Avemu bisognu di stabilisce a nostra industria domestica è naziunale in u trasportu ferroviariu

pectas d'ispirazione
pectas d'ispirazione

U scopu di u Cluster Anatolian Rail Transportation Systems, chì hè statu stabilitu cù a credenza di "cooperazione, unità è marca naziunale"; per pruduce sistemi di trasportu di marca naziunale è naziunale da u disignu à u pruduttu finali è per fà i nostri marchi naziunali una marca mundiale. Ci sò 17 membri industriali da 170 pruvince, da Ankara à Bursa, da Istanbul à Malatya, da Afyon à Sivas, in u nostru cluster chì copre tutta l'Anatolia.

2003 hè stata una tappa per i ferrovie

L'annu 1950 hè stata una tappa per e ferrovie, in un tempu chì a speranza era pensata persa in i sistemi di trasportu ferroviariu è urbanu, chì sò stati trascurati da u 2003 à u 2003. In l'ultimi 15 anni, enormi investimenti sò cuminciati à esse fatti in i ferrovii da a realizazione di prughjetti enormi. Attualmente, Turchia hà un totale di 12 mila 466 chilometri di rete ferroviaria. Semu ghjunti à l'ottava pusizione in u mondu cù e nostre linee ferroviarie d'alta velocità crescente in l'ultimi anni.

Oghje, in ligna cù l'obiettivi per u 2023, 10 mila km di treni à alta velocità, 4.000 2023 km di novi linee di treni cunvinziunali, i travaglii di elettrificazione è di signalizazione cuntinueghjanu à grande velocità. Cù e linee di treni d'alta veloce in 26.000, un totale di 2035 30.000 km, è in XNUMX XNUMX XNUMX km. Hè destinatu à ghjunghje à i miri di a linea ferroviaria.

In più di i travaglii di rinnuvamentu è di signalizazione realizati nantu à e ferrovie, i centri logistichi in custruzzione, a ferrovia Baku-Kars-Tbilisi, u Prughjettu Marmaray, u Ponte Yavuz Sultan Selim è u Tunnel Eurasia, chì hà a prima ferrovia in u mondu, è u Tunnel Eurasia, BALO. prughjettu, etc. I studii chì aumenteranu a parte di u trasportu ferroviariu in u trasportu tutale à u 20% in Turchia cuntinueghjanu à piena velocità.

Cù l'investimenti di circa 58 miliardi TL in l'ultimi anni, u settore ferroviariu, u settore privatu è l'imprese straniere anu attiratu l'attenzione, è a lege chì prevede a liberalizazione di TCDD hè stata passata da u Parlamentu in 2013. Questu hà apertu a strada per a ristrutturazione di l'istituzione è cambiamenti maiò in u settore.

A lunghezza tutale di a linea supererà i 2023 27.000 km in XNUMX

Dopu à e linee di trenu YHT Ankara-Eskişehir-Konya-Karaman-Istanbul; E linee YHT Ankara-İzmir-Sivas-Bursa seranu ancu cumpletate è 46 pruvince chì currispondenu à u 15% di a pupulazione di u paese seranu cunnesse trà e duie cù YHT.

In più di tutti questi sviluppi in ferrovie, per via di l'inclinazione di e municipalità metropolitane versu u trasportu di passageri di u sistema ferroviariu urbanu, l'investimenti in u settore ferroviariu anu aumentatu considerablemente in u nostru paese. In particulare in Istanbul, a reta di u sistema ferroviariu di a cità, chì era circa 2004 km prima di u 45, ghjunghjerà à 2017 km in 150 è 2019 km da 441.

Cù u Marmaray, u Tunnel di u Bosforu di l'Eurasia, u Ponte Yavuz Sultan Selim è e novi linee di metro chì sò sempre in custruzzione, a lunghezza di u sistema ferroviariu di a cità, chì hè prevista per esse cumpletata in u 2023, hè di 740 km, è cù l'investimenti in urbanu. Sistemi di trasportu ferroviariu in altre pruvince, in tutta a Turchia. Hè previstu di aumentà a lunghezza di u sistema ferroviariu urbanu à 2023 km da 1100. Cusì, a lunghezza tutale di e linee di trasportu interurbanu è urbanu superà i 2023 27.000 km in XNUMX.

A fattura di a dependenza straniera hè di 15 miliardi d'euros

Avemu da passà à a produzzione domestica è naziunale per ghjunghje à u scopu di l'esportazione di 500 miliardi di dollari, per chjude u deficit di u cummerciu esteru, per creà impieghi, per prevene u disoccupazione, per prevene u scambiu di valuta stranera, per sustene u nostru sviluppu.

