A seconda pista di u Terzu Aeroportu serà finita à a fine di l'annu

A seconda pista di u Terzu Aeroportu serà finita à a fine di l'annu: Mentre u travagliu in u Terzu Aeroportu, chì serà u più grande terminal di u mondu in quantu à a superstruttura, cuntinueghja à piena velocità, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è Communications Ahmet Arslan hà datu l'infurmazioni nantu à u prugettu in u prugramma fast-breaking induve scontru cù i travagliadori di l'aeroportu.

Dichjarà chì anu passatu l'ora extra per compie u prugettu, Arslan hà dettu: "Comu ci sò quelli chì risicate di esse martirizzati per u futuru di stu paese, sia in l'internu sia fora, continueremu à aghjunghje a nostra notte à u nostru ghjornu in ogni campu di trasportu. per chì stu paese sia prusperu, ricustruitu è ​​sviluppatu. Cù sta cuscenza, continueremu à passà l'ora extra per finisce u 3u aeroportu u più prestu pussibule. disse.

"FINEMU A SECONDA PISTA À A FINI DI L'ANNU"

Mehmet Cengiz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'aeroportu İGA, hà dettu: "Avemu fattu 200 milioni di metri cubi di riempimentu è un totale di 800 milioni di metri cubi di scavi. Avemu da compie i travaglii di asfaltatura di a nostra prima pista, è finiremu a nostra seconda pista à a fine di l'annu. Custruemu u più grande terminal di u mondu in termini di superstruttura. Avemu versatu 3 milioni di metri cubi di cimentu è utilizatu 440 mila tunnellate di rebar in tuttu u prugettu, induve avemu finitu a custruzzione grossa di a seccione terminale. Inoltre, avemu acquistatu 110 mila tunnellate d'acciaio strutturale, in particulare u terminal principale, induve avemu da finisce l'azzaru di u tettu, è avemu finitu a fabricazione è l'assemblea di a maiò parte di questu. Da ieri, avemu principiatu i testi di u sistema di bagaglii ".

"Avemu finitu à 55%"

Dichjarà chì compie u travagliu di l'esterno è di u tettu u più prestu pussibule, Cengiz hà dettu: "A fine di maghju, avemu finitu u 3,8 per centu di u nostru prughjettu, à quale avemu trasferitu 55 miliardi d'euros". Cengiz hà dettu chì oghje, u numeru di l'impiegati più di 27 mila aumenterà à 30 mila prima di a fine di l'estiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*