U dispositivu per l'ochju di vista gratuitu serà distribuitu à 5 mila persone visive

I dispusitivi di vista gratuiti seranu distribuiti à 5 mila persone cù disabilità visuale: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u Cuntrattu di Prughjettu di Sighting Eye realizatu da a Direzzione Generale di a Comunicazione serà firmatu dumane è l'opere cumincianu, è hà dettu. , "In u scopu di u prugettu, 41 mila persone visive chì vivenu in 5 pruvince furnisceranu apparecchi di vista in 2018. Li distribuiremu gratuitamente è rende a vita più faciule per i visivi. disse.

In a so dichjarazione, Arslan hà dettu chì, cum'è u Ministeru, anu pruduciutu assai prughjetti per i disabili è hà dettu chì anu travagliatu duru per piglià più parte in a vita è cuntinueghjanu à fà.

Ricordendu chì, cum'è u Ministeru, anu distribuitu 26 mila dispositivi di vista à i citadini visivi in ​​10 pruvince, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"Per fà a stazione è l'edifici di stazione adattati per i disabili, piattaforme è rampe, sò stati custruiti cabine di pedaggio speciale è punti d'aiutu per disabili. Disegni adattati per i disabili in Marmaray è Treni d'Alta Velocità (YHT), "Prughjettu di l'Aeroportu Senza Barriere" in l'aviazione, "Prughjettu di Mari Senza Barriere" in maritime, "I'm Here Project" chì furnisce impieghi per i disabili in i call centers, "Third Hand Project" chì permette l'usu di tablette per i nostri disabilità fisiche, Parechji prughjetti sò stati implementati da u PTT, cum'è a consegna di salarii à e persone disabili in pensione, l'applicazioni di superficia tattile per a visualmente. impaired, 'No Barriers in the e-Government Project', chì riceve supportu per a porta di e-government cunnessu à esperti chì cunnosci a lingua di i segni, è tariffi per i disabili, rendendu a vita più faciule per i disabili.

Arslan hà sottolineatu chì pensanu à inizià u "Prughjettu per migliurà l'accessibilità à i servizii di trasportu per i disabili, l'anziani è e persone cun mobilità ristretta" realizatu cù u sustegnu di u Strumentu di l'Unione Europea per l'Assistenza Pre-Adesione (IPA) in Aostu, è hà nutatu chì anu finitu u travagliu di a terza fase di u Prughjettu Seeing Eye cum'è un prughjettu suciale.

Arslan hà dettu chì u cuntrattu di u prugettu realizatu da a Direzzione Generale di a Comunicazione serà firmatu dumane è i travaglii cumincianu, "In u scopu di u prugettu, distribuiremu i dispositi di vista à 41 mila persone visive chì vivenu in 5. pruvince gratuitamente in 2018, è faremu a vita di i malati di vista più faciule ". disse.

Rimarchendu chì i dispositi seranu distribuiti à e persone visive chì vivenu in pruvince da esse determinate da u Ministeru di a Famiglia è di e Politiche Suciali dopu à a mità di l'annu prossimu, Ahmet Arslan hà dichjaratu chì e pruvince è e date da esse distribuite seranu annunziate separatamente à u visu. indebolitu cum'è u Ministeru.

Arslan hà dichjaratu chì a pruduzzione di prughjetti per i disabili in ogni campu in relazione à u Ministeru hà da cuntinuà à esse unu di i prublemi chì anu più cura.

Un dispositivu chì vede, un prugramma di navigazione cù mappe cecu è supportu di lettura di schermu, navigatore Internet, lettore multimediale, prugramma di e-mail, lettura di libri elettronichi è funzioni simili per chì i visivi ponu ghjunghje à u so destinazione facilmente è rapidamente camminendu o usendu publicu. veiculi di trasportu, custituitu da un telefuninu intelligente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*