023 di TCDD?

General Manager İsa Apaydınhà listatu i miri 2023 di TCDD cum'è seguitu;

- Aghjunghje una lunghezza totale di 3.500 8.500 km in 1.000 custruendu 13.000 2023 km di ferrovia, cumprese 25.000 XNUMX km di ferrovia d'alta velocità, XNUMX XNUMX km di ferrovia d'alta velocità è XNUMX XNUMX km di ferrovia convenzionale,

-Cumplete u rinnuvamentu di tutte e linee rinnuvà 4.400 km di linee,

-Parte di trasportu ferroviariu; aumentatu à 10% per i passageri è 15% per a carica,

-Cumplementu di u prucessu di liberalizazione di u settore ferroviariu,

- Stabbilimentu di standard ferroviari naziunali,

-Assicurendu l'implementazione efficace è cuntinuu di u Sistema di Gestione di a Sicurezza à tutti i livelli di l'infrastruttura è di a gestione è trasfurmendu in una cultura settoriale,

- A diffusione di u "Sistema di Segnale Naziunale" sviluppatu è fà una marca,

-Fà i veiculi esistenti adattati per e linee di treni d'alta velocità, producendu ogni tipu di veiculi ferroviari in u nostru paese,

-Assicurendu u sviluppu di u trasportu cumminatu è di merci aumentendu e cunnessione di a linea di junction à i centri logistichi, fabbriche, industrie, OIZ è porti cun potenziale di carica,

- A creazione è a messa in opera di l'Istitutu di Trasportu Ferroviariu,

-Supportu l'industria Ferroviaria Naziunale è R&D è sviluppà ogni tipu di tecnulugia ferroviaria,

-Assicurendu u sviluppu di i corridori ferroviari internaziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*