Port Akdeniz batte u record di a storia portu in Antalya

Port Akdeniz hà battutu u record di a storia di u portu in Antalya: à a tradiziunale cena rapida di Port Akdeniz, i rapprisentanti di l'affari è i gestori lucali di Antalya è a so regione si sò riuniti. Port Akdeniz General Manager Özgür Sert, chì hà ospitu l'iftar in nome di Antalya Port, hà attiratu l'attenzione à a crescita di u voluminu cummerciale generale in maghju è hà dichjaratu chì anu battutu u record in a storia di u portu in cuntenituri.

Dichjarà chì l'integrazione di a ferrovia cù u Portu di Antalya quasi aumentà l'esportazione è a produzzione in parechje pruvince, Özgür Sert hà mintuatu l'impurtanza di a via marittima in l'esportazione di verdura fresca è frutti è hà datu l'esempiu di Qatar. Özgür Sert hà ancu enfatizatu l'impurtanza di u travagliu nantu à a Salute è a Sicurezza in u travagliu, chì anu realizatu inseme cù l'Unione Liman - İş.

I nomi principali di Antalya si sò scontri in iftar

U tradiziunale cena iftar di Port Akdeniz hà riunitu i nomi principali di Antalya. Vice Governatori, Mehmet Kurdoğlu, Salih Gürhan, Ekrem Büyükata, Kepez District Governor Hamdullah Suphi Özgödek è Port Akdeniz hà datu iftar per; Dipartimentu di Pulizzia di u Distrettu di Konyaaltı, Uffiziu di a Pulizia Navale, Comando Centrale di Antalya, Comando di e Forze Navali, Comando di Formazione di a Guardia Costiera, Direzzione Regionale di Dogana è Cummerciu di u Mediterraniu Occidentale, Direzzione Doganale di Antalya, Direzzione di Branca di Contrabbanda è Intelligenza di Antalya, Autorità Portuale di Antalya, Direttori Generali di CLK Mediterraniu , A Direzzione Provinciale di l'Ambiente è l'Uffiziu di l'Uffiziu di i Revenuti è u Mufti Provinciale Osman Artan anu assistitu ancu.

U mondu di l'affari si scontra ancu in Port Akdeniz iftar

Port Akdeniz hà riunitu u mondu di l'affari di Antalya è a so regione in a cena rapida tenuta à l'Hotel Su u luni 12 di ghjugnu, ospitata da Özgür Sert, General Manager di Port Akdeniz. Iftar, Càmera di Cummerciu è Industria di Antalya - ATSO, Càmera di Cummerciu è Industria di Isparta - ITSO, Associazione di l'Industriali di Antalya - ANSIAD, l'Associazione di i Giovani Imprenditori di Antalya - ANTGIAD, è l'Associazione di l'Imprese di Konyaaltı - KONYSIAD, è ancu i membri di u Cunsigliu di Cunsigliu di I direttori per l'Esportazione è l'Importatori è i funzionari di e cumpagnie chì realizanu è sviluppanu u cummerciu marittimu eranu ancu presenti.

U record in a storia di u portu hè stata battuta in Container

U General Manager di Port Akdeniz, Özgür Sert, hà datu una bona nutizia in u so discorsu à u fast-breaking fast è hà dichjaratu ch'elli anu battutu un record storicu in a manipulazione di container. Özgör Sert hà dettu: "Cum'è Portu di Antalya, avemu battutu u record di a storia di u portu cun un totale di 24.559 TEU sia in importazioni sia in esportazioni in maghju in a manipulazione di container. In particulare in questu periodu, in parallelu cù a crescita è a dumanda di crescita in l'ecunumia cinese, una accelerazione significativa hè stata ottenuta in u voluminu di u cummerciu esteru. Cù sta accelerazione, i novi investimenti chì avemu fattu cum'è a gestione di u portu è e novi applicazioni chì furniscenu vantaghji impurtanti à i nostri esportatori (cum'è u serviziu di almacenamentu gratuitu in l'area temporale di u portu); Hà fattu una cuntribuzione significativa soprattuttu à l'esportazioni di marmura di bloccu chì righjunghjenu i volumi più alti di l'ultimi anni. Inoltre, cù l'aumentu di a diversità di u produttu è a rallentazione relative in a fluttuazione di i tassi di scambiu, l'impurtazioni di cuntenituri anu ancu guadagnatu momentu. Per d 'altra banda, ancu se a cunfusione in i paesi cumpratori potenziali in u nostru hinterland hà cuntinuatu, un aumentu hè statu ottenutu soprattuttu in l'esportazioni di cimentu cumparatu cù l'annu precedente.

A ferrovia aumenta l'ecunumia di Antalya è a regione

Cù sta bona nova; In riferimentu à un'altra opportunità chì cuntribuisce micca solu à l'ecunumia di Antalya, ma ancu à un hinterland assai grande in termini di ecunumia, Özgür Sert hà dettu: "Comu aghju dettu prima, l'integrazione di u portu di Antalya cù u trasportu ferroviariu, da Konya à Isparta è ancu assai di più.Crearà un saltu significativu in l'ecunumia, a produzzione è l'esportazione di un vastu hinterland è farà una cuntribuzione assai impurtante à l'ecunumia turca.

Opportunità mancata in l'esportazione di verdura è frutta fresca: Qatar

In u so discorsu, Özgür Sert hà ancu attiratu l'attenzione à l'impurtanza di usà a via marittima in u trasportu di ligumi freschi è frutti, chì hè unu di l'articuli più impurtanti di produzzione è di esportazione di Antalya è a so regione. Purtà i mercati mirati à geografie assai distanti, espansione considerablemente, è aumentà a nostra esportazione è dunque e nostre figure di produzzione à u più altu livellu. A recente crisa di Qatar revela ancu l'opportunità chì avemu mancatu à questu puntu. Mentre a Turchia ghjoca un rolu impurtante in l'esportazione di manciari secchi è altri prudutti à u paese amichevule Qatar, chì u trasportu stradale hè cumplettamente bluccatu da l'embargo, l'Iran risponde à a necessità di verdura fresca è frutti per mare.

Un primu in Turchia in Salute è Sicurezza di u travagliu

À a fine di u so discorsu, u Direttore Generale di Port Akdeniz, Özgür Sert, hà ancu toccu u travagliu chì portanu cù l'Unione Liman-İş per a Salute è a Sicurezza in u travagliu. Özgür Sert hà dettu: "Avemu realizatu un travagliu assai impurtante in u campu di a gestione marittima è portuali cù a ricerca è l'applicazioni chì avemu principiatu cù u protokollu chì avemu firmatu cù l'Unione Liman-İş è cuntinuamu cù i cuntributi di i circoli accademichi è pertinenti. autorità publiche. Stu travagliu hè ancu un primu per u settore privatu, è cum'è in ogni altra questione, noi, cum'è Port Akdeniz, avemu messu e mani nantu à un travagliu cusì bellu è impurtante senza alcuna esitazione, è continueremu à fà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*