U novu trenu d'alta velocità di a Cina face u so viaghju inaugurale

U novu trenu d'alta velocità di a Cina face u so viaghju inaugurale: "Fuxing" (trà Pechino è Shanghai)RönesansU trenu d'alta velocità di a classe ) hè intrutu in serviziu u luni, attirant una volta l'attenzione à a tecnulugia ferroviaria d'alta velocità chì si sviluppa rapidamente in Cina. Cù i diritti di pruprietà intellettuale pienamente posseduta da a Cina, l'ultima versione di u trenu bullet "Standard Cinese" si distingue micca solu cum'è un pruduttu fattu in Cina, ma ancu cum'è un pruduttu cuncepitu in Cina.

Sicondu u regulamentu di l'Unione Internaziunale di Ferrovie, u trasportu trà almenu 200 km à l'ora per a linea ferroviaria rinnuvata è trà 250 km è 300 km à l'ora per e linee di novu custruite hè cunsideratu cum'è trasportu di treni d'alta velocità. Cina, chì detene parechji record mundiali, hè un novu attore mundiale prominente in questu settore.

A tecnulugia di treni d'alta velocità hè stata prima aduprata in Giappone è poi si sparse in i paesi occidentali. A prima ferrovia d'alta velocità operata in u mondu hè entrata in serviziu in Giappone in uttrovi 1964. Cunnisciuta cum'è Shinkansen (New Trunk Line) in u paese di l'Asia orientale, u serviziu hè statu lanciatu prima trà Tokyo è Shin-Osaka prima di l'Olimpiadi di Tokyo 1964. À l'epica chì u Giappone hà fundatu u Shinkansen, l'Europa è l'America anu cunsideratu u trasportu ferroviariu cum'è un settore anticu è enfatizatu l'impurtanza di u trasportu stradale è u trasportu aereu. In ogni casu, u successu di u Shinkansen hà scuntatu i paesi europei è cuminciaru à custruisce e linee di treni d'alta velocità, in particulare in Francia è in Germania.

Ancu s'è a Cina hè un paese ritardatu in u settore ferroviariu d'alta veloce paragunatu à l'Europa è u Giappone, hà ottinutu l'onore di esse u N ° 1 in u mondu cum'è un esempiu eccezziunale di sta tecnulugia chì hà iniziatu tardi è hà dimustratu un rapidu sviluppu. A Cina hè ancu un paese chì hà riesciutu à custruisce a ferrovia d'alta velocità Harbin-Dalian, chì passa per a terra glaciale di e regioni friddi di u paese. U trenu d'alta velocità Harbin-Dalian hè custruitu nantu à terreni ghiacciati in u nordeste di a Cina è scorri senza fine ancu à temperature di minus 50 gradi Celsius.

In l'industria ferroviaria d'alta velocità, i circadori cinesi anu riesciutu à amparà è integrà tecnulugii stranieri, utilizendu e tecnulugia novi in ​​i prudutti cinesi è superendu i standard di i paesi occidentali, secondu i principii di "portà tecnulugia avanzata è creà a marca cinese".

Grazie à a so forte capacità di fabricazione è di custruzzione, i costi di custruzzione di a linea ferroviaria d'alta velocità di l'imprese cinesi sò assai più bassi di i costi di custruzzione di l'imprese occidentali. Sicondu un rapportu publicatu da a BBC in u 2014, u costu di a custruzzione di a linea ferroviaria d'alta velocità di a China nantu à a basa di chilometri hè trà 1,7 milioni è 2,1 milioni di dollari americani, mentre chì sta cifra hè trà 2,5 è 3,8 milioni in Europa. i Stati Uniti hè intornu à 5.6 milioni di dollari americani.

Ivan Andrievsky, Vicepresidente di a Càmera Russa di l'Ingegneri, spiegò chì daretu à a tecnulugia ferroviaria d'alta velocità di a China si trova u sviluppu di a China di e so tecnulugii propria basate nantu à e tecnulugii acquistate è mette in avanti una vera innuvazione invece di l'imitazione. Andrievsky hà ancu enfatizatu chì i vantaghji principali di a Cina sò a rapidità di u travagliu, a pulitica di prezzi, a qualità è a tecnulugia. Oghje, cum'è un paese chì hà pigliatu cun successu cù a tecnulugia in u campu di i treni d'alta veloce è hè diventatu un attore mundiale impurtante in questu settore, a Cina hè apprezzata da u mondu sanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*