Essa forte in Konya significa chì Sarajevo hè forte

Esse forte in Konya significa chì Sarajevo hè forte: u Vicepresidentu di u Partitu AK, u Vice Konya Ahmet Sorgun è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, scontru cù u Ministru di i Diritti Umani è di i Rifugiati di Bosnia-Erzegovina, Semiha Borovac. Borovac hà dettu: "Forza in Konya significa forte in Sarajevo, forte in Turchia significa forte in Bosnia-Erzegovina".

U Vicepresidentu di u Partitu Ak è u Vicepresidentu di Konya Ahmet Sorgun è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, chì si n'andò in Bosnia-Erzegovina per una serie di riunioni è avvenimenti in Sarajevo, una cità sorella cù a Municipalità Metropolitana di Konya, si ncuntrau cù u Ministru di i Diritti Umani di Bosnia-Erzegovina. è Refugees Semiha Borovac.

U Ministru Semiha Borovac, chì hà manifestatu u so piacè di vede invitati da Konya è Turchia in u so paese, hà dettu: "Avemu avutu una ghjurnata stressante in u parlamentu u ghjornu prima. Aghju pricatu à Diu per truvà una manera di esce è rinnuvà a speranza. U mo Signore hà fattu a vostra visita una occasione per questu. Aghju ricuperatu a mo speranza. Mentre voi in Turchia fate tali sforzi di speranza per noi, avemu bisognu di fà assai più sforzu. Spergu chì pudemu fà ancu questu. A vostra visita hà ancu un significatu cusì ", disse.

Esprimendu a so cunvinzione chì u protokollu di cuncessione di tram firmatu da a Municipalità Metropolitana di Konya cù Sarajevo aghjunghjera una dimensione diversa à u puntu di prumove e relazioni, u Ministru Borovac hà dichjaratu chì i ligami cù a Turchia è e so cità seranu rinfurzati ghjornu per ghjornu.

Dichjarà chì a Bosnia-Erzegovina hè in novi sviluppi in i campi ecunomichi, pulitichi è culturali, Borovac hà dettu: "Avemu attraversu un periodu difficiule puliticamente in u nostru paese. Ci sò difficultà cù l'incapacità di furmà un guvernu unicu. Ma avemu sempre superà e difficultà cumbattendu. Avemu bisognu di dà impurtanza à a multi-cultura di Bosnia-Erzegovina. Quì ci vole à campà inseme cù a nostra storia, credenze è cultura. Avemu da assicurà questu in una zona di 51 mila chilometri quadrati in a nostra zona di responsabilità ". disse.

U Ministru di i Diritti Umani è di i Rifugiati Semiha Brovac, chì hà parlatu assai di Konya è Turchia, hà dettu: "Eru in Konya per un tempu. Era una cità in rapidu sviluppu cù una pupulazione vicinu à 1.5 milioni, cù assai custruzzioni. Era una cità chì aghju ammirata è pigliata cum'è un esempiu cù u so passatu storicu, a cultura è l'urbanizazione. Sò assai felice di vede i rapprisentanti di sta cità in u mo paese oghje. Konya hè una di e cità principali di Turchia in termini di ecunumia, sviluppata in termini di urbanismu. Avemu cura di a forza di Konya è Turchia. Perchè a forza di Konya significa a forza di Sarajevo, a forza di Turchia significa a forza di Bosnia è Herzegovina ", disse.

TUTTI CERCHEmu BOSNIA

Dicendu chì a Bosnia-Erzegovina hà un postu speciale in ellu, u Vicepresidentu di u Partitu AK Ahmet Sorgun hà dichjaratu chì a Bosnia-Erzegovina hè unu di i paesi chì manca in Turchia.

Dichjarà chì ci sò ligami storichi, naziunali è spirituali trà Turchia è Bosnia, Sorgun hà dettu: "A Bosnia hà sempre avutu un postu speciale in i nostri cori. Ogni volta ch’è no mettemu u pede nant’à issi terri ancestrali, ci sentimu in casa, perchè spartemu a listessa credenza è campemu a listessa cultura. In particulare in l'ultimi 15 anni, i nostri rilazioni cù a Bosnia-Erzegovina anu aumentatu è i nostri ligami sò diventati più forti. In più di i nostri ligami storici è spirituali, avemu avà stabilitu un ligame separatu cù i nostri servizii ".

A NOSTRA FRATERNA ÙN EST SOLAMENTE IN CARTA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, chì hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti in Bosnia-Erzegovina spessu dopu chì sò diventati cità sorelle cù Sarajevo, hà sottolineatu chì ùn vedenu micca serve Sarajevo è Bosnia-Erzegovina cum'è sferente da serve Konya.

U presidente Akyürek hà dettu: "Sarajevo è avemu avutu una fraternità storica, avemu fattu sta fraternità ufficiale. Sta fratellanza ùn hè micca solu nantu à carta, sicuru. Ci preoccupemu di i prublemi di u vostru fratellu è spartemu a so gioia. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Konya, avemu tenutu avvenimenti suciali è culturali quì di tantu in tantu, è avemu purtatu alcuni di i nostri servizii quì. Infine, avemu datu un tram in rigalu. Da avà, continueremu à stà vicinu à Sarajevo è a Bosnia-Erzegovina aumentendu u numeru di sti servizii.

Surghjente: www.yenikonya.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*