Veysi Kurt: "L'ingressu di TCDD Tasimacilik AS hè aumentatu di 25 per centu"

Veysi Kurt: "I rivenuti di TCDD Taşımacılık AŞ anu aumentatu di 25 per centu": U Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Veysi Kurt, hà assistitu à u prugramma iftar urganizatu da a Coordinazione Regionale Sivas u 9 di ghjugnu 2017.

U coordinatore regiunale di Sivas Sönmez Sefercik, u presidente di l'Associazione di Macchinisti Ferroviari (DEMARD), Nami Aras, i rapprisentanti di i sindicati di i funzionari civili è l'impiegati di a Coordinatorazione Regionale di Sivas anu participatu à u prugramma iftar.

U General Manager Veysi Kurt hà spressu u seguente in u so discorsu: "Felicitate à tutti quì in u mese di Ramadan; Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di stu prugramma. Quand’omu fighjulà l’ufficiali, i meccanichi, i dirigenti, i membri di u sindicatu è l’associu, vecu chì ci aspetta un bellu avvene. A nostra cumpagnia camina versu u futuru è grandi scopi cù 9619 persone ".

U nostru redditu hè cresciutu di 25 per centu ...

Cuntinuendu e so parolle, Kurt hà cuntinuatu: "A nostra cumpagnia hà purtatu 2017 mila tunnellate di più merci in i primi cinque mesi di 700 cumparatu cù l'annu passatu, è i nostri rivenuti anu aumentatu da 25 per centu ancu s'è i prezzi di i biglietti YHT sò rimasti listessi. A nostra sucietà hà generatu più entrate cumparatu cù l'annu passatu. Avà, avemu cuminciatu à scuntrà i salarii di u persunale ogni mese, micca da u tesoru, ma da u nostru budgetu.''

Avemu un scopu di riduce i costi di mantenimentu è e spese energetiche di 5 per centu ogni annu

Kurt hà ancu enfatizatu chì, aumentendu u rapportu di ingressu à spese di 10 punti ogni annu in cinque anni, è riducendu i costi di mantenimentu è e spese energetiche di cinque per centu annu, i costi seranu ridotti micca per riduce u persunale, ma per aumentendu l'efficienza.

Enfatizendu chì TCDD Tasimacilik AS hè a locomotiva in u sviluppu di l'ecunumia di u nostru paese, circa 20 mila persone, un totale di 32 milioni di persone, anu viaghjatu cù YHT ogni ghjornu. Kurt hà dettu: "Ogni ghjornu, 200 mila persone viaghjanu in Marmaray è 50 mila in treni convenzionali, è 100 mila tunnellate di carica sò trasportate ogni ghjornu".

Veysi Kurt, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, chì hà spressu u so orgogliu per u fattu chì tutti i servizii sò realizati in stazioni di mantenimentu è di riparazione 84 cù i so propri mezzi, hà dettu chì i gestori duveranu trattà strettamente cù i prublemi di u persunale; Ellu hà sottolineatu chì u persunale deve esse attentu à u so travagliu è chì u rispettu di tutti i reguli hè assai impurtante per a salvezza di a vita è di a pruprietà.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*