In u nostru paese, 1990 marche diverse da 12 paesi da u 14; Siemens, Alstom, Bombardier, Hyundai Rotem, ABB, CAF, Ansaldo Breda, Skoda, CSR, CNR, Mitsubishi etc. 9 veiculi cù un valore tutale di 2570 miliardi d'euros sò stati acquistati. U nostru paese hè diventatu una dependenza straniera cumpleta cù a perdita di munita straniera, pezzi di ricambiu, costi d'inventariu è spese extra di travagliu. A fattura tutale cù spese extra hè di 15 miliardi d'euros!

2012 hè statu un puntu di svolta in a produzzione domestica è naziunale per Turchia. Almenu u periodu di cuntribuzione domestica di 51% hà iniziatu in tutte e offerte dopu à sta data, è i nostri marchi naziunali sò nati. In u risultatu di i grandi sforzi di ARUS in l'offerta per i veiculi di metro 5, chì sò stati offerti in Ankara u 2012 di marzu di u 324 è vinti da a Cumpagnia CSR / China, u livellu di cuntribuzione domestica in tutte l'offerta di trasportu ferroviariu fatta dopu à sta decisione storica, chì hà cuminciatu cù a cundizione di 51% di cuntribuzione domestica, hà aumentatu rapidamente in tuttu u paese, sparghje è da oghje, 60% di cuntribuzione domestica hè stata ghjunta.

I membri di l'ARUS, unu per unu, anu lanciatu e marche naziunali di tram di Istanbul, Silkworm, Talas è Panorama Brand Tram, Green City LRT, Malatya TCV Trambus, E1000 Locomotiva Elettrica di Manevra, Locomotiva Elettrica è Diesel in u trasportu di passageri è di merci, in linea cù i so trasporti. ugettivi, cum'è u risultatu di u spiritu di unità è sulidarità chì anu realizatu, cum'è u risultatu di u travagliu in squadra, cuminciaru à piglià.

Dapoi u 2012, 224 veiculi di trasportu ferroviariu domesticu è naziunale pruduciuti in u nostru paese anu cuminciatu à serve in e nostre cità. Noi, cum'è ARUS, luttamu per pruduce 2023 Tram, LRT, Metro, 7000 Locomotive Elettriche è Diesel è 1000 treni YHT in u paese è naziunale chì e nostre cità necessitanu finu à u 96.

ARUS hà ghjucatu un rolu attivu in l'emissione di u Cunsigliu di e Merchenzie Domestiche in 2015 è in i workshop di u Programma di Cooperazione Industriale (SIP) per aumentà u requisitu di cuntribuzione domestica in compra straniera. U Programma di Cuuperazione per i Beni Domestici è l'Industria hè diventatu infine una pulitica statale.

Cù a cundizione di 51% di cuntribuzione domestica, almenu 360 miliardi d'euros resteranu in u nostru paese.

Avà, u requisitu di cuntribuzione domestica hà cuminciatu à esse applicatu sia in l'offerta publica sia municipale. Dunque, 2023 miliardi d'euros in l'offerta di 96 treni d'alta velocità è 7000 Metro, Tramway è Veiculi Light Rail (LRT), 250 Locomotive Elettriche, 350 Locomotive Diesel, 500 treni suburbani è millaie di vagoni di passageri è di merci, chì saranu licitatu finu à u 20. inseme cù i so investimenti infrastrutturali, farà una cuntribuzione significativa à a ritenzione di circa 50 miliardi d'euros in l'ecunumia naziunale.

Cù sti novi pulitiche di produzzione domestica in l'industria turca, in l'aviazione è a difesa, l'energia, i trasporti, a cumunicazione, i tecnulugii di l'infurmazioni è i settori di salute previsti per esse tenuti finu à u 2023, un minimu di 700 miliardi d'euros hè statu ricevutu, cù l'esigenza di at almenu 51% cuntribuzione domestica in l'offerta di 360 miliardi d'euros.Serà assicuratu chì a farina ferma in l'industria di u nostru paese, u deficit di u cuntu currente è i prublemi di disoccupazione seranu risolti, l'impieghi aumenterà, i roti di a nostra industria naziunale cumincianu à vultà rapidamente. è seremu trà e prime 10 economie in u mondu.

Ci hè un mercatu di circa 1,8 trilioni di dollari in u mondu. Cumu realicemu i nostri prughjetti naziunali, avemu digià principiatu i nostri sforzi per piglià a nostra parte da stu mercatu.

Avvenimenti recenti mostranu chì nè l'America, nè i paesi di l'UE, nè a Russia, nè a Cina. Se ùn pudemu micca pruduce e nostre marche naziunali è sviluppà a nostra industria naziunale, ùn pudemu micca evità di esse u mercatu per questi paesi.

Avà hè u tempu di unisce e mani, di esse uniti, di pruduce a nostra industria naziunale è e marche naziunali.

Se ùn ghjunghjemu micca questu per u 2023, ùn avemu mai più cogliu sta opportunità.

Fonte: Dr. İlhami PEKTAŞ - Coordinatore ARUS - www.ostimgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*