Train Privatu da Istanbul à Srebrenica

Trenu Speciale da Istanbul à Srebrenica: I zitelli di l'Associazione Munniali purtaranu 100 ghjovani in Bosnia cù un trenu speciale per participà à a marcia March-Mira tenuta in l'anniversariu di u massacru di Srebrenica. I ghjovani stanu in Bulgaria, Macedonia, Kosovo è Serbia è avè l'uppurtunità di vede sti paesi, visità monumenti ottomani è scuntrà cù e società pertinenti.

A nostra ghjuventù; In trenu partendu da Ispartakule (Edirne) à 01 u 2017 di lugliu 18.00; Visitarà Sofia, Skopje è Belgradu; Dopu stà in Sarajevo per 6 ghjorni, visiterà parechji lochi, in particulare Mostar, è vultà à Istanbul u 14 di lugliu di u 2017.

L'Associazione Mondiale di i zitelli, chì hà urganizatu diverse urganisazioni dapoi u 1989 è hà fattu un nome per ellu stessu cù i so viaghji in Bosnia-Erzegovina per a prima volta, hà participatu à a marcia March-Mira di 110 chilometri urganizata per commemorare quelli chì anu persu a vita. in u massacru di Srebrenica in a guerra di Bosnia per l'ultimi sei anni.

Perchè March-Mira March?

Duranti a Guerra di Bosnia, Srebrenica, chì era sottu à a supervisione di i suldati Olandesi di l'ONU, hè stata rimessa à e forze serbe l'11 di lugliu di u 1995. armata serba; Massacravanu i Bosniani, cumpresi i zitelli, ghjovani è vechji, omi è donne, cù pratiche inumane chì puderanu esse qualificate di genocidiu. I Bosniani chì vulianu scappà da e forze serbe si dirigìanu versu e muntagne è ghjunghjenu à Tuzla camminendu ghjornu è notte à traversu a furesta sottu bumbardamentu. Solu 15 mila di 5 mila Bosniani sopravvivevanu. Per ricurdà stu viaghju è commemorate quelli chì anu persu a so vita, a March 3-ghjornu-Mira Peace March hè tenuta ogni annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*