U Ministru Arslan hà avutu una cena rapida cù i travagliadori in u 3rd Airport

U Ministru Arslan hà avutu una cena iftar cù i travagliadori in u 3rd Airport: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu: "Avemu travagliatu ghjornu è notte in tutti i settori per rende ogni parte di u nostru paese accessibile". disse.

U Ministru Arslan, inseme cù u Primu Ministru Binali Yıldırım, hà assistitu à a cena iftar cù i travagliadori chì travaglianu in a custruzzione di u Novu Aeroportu di Istanbul.

Parlendu quì, Yıldırım hà dettu chì u so scopu hè di cultivà u pane in Turchia.

Dichjarà chì u 3u aeroportu, chì hè in custruzzione, avarà una capacità di passageru di 90 milioni in a prima tappa è dopu 200 milioni, Yıldırım hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Chì significa questu? E persone da u livante, u punente, u nordu è u sudu di u mondu si scontranu quì. Stu locu diventerà un centru di riunione è addiu. Istanbul hè diventatu u centru di u mondu in l'aviazione. Fighjate, in l'ultimi 15 anni, a compagnia aerea hè diventata u modu di u populu. Grazie à Diu, ancu se a crescita media di a Turchia hè di circa 6 per centu, l'aviazione hè cresciutu di 2002 per centu ogni annu in Turchia dapoi u 15. Trè volte... Dunque, mentre chì un totale di 33 milioni di passageri sò stati trasportati nantu à e linee domestiche è internaziunali, oghje stu numeru hè vicinu à 200 milioni. Dunque, quandu guardemu l'aviazione, vedemu d'induve hè vinutu Turchia. A parte di Turchia in l'industria di l'aviazione mundiale era menu di a mità per centu. Avà sta tarifa hè vicinu à 2 per centu. Questu mostra chì Türkiye meriteghja esse u centru di l'aviazione mundiale. Questa hè una questione di visione. Viderete u futuru è fate un prughjettu in cunseguenza. "Avemu vistu sta verità".

U Ministru Arslan, in u so discorsu à u prugramma iftar induve u Primu Ministru Binali Yıldırım hà riunitu cù i travagliadori di u 3u aeroportu, hà ringraziatu u Primu Ministru Yıldırım per a so participazione.

Fornendu infurmazione nantu à u locu di u prugettu, u Ministru Arslan hà enfatizatu chì Turchia hà fattu un prugressu significativu in u settore di l'aviazione in l'ultimi 14 anni.

U Ministru Arslan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"L'impurtante hè; Sapendu d'induve vene è u fattu chì un tali aeroportu hè custruitu in u palude chì hè u so puntu di corona. A nostra satisfaczione hè chì, sottu a guida di u nostru Primu Ministru è u nostru Presidente, travagliamu ghjornu è notte in tutti i settori per rende accessibile ogni parte di u nostru paese.

A strada chì avete apertu, a distanza chì avemu cupartu, i prughjetti chì avemu fattu sò chjaru. Ma sapete chì ùn seremu cuntentu di questi. Cum'è una famiglia di trasportu di centu mila persone, purteremu u nostru paese à punti megliu in tutti i settori, nimu ùn duverebbe dubbità nantu à questu. Cum'è ci sò quelli chì volenu diventà martiri, sia à l'internu sia à l'esternu, per l'avvene di stu paese, continueremu à travaglià ghjornu è notte in ogni campu di trasportu per assicurà chì stu paese hè prusperu, ricustruitu è ​​sviluppatu. Cù sta cuscenza, continueremu à travaglià dura per finisce u 3u aeroportu u più prestu pussibule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*