A tappa cinese di u corridore di u trenu d'alta velocità eurasiaticu hè stata cumpletata

A tappa Cina di u corridore di u trenu d'alta velocità eurasiaticu hè stata cumpletata: a linea di trenu d'alta velocità di 400 chilometri nantu à a strada chì cunnetta a cità di Xian, u puntu di partenza di a storica Strada di a Seta, à a Regione Autònoma Uyghur di Xinjiang hà ancu messu in opera.

Hè statu infurmatu chì a reta naziunale di treni d'alta velocità è a gamba cinese in u corridore eurasiaticu sò stati cumpletati cù a ferrovia di 400 chilometri chì cunnetta e cità di Baoci è Lancou in u norduvestu di a Cina.

Sicondu l'agenzia Xinhua, a reta di treni d'alta velocità chì cunnessa Gansu, Qinghai, e pruvince di Sha'anxi è a Regione Autonoma Uyghur di Xinjiang in u nord-ovest di u paese hè stata cumpletata.

Hè statu dichjaratu chì, cù a fine di a ferrovia d'alta velocità di 400 chilometri chì unisce a cità di Baoci è Lancou, u trenu d'alta velocità viaghja da a cità di Xi'an, induve a storica strada di a seta principia, à Urumqi, a capitale di u Xinjiang Uyghur Autonomous. Regione, hè avà pussibule.

Hè nutatu chì cù i treni d'alta velocità chì viaghjanu à una vitezza di 250 chilometri per ora, a distanza di 6 ore trà Lancou, a capitale di a pruvincia di Gansu, è Xi'an, a capitale di a pruvincia di Sha'anshi, serà ridutta à 3 ore.

Cù a linea ferroviaria Lancou-Urumqi, u trasportu ininterrotta di treni à alta velocità da u nordu à u sudu è da l'est à l'ouest di a Cina serà avà pussibule.

In u scopu di l'iniziativa "Belt and Road" chì rivitalizzarà a storica Strada di a Seta, a Cina hà u scopu di implementà u cummerciu ferroviariu da a capitale Pechino à u Mediu Oriente è a Turchia è da quì à Londra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*