U Ministru Arslan hà assistitu à a Cerimonia di Firma di u Protocolu di u Centru Logisticu in Kars

U Ministru Arslan hà assistitu à a Cerimonia di Firma di u Protocolu di u Centru Logisticu in Kars: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hè ghjuntu à Kars per inspeccionà u tunnel di fruntiera ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è hà firmatu u protocolu di u Centru Logisticu, chì serà stabilitu in cuuperazione cù Azerbaijan è SBK Holding hà assistitu à a cerimonia.

Arslan, chì hè ghjuntu à Kars per esaminà i travaglii di u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars in situ, hà assistitu à a Cerimonia di Firma di l'Area Logistica di Stoccaggio tenuta à a 18a Direzzione Regionale di Autostrade in Kars cù a participazione di l'Azerbaijan, Georgia è u Kazakistan.

Quì, Arslan hà firmatu u protokollu preparatu per l'Area di Stoccaggio Logistica cù u presidente di l'Amministrazione Ferroviaria di l'Azerbaijan, Cavid Gurbanov, u presidente di i Ferroviari Georgiani, Mamuka Bakhtadze, è u presidente di i Ferroviari di Kazakhstan, Kanat Alpispayev.

In u so discorsu in a ceremonia di firma, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì anu tenutu a ceremonia di firma di l'Area di Almacenamiento Logisticu, chì hè una parte di u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars.

Enfatizendu chì u prugettu hè di grande impurtanza per l'ecunumia di u paese, Arslan hà dettu: "Cù questu accordu, avemu fattu un prughjettu chì prufittà di u settore ferroviariu in questa regione è cuntribuisce à l'ecunumia. Spergu chì i risultati di questu portanu benefici à u nostru paese è à i paesi vicini. Aumenterà a nostra cooperazione. Questu era un signu in questu sensu. Sò sicuru chì stu prughjettu serà u principiu di un prucessu chì cuntribuisce à l'ecunumia è l'impieghi di a regione. disse.
U presidente di i Ferroviari di Azakstan, Kanat Alpispayev, hà dettu chì a storica Strada di a Seta serà rianimata cù stu prughjettu è hà dettu: "Allemu impurtanza à u sviluppu di u corridore mediu in Turchia. Sapemu chì hè di grande impurtanza in quantu à u trasportu di merchenzie. "Ùn solu noi, ma ancu i nostri culleghi chinesi aspettanu ansiosamente a fine di stu prughjettu è preoccupanu", disse.

U presidente di i Ferroviari Georgiani, Mamuka Bakhtadze, hà dettu:

"Hè un onore per mè esse in Kars cun voi. Quandu aghju avutu sta idea 13 anni fà, era solu un ghjovanu espertu. Avà, cum'è u direttore generale di i Ferroviari Georgiani, sò felice di vede u sviluppu di stu prughjettu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u sviluppu successu di stu prughjettu. Stu prughjettu apre novi orizonti à a vulintà naziunale di i nostri paesi. Vogliu ancu signalà stu fattu, chì hè cunnisciutu da tutti : U sviluppu di i trasporti porta à u sviluppu di tutti i lochi di l'ecunumia. Micca solu noi, ma ancu u Kazakistan, tutti i paesi di l'Asia Centrale è a Cina aspettanu stu prughjettu. U trasportu di merci hè avà realizatu da a Cina à a Turchia, u trasportu ferroviariu à Poti è dopu u trasportu stradale cuntinueghja, ma cù stu prughjettu realizzeremu u trasportu ferroviariu ininterruttu ".

U presidente di l'Azerbaijan Railways, Cavid Qurbanov, hà dettu: "Questu hè un prublema assai impurtante per noi. Inoltre, sò in Kars è mi sentu assai felice. Semu una nazione, dui stati. Questa hè una grande impresa, una benedizzione; hè un prughjettu realizatu cù i cuntributi di u presidente azerbaigian Aliyev, u sustegnu di i mo fratelli georgiani è e preghiere di u primu ministru Recep Tayyip Erdoğan. Sta strada hè una strada per u Caucasu, cum'è u Ponte Beyazıt hè una strada per l'Europa. Ci hè 113 milioni di tunnellate di carica trà l'Europa è a Cina per l'affari turchi. Questu hè di circa 1 trilione di dollari. 500 milioni di cuntenituri di questu sò trà Cina è Türkiye. Scrivemu a storia cun voi. Semu participanti in sta storia. Questa data hè una grande data. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu participatu à sta data. Vogliu ringrazià u mo caru amicu Ahmet. "Avemu dimustratu una volta à i nostri nemici chì Turchia è Azerbaijan sò in un locu, simu una nazione indivisibile è avemu solu dui stati", disse.

"Faremu a ferrovia ininterrotta"

Dà una breve infurmazione nantu à a storia di u prugettu, Arslan hà dettu:

"Oghje, a storia hè scritta in Kars è vi assistite à sta storia. Ùn pudemu micca esse realizatu questu per u mumentu, ma u destinu di sti lochi cambierà veramente cù l'amicizia chì stu prughjettu hà da creà, i so cuntributi à l'unità culturale, è a so parte di u cummerciu in a regione finu à l'Europa è a Cina. Stu prughjettu era ancu u so principiu. Grazie à Diu, stu prughjettu hè vicinu à a fine è imbarcheremu in u trenu oghje. Spergu chì, cumpiendu stu prughjettu in pocu tempu, faremu a ferrovia da Londra à Pechino ininterrotta è aumenteremu a nostra amicizia cù i paesi amichi nantu à sta strada ".

U presidente di l'Amministrazione Ferroviaria di l'Azerbaijan, Cavid Gurbanov, hà dichjaratu chì a Turchia è l'Azerbaijan sò una nazione è dui stati è hà desideratu chì u prugettu purtessi a bontà à i dui paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*