Stanze di allattamentu stallate in stazioni di treni in India

Stanze di allattamentu sò stallate in stazioni di treni in India: Per facilità l'allattamentu di e donne in India, salotti speciali per e mamme chì allattanu seranu custruiti in centinaie di stazioni di treni in u paese.

Hà lanciatu una nova pratica per affruntà e difficultà chì e donne chì allattanu in u publicu in India.

Sicondu a nutizia di u ghjurnale Sûjin, sala speciale per e mamme chì allattanu sò custruite in centinaie di stazioni di treni in India, cù u travagliu cumunu di u Ministeru di Ferrovie è u Ministeru di u Sviluppu di a Donna è u zitellu.

U protocolu cumuna preparatu da i dui ministeri hè statu mandatu à tutte e stazioni di treni in u paese.

U Ministru Ferroviario Suresh Prabhu hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un tali travagliu nantu à a forte dumanda di e donne è hà dettu: "Avemu mandatu struzzioni à tutte e stazioni l'8 di ghjugnu. A data, sta facilità hè stata furnita in più di 100 sale d'attesa. In alcune stazioni, stanze separate è picculi schermi in alcune stazioni furnisceranu cunfortu per e donne mentre allattanu ", disse.

U Ministru di e Donne è u Sviluppu di u zitellu Maneka Gandhi hà dettu: "L'allattamentu hè estremamente impurtante per a salute di u zitellu. Sustemu spazii puliti, sicuri è esclusivi in ​​spazii publichi induve e donne ponu allatta i so figlioli in pace ".

"Spergu chì sta facilità si sparghje in tutte e stazioni di treni", disse Gandhi.

Surghjente: Gazetekarinca.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*