Messaghju di Festa di Ramadan da u Ministru di i Trasporti Arslan

Messaghju di a Festa di Ramadan da u Ministru di i Trasporti Arslan: Citizeni stimati, Culleghi stimati, Lascendu u mese benedettu di misericordia, misericordia è benedizioni, Ramadan-i Sharif; Cum'è nazione, avemu ghjuntu à un'altra festa chì abbracciamu cù amore.

Lascendu u mese benedettu di Ramadan, u mese di misericordia, misericordia è benedizioni; Cum'è nazione, avemu ghjuntu à un'altra festa chì abbracciamu cù amore.

In questa occasione, felicitaraghju a vostra festa di Ramadan cù i mo più sinceri auguri; Spergu chì sta festa benedetta ci avvicinerà più chè mai è rinfurzà a nostra fratellanza è l’amicizia.

E vacanze sò una occasione eccellente, una opportunità unica per a pace suciale, l'amore, l'amicizia, a fratellanza, l'unità è a sulidarità.

Pregu chì Eid serà un balsamo per e ferite di i nostri vicini è i nostri fratelli, chì anu da campà in u dolore, a disperazione è e lacrime, soprattuttu in a geografia islamica.

In questa occasione, vulemu chì i nostri preziosi citadini sianu più attenti è più sensibuli rispettendu e regule di u trafficu à u più altu livellu durante i so viaghji di vacanze ; Li dumandu micca di guidà quandu sò insonni, stanchi o ubriachi.

Eiu, in sti sintimi, di tutti i nostri citadini in u paese è à l'esteru; Felicitatu tuttu u mondu islamicu per a benedetta Festa di Ramadan cù i mo sentimenti più sinceri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*