Expedia vole ancu esse forte nantu à i rails

Expedia vole ancu esse forte nantu à i rails: a gestione di Expedia hà acquistatu una parte di maiuranza in u distributore di tecnulugia ferroviaria SilverRail. A prima cullaburazione trà e duie cumpagnie hà iniziatu in u 2010, quandu a marca di viaghju corporativa di Expedia Egencia hà utilizatu i servizii corporativi di SilverRail.

A cullaburazione trà e duie cumpagnie hè stata allargata in 2016 quandu Expedia hà annunziatu nantu à u situ web Expedia.co.uk chì utilizaria a piattaforma tecnologica di SilverRail per vende i biglietti ferroviari.

Nutendu chì SilverRail hà un futuru brillanti, u CEO di Expedia, Dara Khosrowshahi, hà dettu: "Semu entusiasti di accoglie a squadra di talentu di a cumpagnia in a famiglia Expedia. Purtà l'approvvigionamentu ferroviariu in linea hè trà e nostre priorità principali. Grazie à questa acquisizione, pudemu avà offre una larga gamma di prudutti à i nostri passageri in u mondu, prufittà di l'anni di sperienza di SilverRail ".

Aaron Gowell, Direttore Generale di SilverRail Technologies, hà ricurdatu chì Expedia crede in i so scopi di elevà l'esperienza ferroviaria è hà dettu: "L'acquistu di Expedia permetterà à SilverRail di fà transazzione ferroviaria in linea per i clienti in u mondu. Serà più grande è più forte quandu andemu inseme. Sfruttà a forza strategica, finanziaria è operativa di Expedia serà chjave per u nostru successu ", aghjunse.

Surghjente: www.turizmgunlugu.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*