Apaydın hà participatu à a prima spedizione di u Trenu BTK

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınU marcuri 19 di lugliu, inseme cù u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, hà assistitu à u primu viaghju di u trenu Kars-Tbilisi-Baku, chì hè qualificatu cum'è u Prughjettu di u Seculu è chì i travaglii di custruzzione sò vicinu à a fine. .

4 MINISTRI IN U PRIMU TRENU

In più di u Ministru Arslan, u presidente di l'Amministrazione Ferroviaria di l'Azerbaijan Cavid Gurbanov, u presidente di a Ferrovia Georgiana Mamuka Bakhtadze è u presidente di i Ferroviari di Kazakistan Kanat Alpispayev anu ancu viaghjatu in Georgia cù u primu trenu di passageri chì parte da a Stazione di Kars.

Dopu à u primu viaghju, u Ministru è a so delegazione accumpagnata si sò andati à a Stazione di Ahılkelek da u latu georgianu. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu quì.

"Una storia si scrive oghje"

U Ministru Arslan, chì hà fattu una dichjarazione à l'occasione di u primu trenu di passageri di a Strada di Seta di Ferru Kars-Tbilisi-Baku, hà dettu: "Una storia hè scritta oghje. Testemu sta storia cun voi ". disse. Dichjarà chì u travagliu in Turchia è Georgia serà finitu in pocu tempu cù a cooperazione di i trè paesi, Arslan hà cuntinuatu cusì. "Puderemu sta linea soprattuttu à u serviziu di u trasportu di merci. Stu prughjettu serà un prughjettu offrittu da trè paesi à u serviziu di u mondu. Cuncerna u Kazakistan, a Cina è l'Europa sana quant'è noi. Perchè quandu si cunsidereghja altri corridori, u ritornu di a merce pò esse rializatu in un tempu assai più cortu è à un costu più bassu ".

Dichjarà chì ci hè assai pocu tempu per u prugettu per esse implementatu, Arslan hà dettu: "Hè a nostra speranza chì simu nantu à u puntu di mette in serviziu u prughjettu di a ferrovia chì farà Marmaray, chì hè u cumplementu di u corridore mediu trà Asia è Europa, assai più significativu. "Semu felici d'avè ghjuntu à l'ultima tappa di un prughjettu chì rinfurzà a fratellanza in questa geugraffia, aumentà l'unità culturale è espansione u cummerciu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*