Veiculi di a Brigata di Pompieri d'Ankara Testati à i Passi di Ponte YHT

Veiculi di i Fire Brigade di Ankara Testati à YHT Under Bridge Crossings: E squadre di u Dipartimentu di Fire Brigade di a Municipalità Metropolitana di Ankara anu fattu una sperienza cù camioni di focu sottu u ponte.

I veiculi di a piattaforma, custruiti da u Dipartimentu di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana d'Ankara per intervene in incendi in edifici alti è salvà vite, sò stati pruvati soprattuttu in i ponti di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) di novu custruitu.

Custruita per a prima volta in Turchia da u Dipartimentu di u focu di a Municipalità Metropolitana di Ankara per spegne l'incendi in edifici alti è salvà vite, a piattaforma mobile, chì pò ghjunghje sin'à 90 metri di altezza, passava facilmente e strade sottu à i ponti induve i rails YHT. passà. A piattaforma, chì hà una altezza di 4.10 metri cù u veiculu, hè stata pruvata soprattuttu in ponti in distretti cum'è Sıhhiye è Cebeci Mamak per via di a custruzzione di u YHT.

Inseme cù a piattaforma di 90 metri, a Brigata di u focu di Ankara hà ancu veiculi di piattaforma chì ponu ghjunghje à 39, 42 è 54 metri d'altezza.

I plataformi sò tenuti pronti per i travaglii assai impurtanti, soprattuttu per spegne l'incendi in edifici alti è salvà a vita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*