Kurt, Semu sempre daretu à i nostri ingegneri

Kurt, simu sempre daretu à i nostri piloti: u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Veysi Kurt, hà assistitu à i prugrammi iftar urganizati da l'Associazione di Ingegneri Ferroviari (DEMARD) Elazığ, Kayseri è İskenderun branch in 16-18 June. Erol Arıkan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di Passeggeri, u nostru persunale pruvinciale, i dirigenti è i membri di DEMARD anu participatu ancu à u prugramma, è a strada di strada determinata da a cumpagnia in u novu prucessu hè statu ancu evaluatu.

U nostru ambiente hè un anellu di focu, u nostru duvere hè di travaglià dura in amore è unità di core

U Direttore Generale Kurt, chì hà fattu un discorsu à u prugramma iftar, hà dettu: "Sò assai felice di esse cù i mo culleghi chì vanu a sudore in tutti i cantoni di u nostru paese durante u mese santu di Ramadan. Quandu ci avvicinamu à a fine di u nostru mese di Ramadan, avemu pruvatu à fà iftar inseme cù i nostri fratelli machinisti è u persunale rurale. Avemu parlatu cun elli è sparte infurmazioni per piglià a nostra cumpagnia in un locu megliu. Comu sapete, a rispunsabilità di a nostra Cumpagnia, chì hè ghjustu unitu à u settore ferroviariu, hè pisanti, a nostra strada hè longa è ardua. Ùn ci scurdemu chì a ferrovia hè a locomotiva in u sviluppu di u nostru paese. Cù sta cuscenza, faremu un principiu per aduprà e nostre risorse in modu efficaci è efficau, per ùn spreche, per rispettà a sicurità di u travagliu è per rispettà e regule per ùn fà accidenti. Cumu enfatizà in ogni locu di travagliu chì visitu, penseremu à tuttu, da un rubinettu chì goccia à una lampada ardente, à carta sprecata, à una locomotiva sprecata, ùn seremu mai trascurati. Quandu sti rifiuti sò cumminati, hè una perdita per u nostru paese è a nostra Cumpagnia. Ùn ci scurdemu chì a nostra regione passa per tempi assai difficili, u nostru ambiente hè un anellu di focu. Per quessa, u nostru duvere hè di sviluppà u nostru paese da travaglià dura cù amore è unità di core. Sò chì ogni membru di a nostra cumpagnia hè in questa cuscenza, aghju fiducia in voi. "

A nostra Cumpagnia Migliura l'Equilibriu Ingressu-Spesa in un Cortu Tempu

Kurt, cum'è a famiglia TCDD Tasimacilik AS; Servinu 20 mila passageri in treni d'alta velocità, 200 mila passageri in Marmaray, 50 mila passageri in treni cunvinziunali, portanu 100 mila tunnellate di carica, è cumincianu a so attività da u 1 di ghjennaghju 2017. Dichjarà chì hè statu pagatu da i soldi di a Cumpagnia per trè mesi, hà dettu: "U nostru paese hè u corridor ferroviariu mediu più veloce è economicu trà i cuntinenti asiatichi è europei. Marmaray, Baku-Tbilisi-Kars Railway, prughjetti di ferrovia d'alta veloce è d'alta velocità custruiti è operati, centri logistichi etc. Cù investimenti, a ferrovia diventa a spina principale di u sistema di trasportu. A nostra cumpagnia hà u scopu di trasportà micca solu in u nostru paese, ma ancu in una zona di 25 milioni di chilometri quadrati ".

Semu sempre daretu à i nostri ingegneri

U direttore generale Kurt hà cunclusu e so parolle cusì: "U nostru duvere è u travagliu aspittatu da noi hè grande è faremu u nostru duvere cun a cuscenza di questu. I duveri è e responsabilità di i nostri machinisti sò assai più pesanti. Semu fieri di u vostru travagliu altruista ghjornu è notte, veranu è invernu, nantu à sta strada stupente. Seremu sempre daretu à voi. I vostri prublemi sò i nostri prublemi. In nome di l'impiegati di a Cumpagnia, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti i mo fratelli machinisti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*