Spiegarà u "Model Izmir" in Londra

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hè statu invitatu à Londra à a fine di u mese per a Conferenza di Cità Indipendenti urganizata cumuna da a Corporazione Finanziaria Internaziunale di u Bancu Mondiale IFC è a famosa rivista britannica The Economist, parlerà di u successu equilibriu finanziariu di Izmir è di u lucale. prughjetti di sviluppu è ambientale.

Izmir, chì a qualificazione di creditu naziunale hè stata elevata à AAA, u "livellu più altu di qualità d'investimentu" da l'agenzii di qualificazione famose in u mondu Moddy's è Fitch, hà cuminciatu à aumentà gradualmente a so popularità internaziunale. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hè statu invitatu cum'è oratore à a Conferenza di Cità Indipendenti (Cities Unbound) chì si terrà in Londra à a fine di u mese.

À a cunferenza urganizata cumuna da u Bancu Mondiale International Finance Corporation IFC è a famosa rivista britannica The Economist, u sindaco Kocaoğlu, chì hè statu dumandatu à spiegà u successu equilibriu finanziariu di u sviluppu lucale è i prughjetti ambientali cunnisciuti da u publicu cum'è "Model Izmir". risponde ancu à e dumande nantu à a cità.

30 invitati, cumpresi sindaci di diverse regioni di u mondu è dirigenti anziani di i settori di l'infrastruttura, u trasportu, l'energia, a sustenibilità è a cumunicazione, assisteranu à a Conferenza di Cità Indipendenti, chì si terrà in u Crystal Congress Center u 80 di ghjugnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*