Bozankayapruducerà 10 trolleybus per Şanlıurfa

Bozankayapruduciarà 10 trolebus per Şanlıurfa: pruducia suluzioni elettriche per u trasportu publicu Bozankaya Hè battutu un record vincendu tutti i sei tenders à i quali hà participatu in sei pruvince diverse in l'ultimi 2 anni in Turchia.

Dopu à Malatya, Konya, Eskişehir, İzmir è Elazığ, hè ancu in trasportu publicu in Şanlıurfa. Bozankaya i veiculi elettrici domestici di marca serviranu. Bozankayapruducerà trolebus di 24 metri per a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa. I veiculi portanu a ghjente di Urfa nantu à a linea Balıklıgöl di 7 chilometri.

Annunziate u so nome à u mondu cù i so prughjetti di veiculi di nova generazione Bozankayadivintò u pioniere di a trasfurmazioni in a transizione à i sistemi di trasportu publicu elettricu in Turchia. Tutte e licitazioni aperte in sei pruvince chì anu transizione à i veiculi elettrici ecologichi, ecunomichi, d'alta prestazione, cunfortu, chì sò vantaghji cù a so pruduzzione domestica è a so tecnulugia, Bozankaya vintu. Bozankaya20 di l'autobus elettrici pruduciuti in a fabbrica di Ankara sò usati in u trasportu publicu in İzmir, 4 in Eskişehir è 4 in Konya, è 15 unità seranu prodotte per Elazığ. 22 in Malatya Bozankaya trambuses di marca serve. Infine, l'offerta di trolebus aperta da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa. Bozankaya vintu.

Bozankayapruducerà 10 trolleybus di 24 metri per Şanlıurfa. Inoltre, l'alimentazione elettrica, a catenaria, u cuntrollu, a signalazione, l'equipaggiu di cumunicazione è l'edifiziu amministrativu seranu consegnati à a municipalità. 10 veiculi di trolebus seranu consegnati à Şanlıurfa in forma di consegna parziale. Dopu à 330 ghjorni in totale Bozankaya I trolebus di marca cumincianu à serve i citadini in Şanlıurfa. I veiculi elettrici portanu una media di 7 mila passageri per ghjornu nantu à a linea Balıklıgöl di 60 chilometri. BozankayaDichjarà chì i veiculi elettrici chì sò stati pruduciuti è messi in u serviziu di u trasportu publicu, anu pruvatu in qualità è sicurità. Bozankaya Aytunç Günay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "Semu fieri di riceve tutte e offerte di veiculi elettrici aperte in Turchia. I veiculi chì pruduciamu anu una qualità mundiale, cunfortu è sicurità di viaghju. A prova di questu hè l'opere chì avemu ricivutu in u mondu sanu è u fattu chì avemu ricevutu tutte e offerte aperte in Turchia. Oghje, i nostri veiculi chì servenu in u mondu sanu da l'Europa à l'America è ancu in l'Estremo Oriente sò a prova di a nostra pretendenza ".

Serviremu 7 milioni di citadini
Dichjarà chì anu ricivutu tutte l'offerta di autobus elettrici chì sò state aperte in Turchia finu à avà, Günay hà dettu: "E cità in Turchia mettenu avà i sistemi di trasportu elettricu in a so agenda. I vantaghji finanziarii è ambientali chì furnisce necessitanu suluzioni elettriche, in particulare in e grande cità. I nostri autobus elettrici in Konya, Eskişehir, İzmir è Elazığ, è u sistema mudernu di trolebus in Malatya è Şanlıurfa sò diventati i simboli di a trasfurmazioni in u trasportu publicu. Puderemu un trasportu còmode è sicuru di 7 milioni di citadini cù i nostri veiculi chì serviranu in sei pruvince à u mumentu. Cum'è una sucietà domestica, simu fieri di esse preferiti è apprezzati ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*